Verbeek bij Cambuur
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Verbeek bij Cambuur
Kon het niet laten dit even op het forum te zetten. Nu bij SBS 6 Cambuur-MVV en Gert-Jan Verbeek zit daar op de tribune, komt hij in beeld zegt de verslaggever, GertJan Verbeek, gisteren nog in het kolkende Abe Lenstra Stadion, nu in het rustige Leeuwarden, hahaha dat zal ze steken
Beetje flauw, maar ik kon het niet laten even te noemen.

Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
-
- Jeugdspeler
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Forumicoon
Ik meende ooit eens gelezen te hebben dat Verbeek elke vrijdag (als het mogelijk is) de wedstrijden in de GGD bezoekt.
Oja, iemand de fraaie acties van Gérard de Nooijer gezien?
Eerst werd een overtreding op hem gemaakt, wordt niet voor gefloten en er valt een doelpunt. Vervolgens De Nooijer kwaad, krijgt geel en ramt de bal ver weg.
In de 2e helft lobt hij de bal heerlijk achter zijn eigen doelman..
Eerst werd een overtreding op hem gemaakt, wordt niet voor gefloten en er valt een doelpunt. Vervolgens De Nooijer kwaad, krijgt geel en ramt de bal ver weg.
- camataru
- Wereldspeler
- kukkel
- Basisspeler
En die word ook nog genomineerd voor doelpunt vd week........sbs humor?Superfries88' schreef:Ik meende ooit eens gelezen te hebben dat Verbeek elke vrijdag (als het mogelijk is) de wedstrijden in de GGD bezoekt.
con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
-
- Forumicoon
Hoe denk je dat we aan jongens als Yildirim, Huntelaar, Breuer en ROse komen en waarom hebben wij die spelers en de andere clubs niet, omdat Riemer en nu Gertjan veel in de kweekvijver kijken die GG-divisie heet. Doe ons voor volgend seizoen nog 2 of 3 van die goudhaantjes.
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
- Frisian
- Wereldspeler
- Frisian Viking
- Superster
De gebroeders de Nooijer horen eigenlijk helemaal niet in de GGD thuis, daar zijn ze nog veels te goed voor. Ze zijn de drijvende kracht op dit moment achter Dordrecht, met deze twee spelers kun je het bijna niet slecht doen op dat niveau.camataru schreef:Was weer een spannend avondje GGD voetbal, met in de hoofdrol G de NOOIJER, wat was die gast woest zeg op de scheids.
Het is bekend dat Heerenveen veel duels in de GGD bezoekt maar als hij bij Cambuur zit dan kan ik maar 1 iemand bedenken en dat is die Van Dijk, een hele goeie speler.Ps GJV zal toch niet intresse hebben een een speler van die L'warders, kan met zo snel niet iemand van C#m###r voor de geest halen die het niveau van heerenveen aankan!!!!!
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- Frisian Viking
- Superster
Geen goudhaantje maar goudmijnen zijn het. Ze worden voor een heel laag bedrag (of zelfs gratis) gehaald en ze worden voor miljoenen door verkocht. Van Nistelrooy en Lurling zijn voorbeelden, maar ook Tomasson, die speelde ergens in de tweede divisie in Denemarken maar is voor 7,5 miljoen gulden verpatst....Knipecity schreef:Hoe denk je dat we aan jongens als Yildirim, Huntelaar, Breuer en ROse komen en waarom hebben wij die spelers en de andere clubs niet, omdat Riemer en nu Gertjan veel in de kweekvijver kijken die GG-divisie heet. Doe ons voor volgend seizoen nog 2 of 3 van die goudhaantjes.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Wereldspeler
De Nooijers verloren anders vorige week nog kansloos van Cambuur en De Nooijer had toen niks in te brengen tegen toppers zoals Van Dijk, Van Rijswijk, Akachar en Schaken
Cambuur gaat wel goed verder trouwens. Ik geniet toch als het erg slecht gaat, maar als ze promoveren zou het toch ook wel mooi zijn. De derby's zijn echt dé wedstrijden. Ze hebben nog kans, via de periode en de competitie.

Cambuur gaat wel goed verder trouwens. Ik geniet toch als het erg slecht gaat, maar als ze promoveren zou het toch ook wel mooi zijn. De derby's zijn echt dé wedstrijden. Ze hebben nog kans, via de periode en de competitie.
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer: