Waarom is het zo stil?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Joho
Selectiespeler

Waarom is het zo stil?

Bericht door Joho »

Waarom is het de laatste 2-3 jaar zo achteruit gegaan met de verbale ondersteuning? Een jaar of wat geleden was dat nog stukken beter. Waarom houdt iedereen zich stil inclusief de fanatiekere aanhang op zuid? Ik heb het idee dat een aantal mensen heel graag hun gelijk willen halen in het laten zien dat het sfeervak op noord er veel eerder had moeten komen en daardoor nu lekker stil zijn. En dan straks lekker zeggen kijk eens wat een sfeer. Als je echt zo'n fanatieke supporter bent laat dan nu ook iets van je horen en neem de rest van het stadion weer eens op sleeptouw zoals dat tijden lang geweest is.

Dit zal wel weer heftige reacties tot gevolg hebben, ik zou zeggen doe je best.
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Ik heb het idee dat sinds de zuidtribune is vergroot en iedereen op zijn eigen plaats moest gaan zitten :roll: de "stilte" is ingetreden. Daarvoor stonden de fanatieke supporters bijelkaar bovenin, dat mag/kan nu niet meer. Men zit nu weer verspreid.
Correct me if I'm wrong :)
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Hier is de afgelopen jaren genoeg over gesproken dacht ik zo. Nog drie wedstrijden en we zijn eindelijk verlost van de doodse stiltes en de irritaties. Vooruitkijken is beter dan achteromkijken. Tis te hopen dat het vak volkomt en dat het iedere week sfeervol is in het ALS.

Waar zit jij zelf trouwens Joho?
fcdinamo
Selectiespeler

Bericht door fcdinamo »

Helaas heeft iedereen (ik ook eigenlijk) zich erbij neergelegd. Elke wedstrijd wordt het wel geprobeerd,ook tegen twente, maar het lukt gewoon niet. En dus wordt het ook bijna niet meer geprobeerd. Nog 3 wedstrijden...
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

fcdinamo schreef:Helaas heeft iedereen (ik ook eigenlijk) zich erbij neergelegd. Elke wedstrijd wordt het wel geprobeerd,ook tegen twente, maar het lukt gewoon niet. En dus wordt het ook bijna niet meer geprobeerd. Nog 3 wedstrijden...
Precies, het is zo wel goed, paar wedstrijden nog. Volgend jaar in NN vak er maar tegen aan!
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

slotje
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Eastermar schreef:slotje
Plak het avatar van Jeroen hier maar op.

Waarom de laatste wedstrijden je hier nog druk om maken, als t volgend jaar weer zo is dan moet je je zorgen maken.

Trouwens Joho in welk vak zit jij dan?
Jos in de basis
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nou ik moet zeggen dat ik met de nieuwe zuidtribune het minder stil is geworden! (Behlave bij Twente dan) Ik zit in vak 21 en heb toch echt het idee dat er meer lawaai van zuid komt als anders.
misschien dat het luider koinkt, dat kan ook.
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Dan ben je echt een van de weinige Venderwel die dat idee heeft denk ik. Het lawaai vanuit Zuid wordt steeds minder en minder vind ik. Noord maakt tegenwoordig zelfs meer kabaal, misschien dat ze al aan het oefenen zijn voor volgend jaar.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Arjen schreef:Dan ben je echt een van de weinige Venderwel die dat idee heeft denk ik. Het lawaai vanuit Zuid wordt steeds minder en minder vind ik. Noord maakt tegenwoordig zelfs meer kabaal, misschien dat ze al aan het oefenen zijn voor volgend jaar.
Zoals ik al zei, ik zit op 21, misschien klinkt het wel zo en is het niet zo. Maar goed, om daar nou die laatste paar wedstrijden nog allemaal heisa over te gaan maken!
Als het volgend jaar nog niks is, dan mogen we dat ons zelf aanrekenen!
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Tegen Twente hoorde ik zelfs wonderwel geluid van mn eigen tribune (Oost), trouwens nog even mn complimenten aan de man met de klompen in vak 21 ... alleen al voor de moeite.
Eric
Superster

Bericht door Eric »

Laatste 2/3 jaar.. :? Wel langer hoor ;)
friese frankie
Nieuw talent

Bericht door friese frankie »

Sommige mensen proberen het elke wedstrijd weer bij ons op zuid, maar als er maar een stuk of 40 mensen meedoen kom je er echt niet. Maar toch bij sommige wedstrijden ook wel het laatste halfuur bijv. ajax thuis het laatste half uur was best wel sfeer, maarja dat hoort er eigenlijk altijd te zijn.

