Verbeek bij Cambuur

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon

Verbeek bij Cambuur

Bericht door Knipecity »

Kon het niet laten dit even op het forum te zetten. Nu bij SBS 6 Cambuur-MVV en Gert-Jan Verbeek zit daar op de tribune, komt hij in beeld zegt de verslaggever, GertJan Verbeek, gisteren nog in het kolkende Abe Lenstra Stadion, nu in het rustige Leeuwarden, hahaha dat zal ze steken :D Beetje flauw, maar ik kon het niet laten even te noemen.
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Helaas gemist.

Vond het spandoek bij Willem II wel humor: "Willen jullie dan echt zo graag door Hans Kraaij Jr. geinterviewd worden?"

:D
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Misschien voor G. van Dijk, toch een erg goeie voetballer. Want voor het voetbal of de sfeer ga je daar niet heen :lol:
D!£HÀ®Ð
Jeugdspeler

Bericht door D!£HÀ®Ð »

Squerrel schreef:Misschien voor G. van Dijk, toch een erg goeie voetballer. Want voor het voetbal of de sfeer ga je daar niet heen :lol:
Maar was het niet juist hij die zei 'nooit' in Heerenveen te willen voetballen, vanwege de sfeer??! :roll:
Groningen FC
Jeugdspeler

Bericht door Groningen FC »

Squerrel schreef:Misschien voor G. van Dijk, toch een erg goeie voetballer. Want voor het voetbal of de sfeer ga je daar niet heen :lol:
Gregoor van Dijk speelt bij Roda JC.

Je zal wel Dominique van Dijk bedoelen.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Groningen FC schreef: Gregoor van Dijk speelt bij Roda JC.

Je zal wel Dominique van Dijk bedoelen.
Excusee moi, die bedoel ik natuurlijk, ze lijken ook zo op elkaar :mrgreen:
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Ik meende ooit eens gelezen te hebben dat Verbeek elke vrijdag (als het mogelijk is) de wedstrijden in de GGD bezoekt.

Oja, iemand de fraaie acties van Gérard de Nooijer gezien?
Eerst werd een overtreding op hem gemaakt, wordt niet voor gefloten en er valt een doelpunt. Vervolgens De Nooijer kwaad, krijgt geel en ramt de bal ver weg.
In de 2e helft lobt hij de bal heerlijk achter zijn eigen doelman..
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Was weer een spannend avondje GGD voetbal, met in de hoofdrol G de NOOIJER, wat was die gast woest zeg op de scheids.

Ps GJV zal toch niet intresse hebben een een speler van die L'warders, kan met zo snel niet iemand van C#m###r voor de geest halen die het niveau van heerenveen aankan!!!!!
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Superfries88' schreef:Ik meende ooit eens gelezen te hebben dat Verbeek elke vrijdag (als het mogelijk is) de wedstrijden in de GGD bezoekt.

Oja, iemand de fraaie acties van Gérard de Nooijer gezien?
Eerst werd een overtreding op hem gemaakt, wordt niet voor gefloten en er valt een doelpunt. Vervolgens De Nooijer kwaad, krijgt geel en ramt de bal ver weg.
In de 2e helft lobt hij de bal heerlijk achter zijn eigen doelman..
En die word ook nog genomineerd voor doelpunt vd week........sbs humor?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Dat hij daar zit, wil niet direct zeggen dat hij een speler wil..

Volgens mij zit hij daar altijd, je weet maar nooit wat je ziet lopen.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Hoe denk je dat we aan jongens als Yildirim, Huntelaar, Breuer en ROse komen en waarom hebben wij die spelers en de andere clubs niet, omdat Riemer en nu Gertjan veel in de kweekvijver kijken die GG-divisie heet. Doe ons voor volgend seizoen nog 2 of 3 van die goudhaantjes.
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Scouts van SC Heerenveen zit elke vrijdagavond bij alle wedstrijden van de, uit het noorden komende, voetbalclubs.
Dus ook bij Cambuur.
En Verbeek die is zo met zijn vak bezig dat hij ook atijd bij een wedstrijd kijkt.
Hij wil gewoon weten wat er in de gg divisie rondloopt.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Stond in de feanfan al dat Verbeek bijna elke speeldag dat er gebald wordt wel een wedstrijd bezoekt.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

camataru schreef:Was weer een spannend avondje GGD voetbal, met in de hoofdrol G de NOOIJER, wat was die gast woest zeg op de scheids.
De gebroeders de Nooijer horen eigenlijk helemaal niet in de GGD thuis, daar zijn ze nog veels te goed voor. Ze zijn de drijvende kracht op dit moment achter Dordrecht, met deze twee spelers kun je het bijna niet slecht doen op dat niveau.
Ps GJV zal toch niet intresse hebben een een speler van die L'warders, kan met zo snel niet iemand van C#m###r voor de geest halen die het niveau van heerenveen aankan!!!!!
Het is bekend dat Heerenveen veel duels in de GGD bezoekt maar als hij bij Cambuur zit dan kan ik maar 1 iemand bedenken en dat is die Van Dijk, een hele goeie speler.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Knipecity schreef:Hoe denk je dat we aan jongens als Yildirim, Huntelaar, Breuer en ROse komen en waarom hebben wij die spelers en de andere clubs niet, omdat Riemer en nu Gertjan veel in de kweekvijver kijken die GG-divisie heet. Doe ons voor volgend seizoen nog 2 of 3 van die goudhaantjes.
Geen goudhaantje maar goudmijnen zijn het. Ze worden voor een heel laag bedrag (of zelfs gratis) gehaald en ze worden voor miljoenen door verkocht. Van Nistelrooy en Lurling zijn voorbeelden, maar ook Tomasson, die speelde ergens in de tweede divisie in Denemarken maar is voor 7,5 miljoen gulden verpatst....
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

De Nooijers verloren anders vorige week nog kansloos van Cambuur en De Nooijer had toen niks in te brengen tegen toppers zoals Van Dijk, Van Rijswijk, Akachar en Schaken :?

Cambuur gaat wel goed verder trouwens. Ik geniet toch als het erg slecht gaat, maar als ze promoveren zou het toch ook wel mooi zijn. De derby's zijn echt dé wedstrijden. Ze hebben nog kans, via de periode en de competitie.
Butler
Nieuw talent

Bericht door Butler »

Volgens radio Mercurius (058radio) zat Verbeek er voor de rechtsback Nijssens.
Moet blijkbaar wel een goeie zijn, nog wel jong.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nou, volgens mij gaat Verbeek regelmatig naar cambuur, om even op adem te komen en even helemaal niks met voetbal te maken te hebben! :P
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Heb het ook gezien. Kon even een binnenpretje niet binnen houden. :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Plaats reactie