voor einde vertrekken..

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

ikke
Jeugdspeler

voor einde vertrekken..

Bericht door ikke »

Even wil ik graag mijn ergenis uiten.
Waarom vertrekken er rijen met mensen voor dat de wedstrijd afgelopen is van de tribune? Het laatste kwartier kun je als zitten blijvende supporter niets meer zien door de vroeg vertrekkende 'supporters'. Een grote ergenis en als het dan toch nog spannend wordt, blijven ze nog staan ook.Daar zou eigenlijk iets aan gedaan moeten worden. Ook heb je altijd mensen die zo nodig tussen de rijen door moeten lopen, om zo sneller bij hun plaats te komen. Horen ze op die rij....helemaal geen moeite mee, maar als ze helemaal boveraan zitten en voor de mensen op de eerste 4 à 5 rijen door lopen.. Heel vervelend. Neem gewoon de trap tot boven aan toe en ga eerst naar je rij en ga dan zitten. Zo dat is eruit :grmbl:. Verder ben ik heel tevreden en 'we' hebben gisteren maar mooi gewonnen. :wink:
Currahee
Wereldspeler

Bericht door Currahee »

Je moet maar zo denken de mensen die gister voor de zoveeste keer weer eens eerder vertrokken zijn omdat ze niet in de file willen staan voor de auto. Hebben maar mooi de goal van Bruggink gemist.
FeanFanForLife
Wereldspeler

Bericht door FeanFanForLife »

Ja, het is inderdaad om je "dood"aan te ergeren. Maar ik vrees dat hier weinig aan te doen is. 'Het is de keuze van die mensen zelf. Natuurlijk is dit irritant en vervelend voor die andere mensen.. Maarja, dat zelfde heb je als ze voor de rust naar de wc willen, koffie halen enz..

* Zo laat je je club wel in de steek vindt ik, ok het kan eens gebeuren als je eerder weg MOET.. maar als het niet hoeft.. doe het dan ook niet!*

Ik ben zelf 1 x eerder naar beneden gegaan, dit had als reden dat ik de bloemen mocht geven aan de MOTM.. Als het een goede reden heeft heb ik er niet zoveel problemen mee, maar als je eerder weggaat omdat je niet in de rij wilt staan / in de file.. dan kan ik er geen begrip voor opbrengen..
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Misschien willen die mensen op tijd zijn voor Talpa :wink:

Ik heb altijd het gevoel dat bij ons op Oost dit probleem het grootst is. Aan het eind van de wedstrijd heb ik altijd amper nog buren over. Het irritantste vind ik dat ze ook nog stil gaan staan als er een spannend moment is, op een of andere manier weet men mij dan altijd exact het zicht te ontnemen.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Tsja, het gebeurt overal. Een soort tendens dus. Zelf zou ik als het even kan nooit eerder weggaan, maar andere mensen zien dat nou eenmaal anders. En ach, bij een beslissend doelpunt in de slotminuten heb je dan altijd dubbel pret!
Freezeman
Superster

Re: voor einde vertrekken..

Bericht door Freezeman »

ikke schreef:.. Een grote ergenis en als het dan toch nog spannend wordt, blijven ze nog staan ook.Daar zou eigenlijk iets aan gedaan moeten worden. ...
Juist.
Stadionverboden moeten er komen voor die lui.
Neerknuppelen mag ook.
Weg met het schorriemorrie, zitten moeten ze, daar hebben ze voor betaald.
Anti anti. :)
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

Freezeman schreef: Juist.
Stadionverboden moeten er komen voor die lui.
Neerknuppelen mag ook.
Weg met het schorriemorrie, zitten moeten ze, daar hebben ze voor betaald.
Behalve dat schorriemorrie uit vak 10 natuurlijk. Die hebben betaald om te STAAN! :D
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Teppie Superfries
Selectiespeler

Bericht door Teppie Superfries »

hansrob schreef:Behalve dat schorriemorrie uit vak 10 natuurlijk. Die hebben betaald om te STAAN! :D
Maar die gaan ook niet eerder weg... :wink:
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

Teppie Superfries schreef: Maar die gaan ook niet eerder weg... :wink:
Ik zou hen die onder de wedstrijd het vak verlaten om bier te halen niet thuis uitnodigen om te komen eten want die ga je vast niet kunnen bergen! 8)
scheerenveen05
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door scheerenveen05 »

zo ook tijdens de wedstrijd tegen levski sofia de mensen gingen allemaal weg op het moment dat de wedstrijd afgelopen was en we moesten toen nog lang wachten op de uitslag in marseille om te weten of we door waren ik vind het op zon moment echt ongeloofelijk dat je dan weg gaat.
scheerenveen
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

eh... tegen levski was de wedstrijd dat BIJNA iedereen bleef zitten wachten, en dan heb ik het niet over de mensen in de skyboxen.
Een onderschrift: wat is dat?
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

hansrob schreef: Ik zou hen die onder de wedstrijd het vak verlaten om bier te halen niet thuis uitnodigen om te komen eten want die ga je vast niet kunnen bergen! 8)
Èn bedankt! ;)

Ik ben het er trouwens roerend mee eens, ergerde ik me in de voorgaande jaren ook aan, maar daar heb ik nou geen last meer van.
30plus
Selectiespeler

