Ilias Sebaoui

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries1994
Wereldspeler

Re: Ilias Sebaoui

Bericht door Superfries1994 »

Ik vind dat Al Saed tegen NEC en inderdaad een derde klasser als IJsselmeervogels een goede indruk achter liet, in tegenstelling tot Sebaoui. Tegelijkertijd kan ik me nauwelijks voorstellen dat als Al Saed inderdaad zoveel beter is, dat Van Persie dit dan niet zou zien.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Superfries1994 schreef: 03-11-2024 00:36 Ik vind dat Al Saed tegen NEC en inderdaad een derde klasser als IJsselmeervogels een goede indruk achter liet, in tegenstelling tot Sebaoui. Tegelijkertijd kan ik me nauwelijks voorstellen dat als Al Saed inderdaad zoveel beter is, dat Van Persie dit dan niet zou zien.
Trainers hebben altijd favoriete spelers. Bij van Persie zijn dat sowieso Brouwers en Köhlert. Sebaoui lijkt daar ook een van te zijn. Als je andere spelers nauwelijks kansen gunt kunnen ze het ongelijk van een trainer ook niet bewijzen he? Die situatie heeft zich in het verleden wel eens vaker voorgedaan.
RvP, het waren 10 .... maanden
davp
Verified
Wereldspeler

Bericht door davp »

In een paar minuten zichzelf weer een compleet brevet van onvermogen opgespeld.
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Wat me opvalt is dat hij met z’n domme balverlies bij zoveel kansen/(bijna) tegendoelpunten betrokken is.

Of bij het afgekeurde doelpunt vandaag ook weer, waar hij de counter heel simpel had kunnen voorkomen door een kleine overtreding te begaan, maar hij laat zich passeren door z’n directe tegenstander…
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Je zou het eens na moeten checken bij hoeveel tegendoelpunten hij indirect betrokken is.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Die pass vlak voor rust op Nicolaescu was echt goed, maar Nico schiet op dit moment nog van 2 meter mis … zijn schot op de paal is ongelukkig.
Dat gezegd hebbende trekt hij wel veel de drukte in en speelt hij naast die twee bovenstaande momenten gewoon een hele matige pot.

Op dit moment is er geen enkele reden om hem op te stellen wanneer Jahanbaks en Trenskow fit zijn.
Het is maar een spelletje
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

vlqrt schreef: 30-11-2024 00:07 Die pass vlak voor rust op Nicolaescu was echt goed, maar Nico schiet op dit moment nog van 2 meter mis … zijn schot op de paal is ongelukkig.
Dat gezegd hebbende trekt hij wel veel de drukte in en speelt hij naast die twee bovenstaande momenten gewoon een hele matige pot.

Op dit moment is er geen enkele reden om hem op te stellen wanneer Jahanbaks en Trenskow fit zijn.
Eens met die laatste conclusie maar de roep om Al Saed is ook wel weer even klaar toch? Te licht, en loopt de bal zo over de zijlijn.

Wanneer Trenskow of Jahanbaks vervangen moet worden heb ik nog steeds liever Sebaoui dan Al Saed of Nunnely.

Hij is heel ongelukkig geweest, inmiddels vier keer houtwerk geraakt, had vandaag een assist moeten hebben, maar er zit veel meer kwaliteit in. Lijkt me frustrerend voor RvP, een speler die op training veel laat zien maar waar het er elke keer net niet uit komt tijdens wedstrijden.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Dat weet ik niet, Sebaoui is een betere voetballer dan Nunnely .. dus in dit systeem wel. Wanneer je richting degradatievoetbal gaat (opportunistisch en direct) dan heb je meer aan Nunnely. Explosiever, betere actie op snelheid en gelukkiger in de afwerking.

Nunnely zal in dit systeem niet renderen.
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Vraag me af of hij weer mag starten tegen Almere.. wat was deze man ook weer onzichtbaar vandaag. En de kansen die hij kreeg moet een beetje prof gewoon afmaken.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Concurrent Al-Saed gaf op mij nog een slechtere indruk.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

It hâld net oer, zelfs ESPN had het er over dat Sebaoui wel een paar keer had mogen scoren.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Hoewel ik Ilias enorm kan waarderen qua inzet en verdedigende arbeid, komt hij net die laatste 10% tekort om het verschil te maken. Om wél eens die tegenstander op snelheid voorbij te kunnen, om nét even eerder bij de bal te zijn dan de tegenstander en zodat zijn goed geplaatste schoten niet op de paal eindigen, maar binnenkant paal erin vliegen.

Sluit bovenstaande uit dat hij komend jaar bij een andere club dat wél gaat doen? Nee, maar ik acht de kans klein na een volledig seizoen met genoeg speeltijd.
CJunior
Bankzitter

Bericht door CJunior »

Tja, je kan hem voor 2 wedstrijden schorsen. Al kun je de consequentie in schorsingen van de KNVB ook betwisten. Het neerhalen van een speler die in de laatste minuut 1-op-1 (met een medespeler) gaat levert vrijspraak op:
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Echt belachelijk voor Read. Doorgebroken speler is altijd rood en dit was een hele duidelijke
Feyenooord zal wel weer één of andere advocaat ingeschakeld hebben. Klassenjustitite
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het voelt alsof de club geen geld wil uitgeven aan dit soort zaken. Ik kan me de laatste keer dat we in beroep zijn gegaan tegen een straf niet meer herinneren. En dat terwijl het meer dan regelmatig strafvermindering oplevert.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Twee duels voor een twijfel kaart was sowieso al hoog en dan komt Feyenoord er ook weer mee weg :(
Marça schreef: 13-05-2025 10:52 Het voelt alsof de club geen geld wil uitgeven aan dit soort zaken. Ik kan me de laatste keer dat we in beroep zijn gegaan tegen een straf niet meer herinneren. En dat terwijl het meer dan regelmatig strafvermindering oplevert.
Zoiets vermoed ik ook!
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Twee duels is belachelijk. Je kan hem geven, die rode kaart als scheidsrechter maar het was niet een duidelijke rode kaart of een duidelijke fout. Dus de VAR had nooit op de lijn mogen komen, om dan nog twee duels te schorsen. Belachelijk.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Volgens VI zoekt Feyenoord opnieuw een club om Sebaoui aan te verhuren. Zou me niet verbazen als een club als NAC Breda interesse heeft, aangezien ze ook Sauer dit seizoen al huurden van Feyenoord (en dat was wel iets succesvoller).
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Marça schreef: 16-06-2025 16:36 Volgens VI zoekt Feyenoord opnieuw een club om Sebaoui aan te verhuren. Zou me niet verbazen als een club als NAC Breda interesse heeft, aangezien ze ook Sauer dit seizoen al huurden van Feyenoord (en dat was wel iets succesvoller).
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/13 ... komst.html hier hebben ze het over STVV?
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

"Vraag het me over vijf minuten nog maar eens", zei Gerry Hamstra weleens gekscherend. Blijkbaar is de situatie in een paar uur tijd veranderd. Schijnbaar wil Sint-Truiden een miljoen euro voor hem betalen. Denk niet dat wij dat hadden gedaan?
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Ja, 2 miljoen is meer dan wij betalen voor een speler tegenwoordig.
Plaats reactie