Waarom is het zo stil?
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Waarom is het zo stil?
Waarom is het de laatste 2-3 jaar zo achteruit gegaan met de verbale ondersteuning? Een jaar of wat geleden was dat nog stukken beter. Waarom houdt iedereen zich stil inclusief de fanatiekere aanhang op zuid? Ik heb het idee dat een aantal mensen heel graag hun gelijk willen halen in het laten zien dat het sfeervak op noord er veel eerder had moeten komen en daardoor nu lekker stil zijn. En dan straks lekker zeggen kijk eens wat een sfeer. Als je echt zo'n fanatieke supporter bent laat dan nu ook iets van je horen en neem de rest van het stadion weer eens op sleeptouw zoals dat tijden lang geweest is.
Dit zal wel weer heftige reacties tot gevolg hebben, ik zou zeggen doe je best.
Dit zal wel weer heftige reacties tot gevolg hebben, ik zou zeggen doe je best.
-
- Basisspeler
-
- Forumicoon
Hier is de afgelopen jaren genoeg over gesproken dacht ik zo. Nog drie wedstrijden en we zijn eindelijk verlost van de doodse stiltes en de irritaties. Vooruitkijken is beter dan achteromkijken. Tis te hopen dat het vak volkomt en dat het iedere week sfeervol is in het ALS.
Waar zit jij zelf trouwens Joho?
Waar zit jij zelf trouwens Joho?
- fcdinamo
- Selectiespeler
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Precies, het is zo wel goed, paar wedstrijden nog. Volgend jaar in NN vak er maar tegen aan!fcdinamo schreef:Helaas heeft iedereen (ik ook eigenlijk) zich erbij neergelegd. Elke wedstrijd wordt het wel geprobeerd,ook tegen twente, maar het lukt gewoon niet. En dus wordt het ook bijna niet meer geprobeerd. Nog 3 wedstrijden...
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Zoals ik al zei, ik zit op 21, misschien klinkt het wel zo en is het niet zo. Maar goed, om daar nou die laatste paar wedstrijden nog allemaal heisa over te gaan maken!Arjen schreef:Dan ben je echt een van de weinige Venderwel die dat idee heeft denk ik. Het lawaai vanuit Zuid wordt steeds minder en minder vind ik. Noord maakt tegenwoordig zelfs meer kabaal, misschien dat ze al aan het oefenen zijn voor volgend jaar.
Als het volgend jaar nog niks is, dan mogen we dat ons zelf aanrekenen!
-
- Nieuw talent
Sommige mensen proberen het elke wedstrijd weer bij ons op zuid, maar als er maar een stuk of 40 mensen meedoen kom je er echt niet. Maar toch bij sommige wedstrijden ook wel het laatste halfuur bijv. ajax thuis het laatste half uur was best wel sfeer, maarja dat hoort er eigenlijk altijd te zijn.
Er zijn wel veel mesen die hier commentaar op geven dat er nooit sfeer is, maar begin bij jezelf, want de helft die hier commentaar geeft zingt zelf bijna ook nooit mee.
Er zijn wel veel mesen die hier commentaar op geven dat er nooit sfeer is, maar begin bij jezelf, want de helft die hier commentaar geeft zingt zelf bijna ook nooit mee.

-
- Bankzitter
vlqrt, vergeet niet dat er op de oosttribunie 2000 nieuwe seizoenkaarthouders (1000 sponsorplekken niet meegerekend) zijn bijgekomen (over het algemeen jongere mensen zoals ikzelf) en er zitten er veel bij die ook echt wel sfeer willen maken. Ik denk als volgend seizoen het NN vak er is en die voor de sfeer zorgt, dat de mensen op de nieuwe gedeelte van oost steeds zullen inhaken bij het gezang en dat heeft misschien wel weer uitwerking op de rest. We zullen het volgend seizoen wel zien of het NN vak ook zijn uitwerking heeft op de oosttribune.
Ik val onder klapvee!!
-
- Jeugdspeler
-
- Superster
Was ook als compiment bedoeld. Het begint te leven op Oost, tenminste dat is wat ik hoop.GW schreef:vlqrt, vergeet niet dat er op de oosttribunie 2000 nieuwe seizoenkaarthouders (1000 sponsorplekken niet meegerekend) zijn bijgekomen (over het algemeen jongere mensen zoals ikzelf) en er zitten er veel bij die ook echt wel sfeer willen maken. Ik denk als volgend seizoen het NN vak er is en die voor de sfeer zorgt, dat de mensen op de nieuwe gedeelte van oost steeds zullen inhaken bij het gezang en dat heeft misschien wel weer uitwerking op de rest. We zullen het volgend seizoen wel zien of het NN vak ook zijn uitwerking heeft op de oosttribune.
-
- Wereldspeler
-
- Nieuw talent
hmmm, die kant maakt meer geluid dan het geweest is jah. (en dat is héél goed!)
Maar komt volgens mij vanuit 15/16 en noord, maar detail, goed teken.
Je ziet dan ook dat mensen er omheen aangezwengeld worden door dat fanatisme en
enthousiasme (en anderen weer absoluut niet want het blijft toch oost he)
Maar komt volgens mij vanuit 15/16 en noord, maar detail, goed teken.
Je ziet dan ook dat mensen er omheen aangezwengeld worden door dat fanatisme en
enthousiasme (en anderen weer absoluut niet want het blijft toch oost he)
-
- Selectiespeler
- Akkrum fan
- Invaller
- Frisian Viking
- Superster
Even een mooi stukje van nu al meer dan 10 jaar geleden:
http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... &Itemid=73
En dan met name dit stukje:
http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... &Itemid=73
En dan met name dit stukje:
Bijna de helft van de supporters daar was voor Heerenveen. Net alsof ze een thuis wedstrijd speelden.Haarlem-uit moet voor SC Heerenveen typisch zo'n cooling down-wedstrijd zijn. Niet alleen een minder aansprekende tegenstander dan de landskampioen uit Eindhoven, maar vooral ook een 'leeg' stadion. 2300 toeschouwers luidde de officiele opgave (dankzij zo'n 800 supporters uit het Friese), maar de titelpretendent liet geenszins merken een zwaar bekertreffen in de benen te hebben of de Haarlemse ambiance niet al te aansprekend te vinden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Basisspeler