Bericht door 30plus »

de "vroege weglopers" kunnen vanaf volgend seizoen gestraft worden door ze strafpunten te geven.
Komend seizoen zal heerenveen ook met toegangspoortjes werken, laat de "vroege weglopers" ook pas na buiten als de kaart gescand is, daarvoor ontvangen ze dan strafpunten en bij een zeker aantal worden sancties genomen :mrgreen: Geen korting bij bekerwedstrijden/europese wedstrijden en als meest drastische maatregel: innemen van de seizoenkaart :mrgreen:
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Hoe verzin je het :mrgreen:
30plus
Selectiespeler

Bericht door 30plus »

chrissie Geplaatst: 19-03-2006 23:35 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hoe verzin je het

wist ik het maar :mrgreen:
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Op zich wel weer eens even een goede zaak dat de stadion speaker er over begon!

Er is een veel betere manier om de file te vermijden, gewoon als laatste de plaza uit rollen! Man dat was nie goed afgelopen zaterdag! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
GW
Bankzitter

Bericht door GW »

Dat mensen eerder weggaan is inderdaad erg vervelend. Dat mensen eerder weg willen tot daar aan toe, maar dat ze een ander het zicht belemmeren door hun getreuzel op de trap kan ik me aan ergeren. Hetzelfde geld voor de mensen die het ffp uit komen als de 2e helft al weer bezig is.
Ik val onder klapvee!!
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Voor dat laatste zou een heel simpele oplossing zijn - in ieder geval om het te beperken - en dat is dat de spaker omroept dat de 2e helft zo weer gaat beginnen.

Ik weet niet meer waar het was, maar ik heb het laatst nog eens ergens meegemaakt bij een andere eredivisionist.

En ik had zaterdag al pret bij de gedachte dat die vroege vertrekkers die 2-1 gemist hadden. Heerlijk! :mrgreen:
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

Nielshh schreef:Voor dat laatste zou een heel simpele oplossing zijn - in ieder geval om het te beperken - en dat is dat de spaker omroept dat de 2e helft zo weer gaat beginnen.

Ik weet niet meer waar het was, maar ik heb het laatst nog eens ergens meegemaakt bij een andere eredivisionist.

En ik had zaterdag al pret bij de gedachte dat die vroege vertrekkers die 2-1 gemist hadden. Heerlijk! :mrgreen:
Was volgens mij bij Roda.
GW
Bankzitter

Bericht door GW »

Op de schermen van het ffp kun je toch ook zien dat de spelers het veld weer opkomen?
Ik val onder klapvee!!
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

GW schreef:Op de schermen van het ffp kun je toch ook zien dat de spelers het veld weer opkomen?
Die laten volgens mij ook andere beelden zien dan het veld. Reclame en dergelijke.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Het bericht dat omgeroepen werd vast niet gehoord door de vroege vertrekkers. Meestal komen die nl ook laat en niet al een kwartier voor de wedstrijd.
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Nielshh schreef:Voor dat laatste zou een heel simpele oplossing zijn - in ieder geval om het te beperken - en dat is dat de spaker omroept dat de 2e helft zo weer gaat beginnen.

Ja bij Ajaks en Feyenoord en PSV onder andere. Het komt dan op de tv's en de speaker roept het om. Is denk ik wel een bruikbare tip voor SC-Heerenveen.

Verder vind ik bij PSV dat ze op een geweldige manier gebruik maken van die tv schermen met goal allert o.a ziet er prachtig uit. Kunne ze bij Heerenveen nog wat van leren :wink: Of zijn ze nog steeds aan het proef draaien met de schermen bij Heerenveen maar och het gaat ook om het voetbal.
Alle ballen op Henkie!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Zelfs de ruststanden en uitslagen worden niet meer omgeroepen.
tarva-nn

Bericht door tarva-nn »

Gekko schreef:Zelfs de ruststanden en uitslagen worden niet meer omgeroepen.
En ze mogen dat oude scorebord wel eens maken, die is al maanden kapot. Straks krijgen we nog concurrentie van FCG. :cry:
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Ach nog 2 wedstrijden en de play offs, dan ga je dat scorebord niet meer maken en vanaf volgend seizoen hangt er ook een videowall op Noord.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Geen idee wanneer het is omgeroepen, maar Heerenveen heeft al eens aangegeven dat het scorebord niet zou worden gemaakt. Vanaf volgend seizoen hangt er immers toch een videowall. Gelukkig is daar goed over nagedacht, want aan de zuidzijde (voornamelijk achter de goal) kan bovenin iedereen dat goed zien :roll: . Door de videowall op zuid zie je de 'noord-editie' namelijk in vak 427 e.o niet of amper.
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Het scorebord op Noord doen ze met opzet niet aan, omdat deze een minuut sneller over 45 minuten doet dan de grote klok op zuid.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Met het gevolg dat de mensen nog eerder weggaan.
Slim. :D
Anti anti. :)
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

Freezeman schreef:Met het gevolg dat de mensen nog eerder weggaan.
Slim. :D
Ze zouden dat scorebord juist 5/10 minuten later laten beginnen, iedereen zit te kijken en dan is het ineens afgelopen :wink:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gesloten