Beste heerenveen supporters,
Hierbij mijn complimenten voor alle mensen die met de dfds seaways boot naar new castle zijn geweest voor de wedstrijd. Jullie waren top bootgenoten en zo'n goeie sfeer heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben er zelfs er Heerenveen fan van geworden !!! Wie weet tot ziens.
Groeten uit Barneveld,
Anna
Anna schreef:Beste heerenveen supporters,
Hierbij mijn complimenten voor alle mensen die met de dfds seaways boot naar new castle zijn geweest voor de wedstrijd. Jullie waren top bootgenoten en zo'n goeie sfeer heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben er zelfs er Heerenveen fan van geworden !!! Wie weet tot ziens.
Groeten uit Barneveld,
Anna
Dit noem ik nog eens Heerenveen promotie, weer een seizoenkaart houder erbij
Anna schreef:Beste heerenveen supporters,
Groeten uit Barneveld,
Anna
Neem je die Poolse barvrouwtjes dan ook mee naar de wedstrijd
Heb nog even met de security gesproken op de boot en die vonden het ook leuk en waren al lang blij dat het Heerenveen was en niet Feyenoord ofzo, dan waren er wel problemen geweest zei die.
Dat klopt, ik hoorde namelijk dat er toen fyenoord moest spelen er voor 100.000 euro schade was aangericht. bankjes die in de fik werden gezet enzo. typisch!!!
ik vind het mooi dat heerenveen zon goede naam heeft.Maar ik vind het wel jammer dat ik allemaal pb-tjes krijg die niet zo vriendelijk zijn.Het spijt me dat ik niet zo goed op de hoogte ben zoals andere mensen maar ik doe mn best.Gaan jullie ook naar het intertoto toernooi deze zomer.En waar is dat?
Waarom was ik Joost?
Mischien een beetje om de boel hier wakker te maken....Het gemiddelde niveau van sommige mensen op dit forum prikkelt mij.........laten we samen liedjes bedenken op dit forum...wie begint?Nee ik niet jij mischien?Of het andere uiterste....ik ben ouder als 30 dus ik hoef hier niks meer te bewijzen....Sorry hoor maar de knulligheid straalt er soms van af hier op dit forum.Op zich zelf niks mis mee...ik kies er zelf voor om hier te zijn.Maar het schoolreisje gehalte is hier soms wel erg groot.Dus dan wil ik soms een beetje f$$##n met jullie.....En daar gaan sommigen helemaal voor.......geweldig toch?
geef mij maar port.........dan haal ik het einde van de avond nog!!!!!!!!!!!!!