Vanmiddag op de fiets nog even bij stadion gekeken. Het oude dak is er al compleet af. Alleen de ijzeren constructie staat nog. Ik denk inderdaad dat het een hele mooie tribune wordt. Inderdaad nu al indrukwekkend, ze werken wel vlot door.
Kijk bijna elke dag ff op feanfans.nl (in de hoop dat er weer wat nieuws op staat), staan fotos op van de werkzaamheden.
Het is alleen jammer dat er geen nieuwe fotos bijkomen, de laatste update was 3 december.
Heel veel dingen kunnen wel in een soort gelijk topic geplaatst worden hoor, ik word beetje gek van al die nieuwe topics waar in zelfde staat als in ander topic. Sorry maar dit moest ik ff kwijt.
Ja de nieuwe tribune word mooi:D
Is er trouwens al meer bekend over de hoeken?
Riemer vd Velde zei laast dit:
De uitbreiding van het stadion is op schema in de winterstop komt het dak op de aanbouw jammer is dat begin december bleek dat de hoeken aan de westkant anders gebouwd moeten worden vanwegen de zichtlijnen.Dit kost zoon 2000 plaatsen. Over compesatie van de plaatsen zijn we met sport stad in overleg.
Ik hoop dat het wel op 28.000 plaatsen of meer komen.
Woudsend moet niet zo paniekerig doen welke topic
Er is een topic over sportstad en alles wat daar mee samenhangt
Wat geeft het nou als er een topic alleen over de nieuwe oosttribune komt.
Blijft het overzichtelijk en zit je niet al op blad 14 of zo
Straks voor de nieuwe zuid ook weer een topic
Volgens mij wordt deze tribune ook wel 1 verdieping hoger maar door die dingen, hoe ze heten geen idee maar waar het dak aan komt te hangen, daardoor lijkt het een veel hogere tribune, maar het wordt wel mooi.......
Arie de Boer schreef:Volgens mij wordt deze tribune ook wel 1 verdieping hoger maar door die dingen, hoe ze heten geen idee maar waar het dak aan komt te hangen,
Maar de optelsom is me toch wel duidelijk. Net als de huidige hoofdtribune zitten hier twee etages business seats op. Maar de oude hoofdtribune houdt het oude aantal gewone kuipjes, dus 16. Zoals we allemaal kunnen zien komen er op oost nog een paar rijen bij. Dus, zie daar het verschil. De dakconstructie is ook groter aangezien die een grotere overspanning heeft dan de oude hoofdtribune. Het is allemaal makkelijk te verklaren.
Ziet er inderdaad weer mooi uit. Ik vond dat het al weer wat lang duurde voor er weer nieuwe foto's op feanfans kwamen. Daarom was ik er vandaag zelf ook al even op uit getrokken en heb ook een paar foto's gemaakt. Niet veel andere dingen, maar ja, hoe meer, hoe leuker. Ik wilde er hier een paar plaatsen, maar de links werken niet. Ik plaats ze zo snel mogelijk...
Laatst gewijzigd door IL Fenomeno op 30-12-2003 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie ik nou goed of is de nieuwe tribune hoger dan de hoofdtribune?
Ik dacht dat ze even hoog zouden worden.
ff plaatje geleend
Even de credits: die foto is door mijn broer gemaakt.
Hier is die een tikkie groter. Zie je meteen ook hoe de lichtmasten straks behoorlijk uit de toon vallen. Er komen ook nieuwe, en daarmee verdwijnt ook het laatste stukje geschiedenis van het oude Abe Lenstrastadion.
IL Fenomeno schreef:Ziet er inderdaad weer mooi uit. Ik vond dat het al weer wat lang duurde voor er weer nieuwe foto's op feanfans kwamen. Daarom was ik er vandaag zelf ook al even op uit getrokken en heb ook een paar foto's gemaakt. Niet veel andere dingen, maar ja, hoe meer, hoe leuker. Ik wilde er hier een paar plaatsen, maar de links werken niet. Ik plaats ze zo snel mogelijk...