Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door SuperFrysk »

Er moet nog wel echt een linksbuiten bij die iets kan creëeren in de kleine ruimte. Rivera is nog erg vlak en lijkt meer baat te hebben bij wat ruimte. En Trenskow is een bekend verhaal, ook erg vlak maar wel dodelijk effectief.

En misschien moet er ook nog wel een creatieve 10 bij, want ook vanuit het middenveld missen we wel wat creatiefs.

Stiekem hoop ik op Ihattaren, als je die aan de praat krijgt en af en toe accepteert dat hij zijn man laat lopen, dan heb je echt een aantal wapens. Al twijfel ik of ze bij Hveen hun vingers aan hem willen branden, maar in mijn ogen is hij wel betaalbaar en is het een type speler die iets toevoegd wat we niet hebben.

Als je dan Farji + Ihattaren zou kunnen halen, dan heb je in één klap genoeg creativiteit. Wishful thinking, ik weet het.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

SuperFrysk schreef: 19-07-2025 13:13 Er moet nog wel echt een linksbuiten bij die iets kan creëeren in de kleine ruimte. Rivera is nog erg vlak en lijkt meer baat te hebben bij wat ruimte. En Trenskow is een bekend verhaal, ook erg vlak maar wel dodelijk effectief.

En misschien moet er ook nog wel een creatieve 10 bij, want ook vanuit het middenveld missen we wel wat creatiefs.

Stiekem hoop ik op Ihattaren, als je die aan de praat krijgt en af en toe accepteert dat hij zijn man laat lopen, dan heb je echt een aantal wapens. Al twijfel ik of ze bij Hveen hun vingers aan hem willen branden, maar in mijn ogen is hij wel betaalbaar en is het een type speler die iets toevoegd wat we niet hebben.

Als je dan Farji + Ihattaren zou kunnen halen, dan heb je in één klap genoeg creativiteit. Wishful thinking, ik weet het.
We kijken er wel eens anders tegenaan maar in dit geval kan ik je prima volgen. Er zijn natuurlijk twijfels bij Ihattaren qua intensiteit maar kwalitatief mag hij komen.
Peter
Basisspeler

Bericht door Peter »

Tai Abed van jong psv lijkt me qua statistieken wel wat. Heeft nog een jaarcontract. Is een rechtsbuiten die ook achter de spits kan spelen. Heeft 58 wedstrijden in de KKD gespeeld en 18 doelpunten en 3 assists. Zou niet al te veel moeten kosten schat ik zo in. Nog niet zijn debuut in PSV 1 gemaakt.
Iemand die meer over deze speler weet?
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Peter schreef: 20-07-2025 12:38 Tai Abed van jong psv lijkt me qua statistieken wel wat. Heeft nog een jaarcontract. Is een rechtsbuiten die ook achter de spits kan spelen. Heeft 58 wedstrijden in de KKD gespeeld en 18 doelpunten en 3 assists. Zou niet al te veel moeten kosten schat ik zo in. Nog niet zijn debuut in PSV 1 gemaakt.
Iemand die meer over deze speler weet?
Abed is net door Bosz bij de A-selectie gehaald, dus dan zou je zeggen dat hij alleen haalbaar is als huurling, mits hij zijn contract verlengd bij PSV.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Marça schreef: 08-05-2025 20:39 Helemaal zeker weten doe ik het uiteraard niet, maar ik acht de kans redelijk groot dat Robin Veldman maandagavond met Johan Hansma bij het duel tussen Sønderjyske tegen Aalborg BK is geweest. Veldman heeft zelf enkele hints gegeven bij Omroep Abe, waarbij er in mijn ogen niet een andere serieuze optie kan zijn geweest dat dit Deense degradatieduel.

Aangezien het seizoen ook in Denemarken op z'n einde loopt en de scouting in z'n laatste fase komt, zullen ze bij het duel aanwezig zijn geweest om een prio/target in actie te hebben gezien. Dat is normaal gesproken voor een positie waarvan we nu al zeker weten dat we versterkingen nodig hebben: linksback (voor Köhlert) en linksbuiten (voor Sebaoui).

De meest in het oog springende speler is Mathias Jørgensen (24) van Aalborg. Is aanvoerder en speelt op diverse posities voorin en is met afstand clubtopscorer met 16 goals en 4 assists in 34 wedstrijden. Dat is meer dan de helft van de goals die Aalborg heeft gemaakt en ondanks dat staat Aalborg op degradatie met nog drie duels te gaan. Mochten ze degraderen, zal dat invloed hebben op onderhandelingen. Hij heeft nog een contract tot eind 2028 en verlengde zijn contract in januari nog, wellicht met een clausule erin?

Een andere leuke naam is die van Lars Kramer (25), een Nederlander (verleden bij Ajax, Groningen en NEC) die bijna 200 duels in Denemarken in de benen heeft. Wellicht een interessante optie voor centraal achterin, al is hij niet linksbenig en hebben we al twee rechtspoten met Kersten en Hopland. Maar zijn contract loopt af bij Aalborg, dus wellicht voor hem een mooie kans om terug te keren in Nederland en zich hier te bewijzen.

Wellicht dat er hier mensen zijn die nog meer weten en/of verder willen speuren? :wink: Een pb-tje sturen kan ook altijd. Ik deel ook niet alles op dit forum, om zo het aanloopproces rondom transfers niet negatief te beïnvloeden.
Mathias Jorgensen vertrekt naar Bodo voor een bedrag rond de 4 miljoen. Mochten we interesse hebben gehad dan was hij onhaalbaar.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Bodo heeft de laatste 10 jaar grote stappen gemaakt, daar zit nu aardig wat geld. De Ajax van Noorwegen. Kunnen we niet tegenop
Heerenveen fan in Leiden
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ik krijg waarschijnlijk bagger over me heen, maar Mike van Duinen? Die is goed in de begeleiding, heeft er denk ik weinig moeite mee om als 2e spits te fungeren en ik denk dat hij (mogelijk als invaller) nog dodelijk kan zijn .

Oh en is transfervrij
Het is maar een spelletje
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Veldman kon bij Camataru vertellen dat ze een gretige (jonge) spits zoeken die bijvoorbeeld de laatste 10 minuten overal op loopt en overal op doorjaagt. Van Duinen lijkt mij niet zo'n type.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

tha boelie schreef: 23-07-2025 16:00 Veldman kon bij Camataru vertellen dat ze een gretige (jonge) spits zoeken die bijvoorbeeld de laatste 10 minuten overal op loopt en overal op doorjaagt. Van Duinen lijkt mij niet zo'n type.
Bij Sparta speelt een Seedorf, Jelani, 21 jaar. Zal daar komend seizoen naar verwachting weer bij de O21 aansluiten, maar deed qua scoren goed zijn best in de voorbereiding.
https://www.youtube.com/watch?v=67Vcx2bJCZ0
RvP, het waren 10 .... maanden
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

tha boelie schreef: 23-07-2025 16:00 Veldman kon bij Camataru vertellen dat ze een gretige (jonge) spits zoeken die bijvoorbeeld de laatste 10 minuten overal op loopt en overal op doorjaagt. Van Duinen lijkt mij niet zo'n type.
Zeefuik van AZ
Plaats reactie