feanfans schreef:....De poll op deze site wijst uit dat driekwart van de supporters het shirt afgrijselijk vinden....
dat is inderdaad 3/4 van de supporters.Afgrijselijk! Een Ajax-shirt, wie bedenkt zoiets? 111 stemmen

Moderators: Beheerders, Fanmasters
feanfans schreef:....De poll op deze site wijst uit dat driekwart van de supporters het shirt afgrijselijk vinden....
dat is inderdaad 3/4 van de supporters.Afgrijselijk! Een Ajax-shirt, wie bedenkt zoiets? 111 stemmen
Je begrijpt best wat ik bedoel. 74% van de supporters die hier gestemd hebben. Duidelijk zat.Freezeman schreef: dat is inderdaad 3/4 van de supporters.
Waarom ben je niet trots op Heerenveen?UK schreef:Hoewel ik blij beb dat dit belachelijk shirt wederom historie is ben ik van mening dat de spelers in eerste instantie al hadden moeten zeggen: daar willen we niet in spelen. De reactie van een aantal spelers gaf al aan dat ze er niet gelukkig mee waren.
Het meest bewijst dit hele gebeuren maar weer eens dat we een directie zonder ruggegraat hebben. Eerst om met dit stomme idee mee te gaan met de sponsoren en dan door het weer af te blazen
UK
WijZijnVoetbal.nl - snapt men er weinig van.feanfans schreef: Waar dan? Ik kom ze niet tegen.
Ben ontzettend blij met dit besluit. Zo'n shirt, dat kan gewoon echt niet.
De poll op deze site wijst uit dat driekwart van de supporters het shirt afgrijselijk vinden. Duidelijker kan het niet zijn.
Als Groningen met zulke shirts kwam zouden wij ze hier ook massaal uitlachen.
Nee hoor, gewoon declareren bij NieuwNoord die weer eens op het verkeerde moment van zich liet horen.NNfanatic schreef:Wat vinden jullie van de reactie van van Erve?
'We zagen het wel aankomen'
Die man mag wat mij betreft verantwoordelijk worden gehouden voor deze enorme blunder. (imago schade, economisch risico) Bedankt u kunt wel gaan!
Dit shirt was bijvoorbaat gedoemd te mislukken. Het shirt ansich zag er trouwens niet uit, maar dat terzijde.Jaap F. schreef:Ik snap het nog steeds niet. Vind je Ajax echt belangrijker dan Heerenveen? Treurig.
Nee, wij vinden het treurig om onze club in een Ajax tenue te zien spelen. Wij zijn Heerenveen, geen Ajax. Wij vinden Heerenveen belangrijk, niet Ajax. Wij willen een eigen identiteit, niet die van Ajax.Jaap F. schreef:Ik snap het nog steeds niet. Vind je Ajax echt belangrijker dan Heerenveen? Treurig.
Ik wel, dan spelen ze namelijk naakt.Jaap F. schreef:Ik zou Groningen helemaal niet uitlachen als ze in een tenue zonder reclame uit 1920 zouden gaan spelen.
Oke. Die site kon ik niet. Zal er zo eens een kijkje nemen.Jaap F. schreef:WijZijnVoetbal.nl - snapt men er weinig van.
Ik snap het nog steeds niet. Vind je Ajax echt belangrijker dan Heerenveen? Treurig.
Ik zou Groningen helemaal niet uitlachen als ze in een tenue zonder reclame uit 1920 zouden gaan spelen. Prachtig juist.
Mede ja. Zo'n gek standpunt is dat toch niet? En ik donderstaal lekker niet op .xander schreef:Donderstaal toch een eind op Jaap.F
Nieuw Noord de schuldige in jou ogen? :S man man man
Maar rood wit is toch ons verleden? We kunnen moeiljk een retroshirt maken in kleuren waarin we nooit gespeeld hebben. Paars met gele stipjes ofzo.feanfans schreef: Oke. Die site kon ik niet. Zal er zo eens een kijkje nemen.
Waar lees je dat ik Ajax belangrijker vind dan Heerenveen? Volgens mij nergens. Dat is namelijk niet zo. Wij zijn Heerenveen en dat willen we ook blijven. Bij Roda associeerden ze ons met Ajax. Dat is ook niet zo vreemd als je het shirt ziet. Zo'n rood wit shirt past en staat totaal niet bij onze club. In Kerkrade had ik het idee dat ik naar een andere club zat te kijken en dat kwam niet door het troosteloze voetbal![]()
Opzich is het idee goed van een retro shirt, maar men had moeten beseffen dat dit simpelweg niet kan. Ik ben niet tegen een retro shirt. Daar ben ik juist voor, maar geen rood en wit zoals het nu is/was.
Misschien heb ik dat per ongeluk gedaan, weet niet of ik dat kan, hoop het niet eigenlijk. Probeerde er op te reageren.SCH1920 schreef: Ik wel, dan spelen ze namelijk naakt.
(Waarom is dit bericht zomaar verwijderd? Lijkt me geen enkele reden toe.)
Man man man wat kraam jij een onzin uit Jaap.F, zwaar irritant alleen maar olie op het vuur gooeien.Dat stoort me ook een beetje aan NN, waar ik ook lid van ben, maar waar ze toch altijd een beetje doen alsof fans boven de 35 geen echte supporters zijn. Ik begrijp best dat jonkies van rond de 15 wat minder historisch besef hebben maar er zijn nog veel meer supportes.
Jaap ik snap het niet, van de herenliefde en toch geen smaakJaap F. schreef:Als je mij kent, dan weet je dat ik geen enkel probleem zou hebben met een groep naakte voetballers![]()
Amen! Plus nog een Hyves van 1211 leden http://tegenhetuitshirt.hyves.nl/Superfries88' schreef:Er was kritiek van:
– Nieuw Noord
– FeanFan
– forumleden
– overige supporters (per mail o.a.)
– de media
– supporters van andere clubs (zie Roda-uit)
Dit is duidelijk een overmacht geweest, zo blijkt ook wel uit de reactie van Heerenveen. Als je zoveel kritiek ontvangt kun je gewoon niet anders dan je fout toegeven en een ander shirt kiezen. Dat heeft helemaal niets met Ajax-haat of dergelijke termen te maken, maar met begrip voor je eigen achterban! Het gaat erom dat DIE groep het shirt koopt én draagt. Als die de intentie uitspreken dat niet te willen, dan is het shirt gewoon niet geschikt, dus niet goed genoeg.
Het is gewoon een hele juiste beslissing. Jammer dat een enkeling het betreurt, maar die kan toch contact opnemen met de club of dat shirt wellicht nog te verkrijgen is. Heb je alsnog je zin, en de rest ook. Win-win situatie!
Helemaal mee eens. Het is overigens niet de eerste fout die hij maakt bij de club. Sterker nog, hij gaat keer op keer de fout in. En waarom moeten Yme en co wel opstappen en mocht hij blijven zitten? Vriendjes met van der Meer?NNfanatic schreef:Wat vinden jullie van de reactie van van Erve?
'We zagen het wel aankomen'
Die man mag wat mij betreft verantwoordelijk worden gehouden voor deze enorme blunder. (imago schade, economisch risico) Bedankt u kunt wel gaan!
Waarom zou ik er niet bij horen? Is er geen plek voor meerdere opvattingen binnen Nieuw Noord?TORCIDA schreef:jaap f. kun je je lidmaadschap van NN ook opzeggen? jouw type supporter afgaande op jouw opvattigen hoort niet bij Nieuw Noord.