Er moet nog wel echt een linksbuiten bij die iets kan creëeren in de kleine ruimte. Rivera is nog erg vlak en lijkt meer baat te hebben bij wat ruimte. En Trenskow is een bekend verhaal, ook erg vlak maar wel dodelijk effectief.
En misschien moet er ook nog wel een creatieve 10 bij, want ook vanuit het middenveld missen we wel wat creatiefs.
Stiekem hoop ik op Ihattaren, als je die aan de praat krijgt en af en toe accepteert dat hij zijn man laat lopen, dan heb je echt een aantal wapens. Al twijfel ik of ze bij Hveen hun vingers aan hem willen branden, maar in mijn ogen is hij wel betaalbaar en is het een type speler die iets toevoegd wat we niet hebben.
Als je dan Farji + Ihattaren zou kunnen halen, dan heb je in één klap genoeg creativiteit. Wishful thinking, ik weet het.
Schaduwelftal (namedropping/suggesties)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
-
Verified
- Forumicoon
Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)
We kijken er wel eens anders tegenaan maar in dit geval kan ik je prima volgen. Er zijn natuurlijk twijfels bij Ihattaren qua intensiteit maar kwalitatief mag hij komen.SuperFrysk schreef: ↑19-07-2025 13:13 Er moet nog wel echt een linksbuiten bij die iets kan creëeren in de kleine ruimte. Rivera is nog erg vlak en lijkt meer baat te hebben bij wat ruimte. En Trenskow is een bekend verhaal, ook erg vlak maar wel dodelijk effectief.
En misschien moet er ook nog wel een creatieve 10 bij, want ook vanuit het middenveld missen we wel wat creatiefs.
Stiekem hoop ik op Ihattaren, als je die aan de praat krijgt en af en toe accepteert dat hij zijn man laat lopen, dan heb je echt een aantal wapens. Al twijfel ik of ze bij Hveen hun vingers aan hem willen branden, maar in mijn ogen is hij wel betaalbaar en is het een type speler die iets toevoegd wat we niet hebben.
Als je dan Farji + Ihattaren zou kunnen halen, dan heb je in één klap genoeg creativiteit. Wishful thinking, ik weet het.
-
- Basisspeler
Tai Abed van jong psv lijkt me qua statistieken wel wat. Heeft nog een jaarcontract. Is een rechtsbuiten die ook achter de spits kan spelen. Heeft 58 wedstrijden in de KKD gespeeld en 18 doelpunten en 3 assists. Zou niet al te veel moeten kosten schat ik zo in. Nog niet zijn debuut in PSV 1 gemaakt.
Iemand die meer over deze speler weet?
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
-
- Selectiespeler
Abed is net door Bosz bij de A-selectie gehaald, dus dan zou je zeggen dat hij alleen haalbaar is als huurling, mits hij zijn contract verlengd bij PSV.Peter schreef: ↑20-07-2025 12:38 Tai Abed van jong psv lijkt me qua statistieken wel wat. Heeft nog een jaarcontract. Is een rechtsbuiten die ook achter de spits kan spelen. Heeft 58 wedstrijden in de KKD gespeeld en 18 doelpunten en 3 assists. Zou niet al te veel moeten kosten schat ik zo in. Nog niet zijn debuut in PSV 1 gemaakt.