Nieuwe Tune na het scoren van een doelpunt!?
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- paparazzi
- Superster
Nieuwe Tune na het scoren van een doelpunt!?
Ik vind dat er een nieuwe tune moet komen volgend seizoen na het scoren van een doelpunt van Heerenveen.
Het muziekje wat er nu gedraaid wordt na een doelpunt vind ik nogal nietszeggend.
Mag het misschien iets meer swingends zijn?
Iemand suggesties voor een lekker herkenbaar Tune-tje, of vinden jullie het wel oke zo?
Ben benieuwd naar de reacties.
Het muziekje wat er nu gedraaid wordt na een doelpunt vind ik nogal nietszeggend.
Mag het misschien iets meer swingends zijn?
Iemand suggesties voor een lekker herkenbaar Tune-tje, of vinden jullie het wel oke zo?
Ben benieuwd naar de reacties.
Miereneukert!
- Makkum8
- Basisspeler
Precies!! Ik wens geen tune of muziekje bij een doelpunt, ik erger me er elke keer weer aab. Laat ons toch gewoon lekker juichen. We hebben geen "muzikale"ondersteuning nodig. Dat ze dat bij nepclubs zoals Vitesse doen oké, maar niet in het ALS mag ik hopen dat ze dat in de nabije toekomst achterwege laten!!!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
-
- Invaller
idd, geen tune, OOK NIET NA EEN OVERWINNING!!! Laat het aan het de wisselwerking tussen spelers en publiek over! Heb er best wel vertrouwen in dat het vanaf vlgnd seizoen de goede kant op zal gaan. Al zal het idd niet gelijk een heksenketel worden...maar het het begin is er, een eigen vak!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Nieuw talent
-
- Erelid
- Contacteer:
Ook dat zouden ze moeten afschaffen. Gelukkig komen er vanaf volgend seizoen geen Volendamse of Russische nachtegaaltjes meer langs. Maar dit is weer een andere (repeterende) discussie.lekkere versnelde versie van het fries volkslied ofzo
Dat hele muziek-gedoe rond doelpunten en na afloop vind ik waardeloos. Waarom elk 'stiltemoment' rond een wedstrijd met muziek invullen? Dan had je ook tijdens de wedstrijden wel een plaatje kunnen opzetten...
Ook het moment tussen volkslied en aftrap, Helmut Lotti, waardeloos! Maar als het goed is wordt dat nu afgeschaft. NN gaat er natuurlijk voor om dat gat vocaal in te vullen.

Enige dat wat mij betreft blijft is muziek bij de opkomst. En daar vind ik dit wel oké voor. Het is in ieder geval iets 'eigens' in de zin van dat je het in andere stadions in Nederland niet hoort. Dat is met veel nummers zoals 'Let me entertain you', 'Eye of the tiger' etcetera wel zo.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Invaller
Van mij mogen alle tune's ook wel verdwijnen maar zou het persoonlijk wel jammer vinden wanneer het Fries Volkslied zou verdwijnen. Persoonlijk vind ik dat er wel helemaal bijhoren. Ten 1ste sar je hier al veel bezoekende supporters mee. Heerlijk om te horen dat wanneer die gaan fluiten het stadion nog harder gaat zingen. Daarmee zou de trend voor de wedstrijd gezet moeten zijn, helemaal met een NN-vak die dan hopelijk daarna het rumoer erin kan houden! Ten 2de hoor je toch vaak van spelers dat ze het heel bijzonder vinden en dat het ze toch wel een kick geeft dus nee, wat mij betreft dat niet afschaffen.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Invaller
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Invaller
- paparazzi
- Superster
Grappig om te lezen dat de meningen nogal verschillen. Van afschaffen alle tune-tjes tot afblijven van het fries volkslied.
Zo blijkt maar weer dat er in het ALS niet een prototype Heerenveen supporter komt met het z.g.n Heerenveen gevoel
, nee heerenveen is niet alleen van Friesland maar van veel meer...!
Zo blijkt maar weer dat er in het ALS niet een prototype Heerenveen supporter komt met het z.g.n Heerenveen gevoel

Miereneukert!
-
- Superster
Voor Huntelaar en Samaras hebben ze nu een eigen tune, dat vind ik wel wat hebben. Vooral die van Samaras vind ik er goed bijpassen.
Het volkslied hoort bij de identiteit van de club, iedereen maar zeiken op een Twente die de identiteit van een andere club kopieerd. Dan moet je houden wat je aan identiteit hebt en het volkslied is daar gewoon een exponent van.
Het volkslied hoort bij de identiteit van de club, iedereen maar zeiken op een Twente die de identiteit van een andere club kopieerd. Dan moet je houden wat je aan identiteit hebt en het volkslied is daar gewoon een exponent van.
- Sneek
- Invaller
Natuurlijk moeten we het volkslied behouden, traditie moet je in ere bewaren.
Muziek voor de wedstrijd maakt me niet zoveel uit, maar als we volgend jaar beginnen met zingen voor de wedstrijd dan is het toch geen probleem om de muziek zachter te draaien? Gewoon op elkaar in spelen, zo blijft het nooit stil voor de wedstrijd
Tunes na de goals vind ik geen probleem, maar die keuze van tunes kan bij sch stukken beter, van die afgezaagde mee klap liedjes
Doe dan niks, er is niks mooiers om iedereen om je heen te horen juigen. Bij een uitwedstrijd vind ik dat altijd het mooiste moment, Heerenveen scoort en hele stadion stil, behalve wij
Prachtig gevoel.
Muziek voor de wedstrijd maakt me niet zoveel uit, maar als we volgend jaar beginnen met zingen voor de wedstrijd dan is het toch geen probleem om de muziek zachter te draaien? Gewoon op elkaar in spelen, zo blijft het nooit stil voor de wedstrijd

Tunes na de goals vind ik geen probleem, maar die keuze van tunes kan bij sch stukken beter, van die afgezaagde mee klap liedjes

-
- Wereldspeler
Die van samaras is wel oke maar die van huntelaar is echt verschrikkelijk....vlqrt schreef:Voor Huntelaar en Samaras hebben ze nu een eigen tune, dat vind ik wel wat hebben. Vooral die van Samaras vind ik er goed bijpassen.

Een onderschrift: wat is dat?
-
- Selectiespeler
Traditie is een groot woord. Het is nog niet zo lang geleden dat niet voor iedere wedstrijd het volkslied gezongen werd. Het is ook een tijdje zo geweest dat alleen voor de 'grote' wedstrijden tegen de top drie het volkslied gespeeld werd. Het is toen ingevoerd en je zou het best weer af kunnen schaffen en niet op basis van een 5-jarige "traditie" kunstmatig in stand houden.HarLeQuiN schreef:Natuurlijk moeten we het volkslied behouden, traditie moet je in ere bewaren.
Wat mij betreft hoeft het volkslied niet afgeschaft te worden, tenzij de bereidheid tot meezingen nog verder afneemt. Ik heb namelijk het idee dat dat wat minder aan het worden is.
-
- Selectiespeler
- paparazzi
- Superster
Ben ik wel met je eens Joho, Kunstmatig is het bijna !Joho schreef:En ophouden met die keiharde muziek voor, tijdens en na de wedstrijd. Als ik harde muziek wil horen ga ik wel naar de disco. Wat een sfeerverpesterij. Bij opkomst is nog tot daar aan toe, maar tussen volkslied en aftrap is compleet belachelijk. Erg nep allemaal.
Miereneukert!
- wald pyk
- Wereldspeler