Even wil ik graag mijn ergenis uiten.
Waarom vertrekken er rijen met mensen voor dat de wedstrijd afgelopen is van de tribune? Het laatste kwartier kun je als zitten blijvende supporter niets meer zien door de vroeg vertrekkende 'supporters'. Een grote ergenis en als het dan toch nog spannend wordt, blijven ze nog staan ook.Daar zou eigenlijk iets aan gedaan moeten worden. Ook heb je altijd mensen die zo nodig tussen de rijen door moeten lopen, om zo sneller bij hun plaats te komen. Horen ze op die rij....helemaal geen moeite mee, maar als ze helemaal boveraan zitten en voor de mensen op de eerste 4 à 5 rijen door lopen.. Heel vervelend. Neem gewoon de trap tot boven aan toe en ga eerst naar je rij en ga dan zitten. Zo dat is eruit . Verder ben ik heel tevreden en 'we' hebben gisteren maar mooi gewonnen.
Je moet maar zo denken de mensen die gister voor de zoveeste keer weer eens eerder vertrokken zijn omdat ze niet in de file willen staan voor de auto. Hebben maar mooi de goal van Bruggink gemist.
Ja, het is inderdaad om je "dood"aan te ergeren. Maar ik vrees dat hier weinig aan te doen is. 'Het is de keuze van die mensen zelf. Natuurlijk is dit irritant en vervelend voor die andere mensen.. Maarja, dat zelfde heb je als ze voor de rust naar de wc willen, koffie halen enz..
* Zo laat je je club wel in de steek vindt ik, ok het kan eens gebeuren als je eerder weg MOET.. maar als het niet hoeft.. doe het dan ook niet!*
Ik ben zelf 1 x eerder naar beneden gegaan, dit had als reden dat ik de bloemen mocht geven aan de MOTM.. Als het een goede reden heeft heb ik er niet zoveel problemen mee, maar als je eerder weggaat omdat je niet in de rij wilt staan / in de file.. dan kan ik er geen begrip voor opbrengen..
Misschien willen die mensen op tijd zijn voor Talpa
Ik heb altijd het gevoel dat bij ons op Oost dit probleem het grootst is. Aan het eind van de wedstrijd heb ik altijd amper nog buren over. Het irritantste vind ik dat ze ook nog stil gaan staan als er een spannend moment is, op een of andere manier weet men mij dan altijd exact het zicht te ontnemen.
Tsja, het gebeurt overal. Een soort tendens dus. Zelf zou ik als het even kan nooit eerder weggaan, maar andere mensen zien dat nou eenmaal anders. En ach, bij een beslissend doelpunt in de slotminuten heb je dan altijd dubbel pret!
ikke schreef:.. Een grote ergenis en als het dan toch nog spannend wordt, blijven ze nog staan ook.Daar zou eigenlijk iets aan gedaan moeten worden. ...
Juist.
Stadionverboden moeten er komen voor die lui.
Neerknuppelen mag ook.
Weg met het schorriemorrie, zitten moeten ze, daar hebben ze voor betaald.
Freezeman schreef:
Juist.
Stadionverboden moeten er komen voor die lui.
Neerknuppelen mag ook.
Weg met het schorriemorrie, zitten moeten ze, daar hebben ze voor betaald.
Behalve dat schorriemorrie uit vak 10 natuurlijk. Die hebben betaald om te STAAN!
zo ook tijdens de wedstrijd tegen levski sofia de mensen gingen allemaal weg op het moment dat de wedstrijd afgelopen was en we moesten toen nog lang wachten op de uitslag in marseille om te weten of we door waren ik vind het op zon moment echt ongeloofelijk dat je dan weg gaat.
hansrob schreef:
Ik zou hen die onder de wedstrijd het vak verlaten om bier te halen niet thuis uitnodigen om te komen eten want die ga je vast niet kunnen bergen!
Èn bedankt!
Ik ben het er trouwens roerend mee eens, ergerde ik me in de voorgaande jaren ook aan, maar daar heb ik nou geen last meer van.
de "vroege weglopers" kunnen vanaf volgend seizoen gestraft worden door ze strafpunten te geven.
Komend seizoen zal heerenveen ook met toegangspoortjes werken, laat de "vroege weglopers" ook pas na buiten als de kaart gescand is, daarvoor ontvangen ze dan strafpunten en bij een zeker aantal worden sancties genomen Geen korting bij bekerwedstrijden/europese wedstrijden en als meest drastische maatregel: innemen van de seizoenkaart
Dat mensen eerder weggaan is inderdaad erg vervelend. Dat mensen eerder weg willen tot daar aan toe, maar dat ze een ander het zicht belemmeren door hun getreuzel op de trap kan ik me aan ergeren. Hetzelfde geld voor de mensen die het ffp uit komen als de 2e helft al weer bezig is.
Voor dat laatste zou een heel simpele oplossing zijn - in ieder geval om het te beperken - en dat is dat de spaker omroept dat de 2e helft zo weer gaat beginnen.
Ik weet niet meer waar het was, maar ik heb het laatst nog eens ergens meegemaakt bij een andere eredivisionist.
En ik had zaterdag al pret bij de gedachte dat die vroege vertrekkers die 2-1 gemist hadden. Heerlijk!
Nielshh schreef:Voor dat laatste zou een heel simpele oplossing zijn - in ieder geval om het te beperken - en dat is dat de spaker omroept dat de 2e helft zo weer gaat beginnen.
Ik weet niet meer waar het was, maar ik heb het laatst nog eens ergens meegemaakt bij een andere eredivisionist.
En ik had zaterdag al pret bij de gedachte dat die vroege vertrekkers die 2-1 gemist hadden. Heerlijk!
Nielshh schreef:Voor dat laatste zou een heel simpele oplossing zijn - in ieder geval om het te beperken - en dat is dat de spaker omroept dat de 2e helft zo weer gaat beginnen.
Ja bij Ajaks en Feyenoord en PSV onder andere. Het komt dan op de tv's en de speaker roept het om. Is denk ik wel een bruikbare tip voor SC-Heerenveen.
Verder vind ik bij PSV dat ze op een geweldige manier gebruik maken van die tv schermen met goal allert o.a ziet er prachtig uit. Kunne ze bij Heerenveen nog wat van leren Of zijn ze nog steeds aan het proef draaien met de schermen bij Heerenveen maar och het gaat ook om het voetbal.
Geen idee wanneer het is omgeroepen, maar Heerenveen heeft al eens aangegeven dat het scorebord niet zou worden gemaakt. Vanaf volgend seizoen hangt er immers toch een videowall. Gelukkig is daar goed over nagedacht, want aan de zuidzijde (voornamelijk achter de goal) kan bovenin iedereen dat goed zien . Door de videowall op zuid zie je de 'noord-editie' namelijk in vak 427 e.o niet of amper.