Hij is letterlijk afgevoerd met handboeien, zelf gezien namelijk. Het valt misschien niet goed te praten dat je een bommetje vasthoudt, maar kan de club (stewards) dit zelf niet oplossen

Moderators: Beheerders, Fanmasters
There's no such thing as 'een klein beetje tegen de regels'.Force schreef:Maar iets een klein beetje tegen de regels, (...)
NEEN, kennelijk was daarvoor dus geen stoestemming en lijkt daarvan nu een van de qua gedrag meest gematigde Nieuw Noorders de dupe te worden. Want hoe had deze jongen die voor naar het NN vak te gaan op de zuid tribune nog had geholpen met de sfeeractie daarvoor te bereiden, kunnen weten dat er voor deze actie geen toestemming was gevraagd.menjo schreef:Als er iemand opgepakt wordt, zou er dan toestemming zijn of niet?
Ook al een naïeve gedachte...Persoonlijk vraag ik mij af waarom er op voorhand geen toestemming is gevraagd om deze actie te mogen draaien ik ben er vrijwel zeker van dat (onder voorwaarden) toestemming zou zijn verleend
Vertel. Wat heb ik gemist door al die rook?op de zuid tribune nog had geholpen met de sfeeractie daarvoor te bereiden
Nu sla je de plank toch echt mis hansrob.hansrob schreef: NEEN, kennelijk was daarvoor dus geen stoestemming... - ... er niemand door onwetendheid in de problemen komt.
Mischien zou je dan je verantwoordelijkheid eens moeten nemen en die dingen in de gaten houden opdat niemand in de fout kan gaan door ze op te pakken! Hoe zou je je bij voorbeeld voelen als mensen, hoe naief wellicht ook door dit soort zaken zich zouden verwonden bij een door NN uitgevoerde actie? Zou je je daarvoor niet op zijn minst mede verantwoordelijk voelen?Nu sla je de plank toch echt mis hansrob.
Vuurwerk mag toch nooit snap ook niet waarom deze jongen, dan het vuurwerk wat er was, oppakt en omhoog houdt, lijkt me niet echt handig.