Er zijn wel veel mesen die hier commentaar op geven dat er nooit sfeer is, maar begin bij jezelf, want de helft die hier commentaar geeft zingt zelf bijna ook nooit mee. :urgs:
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

De conclusie slaat als een tang op een varken. Het heeft niks te maken met het NN vak dat er volgend jaar komt. De groep achter de goal zingt net zo weinig als dat ze dat vier jaar geleden deden.
GW
Bankzitter

Bericht door GW »

vlqrt, vergeet niet dat er op de oosttribunie 2000 nieuwe seizoenkaarthouders (1000 sponsorplekken niet meegerekend) zijn bijgekomen (over het algemeen jongere mensen zoals ikzelf) en er zitten er veel bij die ook echt wel sfeer willen maken. Ik denk als volgend seizoen het NN vak er is en die voor de sfeer zorgt, dat de mensen op de nieuwe gedeelte van oost steeds zullen inhaken bij het gezang en dat heeft misschien wel weer uitwerking op de rest. We zullen het volgend seizoen wel zien of het NN vak ook zijn uitwerking heeft op de oosttribune.
Ik val onder klapvee!!
Nynkuh
Jeugdspeler

Bericht door Nynkuh »

Ik zit op Noord, en daar wordt het er de laatste tijd ook niet echt beter op...Vroeger werd er massaal gezongen bij iedere hoekschop: 'Heerenveen maak die goal', maar tegenwoordig zijn er niet veel meer die meezingen...
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

GW schreef:vlqrt, vergeet niet dat er op de oosttribunie 2000 nieuwe seizoenkaarthouders (1000 sponsorplekken niet meegerekend) zijn bijgekomen (over het algemeen jongere mensen zoals ikzelf) en er zitten er veel bij die ook echt wel sfeer willen maken. Ik denk als volgend seizoen het NN vak er is en die voor de sfeer zorgt, dat de mensen op de nieuwe gedeelte van oost steeds zullen inhaken bij het gezang en dat heeft misschien wel weer uitwerking op de rest. We zullen het volgend seizoen wel zien of het NN vak ook zijn uitwerking heeft op de oosttribune.
Was ook als compiment bedoeld. Het begint te leven op Oost, tenminste dat is wat ik hoop.
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Joho, in welk vak zit je nou?

En wil niks voor niks niet op zuid staan/zitten, dan ga ik me nog meer ergeren. Geef mij maar vakkie 15!
Jos in de basis
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Riemer schreef:Joho, in welk vak zit je nou?

En wil niks voor niks niet op zuid staan/zitten, dan ga ik me nog meer ergeren. Geef mij maar vakkie 15!
Ik dacht dat jede rest van het seizoen een seizoenkaart voor de kantine had :wink:
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Arjen schreef:Ik dacht dat jede rest van het seizoen een seizoenkaart voor de kantine had :wink:
Het wordt er steeds drukkker ja... Het bar personeel klaagde al dat ze eigenlijk pauze hadden :D
Wie moet er kapot?
Roukie67
Bankzitter

Bericht door Roukie67 »

"Het begint te leven op Oost"

Vak 18 zwengelt regelmatig de rest aan. Je moet natuurlijk wel even de juiste mensen bij elkaar zetten... 8)
GSVK, the Blue Devils!!
Franssie
Nieuw talent

Bericht door Franssie »

hmmm, die kant maakt meer geluid dan het geweest is jah. (en dat is héél goed!)
Maar komt volgens mij vanuit 15/16 en noord, maar detail, goed teken.
Je ziet dan ook dat mensen er omheen aangezwengeld worden door dat fanatisme en
enthousiasme (en anderen weer absoluut niet want het blijft toch oost he)
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Arjen schreef: Ik dacht dat jede rest van het seizoen een seizoenkaart voor de kantine had :wink:
Nee, alleen als ik de spanningen niet meer aan kan ga ik nog wel eens de kantine in. Om daar onder genot van een drankje tot rust te komen.
Jos in de basis
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Gewoon voor uitkijken naar :stan: vak. Het is wel waar wat er allemaal gezecht wordt maar wat wil je ook als er hele groepen van de fanatieke aanhang verspreid zijn door het stadion :urgs:

Volgend jaar ons eigen vak kan nog HEEL leuk worden :mrgreen: :stan:
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Even een mooi stukje van nu al meer dan 10 jaar geleden:

http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... &Itemid=73

En dan met name dit stukje:
Haarlem-uit moet voor SC Heerenveen typisch zo'n cooling down-wedstrijd zijn. Niet alleen een minder aansprekende tegenstander dan de landskampioen uit Eindhoven, maar vooral ook een 'leeg' stadion. 2300 toeschouwers luidde de officiele opgave (dankzij zo'n 800 supporters uit het Friese), maar de titelpretendent liet geenszins merken een zwaar bekertreffen in de benen te hebben of de Haarlemse ambiance niet al te aansprekend te vinden.
Bijna de helft van de supporters daar was voor Heerenveen. Net alsof ze een thuis wedstrijd speelden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Roukie67 schreef:"Het begint te leven op Oost"

Vak 18 zwengelt regelmatig de rest aan. Je moet natuurlijk wel even de juiste mensen bij elkaar zetten... 8)
Ik doe tenminste altijd mijn best :wink: en neem de "blikken achterom" voor lief :blbl:
Fean.tk
Jeugdspeler

.

Bericht door Fean.tk »

Maar als je begint te zingen van come on heerenveen of zo dan kijken de mensen die naast of voor me zitten me gelijk vreemd aan. Zoals tegen twente ook. Maar gelukkig volgend seizoen een sfeervak :D :stan:
Plaats reactie