Wel erg spijtig maar helaas.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Je hebt nog niets gemist, de verwachting is dat ze binnen 14 dagen online staan. Het duurt zo lang omdat er nogal wat mensen hun accoord moeten geven.Komen de notuelen van de laatste vergardering binnenkort nog online? Of heb ik dit gemist?
Hebben we eerder ook gehad. Met het logo erin en in de kleuren van de Friese vlag. Was erg mooi vond ik.Squerrel schreef:Doelnetten met een kleurtje of een logo? Lijkt me erg irriant om naar te kijken.
Verder valt het me op met hoeveel mensen de SC aan tafel zit, 7 man/vrouw. Voor een goed overleg zouden dit er toch ook gewoon hooguit 3 kunnen zijn?
Nee, dan krijg je vaak ontwijkende antwoorden... "Oh, dat weet ik niet, daar gaat die of die over". Ben je weer 2 maanden verder voor je antwoord hebt. Nu kan je gelijk de persoon erop aanspreken.Squerrel schreef: Verder valt het me op met hoeveel mensen de SC aan tafel zit, 7 man/vrouw. Voor een goed overleg zouden dit er toch ook gewoon hooguit 3 kunnen zijn?
Logo's mogen geloof ik van de bond niet, maar blauw-wit mag natuurlijk wel. Was bij de bekerfinale ook zo, vond het zeker niet vervelend.Squerrel schreef:Doelnetten met een kleurtje of een logo? Lijkt me erg irriant om naar te kijken.
Daar hest wel gelijk in ja.Jeroen schreef: Nee, dan krijg je vaak ontwijkende antwoorden... "Oh, dat weet ik niet, daar gaat die of die over". Ben je weer 2 maanden verder voor je antwoord hebt. Nu kan je gelijk de persoon erop aanspreken.
Ze kunnen niet in een automaat, maar ze kunnen wel bij de verkooppunten als wisselgeld teruggegeven worden. Iets kost anderhalve munt, dan betaal je gewoon met 2. Krijg je een halve terug. Op die manier worden ze niet verspild. Gewoon iedereen erop wijzen dat ze niet zelf moeten breken.Beetle schreef:
- Breekmunten.
Nadeel is dat breekmunten niet meer te gebruiken zijn en uit omloop moeten worden gehaald, extra kostenpost.
Die hebben we toch ooit ook gehad? Weet alleen niet waarom we later weer witten hadden.Surhuisterveen schreef:Gekleurde doelnetten; ik ben voor!
Klopt. Sterker nog: het Heerenveen-logo was er zelfs in verwerkt!Janstra schreef:Die hebben we toch ooit ook gehad?
Het zal me niks verbazen als dat met financiële zaken te maken heeft, witte netten zijn namelijk een stuk goedkoper.Janstra schreef:Nu ik er wat langer over nadenk, weet ik zelfs dat we verschillende varianten hebben gehad. Waarom hebben we weer witte nette gekregen?
Klopt helemaal.MafiosiBianco schreef:Lekker boeiend wat voor net er in de goal hangt.
Om even terug te komen op dit punt van Beetle: Nog steeds veel supporters van de tegenstander op de thuistribune.
Dit valt niet te voorkomen, vermoed ik. Je kunt als supporter van de tegenpartij heel makkelijk aan diverse clubcards komen en daarmee aan kaarten. Via familie, vrienden, relaties, connecties of zelf een bestellen op naam van iemand die nog geen cc heeft (je tante bijvoorbeeld). Als je echt wil kom je dus wel aan kaarten, al zal je wel op tijd moeten beginnen met de voorbereiding daarvan.
Heerenveen heeft rond de driehonderd vrijwilligers die bij elke thuiswedstrijd ceremonieel bij een trapopgang staan. Je kan niet van die mensen verwachten dat ze een groepje jongens tot bedaren roepenGW schreef:Nee uitsupporters weren uit de thuisvakken gaat i.d.d. niet lukken. Je wilt niet weten hoeveel clubkaarten er bepaalde kernen rondcirculeren. Aan kaarten komen ze wel.
Waar Heerenveen wel voor kan zorgen, is om gedrag wat van de eigen supporters niet wordt getollereerd, dit ook niet te accepteren van de "gasten" in de thuisvakken. Deze worden echter regelmatig de hand boven het hoofd gehouden.
Wat betreft uitsupporters in de thuisvakken, ik had er niet aan moeten denken dat die feyenoordfiguren compleet ontstemd waren wanneer feyenoord wel had verloren. Dan had het echt flink uit de hand kunnen lopen en dat risico moet je niet willen nemen. De burgemeester van heerenveen durfde het niet eens aan om feyenoordsupporters in het centrum te hebben wegens confrontaties, wat was er dan gebeurt wanneer het in het stadion tot een confrontatie was gekomen? Een enkele uitsupporter is geen probleem maar dit leken wel complete vakken die vol zaten.Arnoud schreef:Even voor de duidelijkheid. De Supportersraad reageert niet op posts die op een Forum, hier of elders, geplaatst worden. Wel reageert de Raad op berichten die verstuurd worden aan supportersraad@sc-heerenveen.nl Laat dit
een uitnodiging zijn
Als je iets gedoogd wordt er toch juist een regel overtreden, of ben ik nu gek?RobertDeVries schreef:Ik vind ook dat wij dit moeten gedogen, mits er geen regels overtreden worden.
Gewoon even beter zoeken, dan vind je hem wel...RobertDeVries schreef: Volgend keer maar hebben over de verstopte toilet op noord...
Je kunt ook de muntjes goedkoper maken. Twee 'nieuwe' muntjes hebben de waarde van 1 'oude'. Hoef je ook niets meer te breken...Otsje P schreef: Ze kunnen niet in een automaat, maar ze kunnen wel bij de verkooppunten als wisselgeld teruggegeven worden. Iets kost anderhalve munt, dan betaal je gewoon met 2. Krijg je een halve terug. Op die manier worden ze niet verspild. Gewoon iedereen erop wijzen dat ze niet zelf moeten breken.