Kijk even op http://www.dutchtifo.nl. Daar zijn we te zien als de foto van de week. Toch eluk en enigzins een waardering voor de Tifo rondom wedstrijden bij Heerenveen.
Idd, leuke opsteker voor NN alhoewel het natuurlijk vrij betrekkelijk is aangezien niet alle clubs 'meedoen' aan Dutchtifo.nl (of maakt dat niets uit?)
Maar blijft toch leuk
Toch een leuke waardering. Vaak worden wij als Heerenveen publiek als saai bestempeld en het is mooi te zien dat er dan toch ook wel aandacht aan word besteed door die organisatie. Zo komen andere clubs/supporters ook te weten dat het hier echt wel kan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Squerrel schreef:
Sloeg op antwoord van Jeroen. Weet niks van tifo, alleen dat het er super uit zag
Die site is ooit begonnen met alleen een forum, villa gruoniga, nog een Groninger, een Ajaxied en een Heerenvener begonnen, totdat deze Roda fan alles overnam.
Heerenveen heeft er vaak opgestaan, toen vielhet doek tijdelijk voor de site omdat ze geen geld hadden verder te gaan.
Ze vonden een sponser en de site werd ineens anders qua invulling van foto's
Fluffy schreef:Idd, leuke opsteker voor NN alhoewel het natuurlijk vrij betrekkelijk is aangezien niet alle clubs 'meedoen' aan Dutchtifo.nl (of maakt dat niets uit?)
Maar blijft toch leuk
Alle clubs kunnen foto van de week worden. Alle clubs staan ook achter Dutchtifo, dit blijkt ook uit het feit dat elke club vertegenwoordigt wordt op het forum en er nog nooit een supporterssite van een club moeilijk heeft gedaan over het gebruik van foto's. Ik denk dat je in de war bent de "Dutchtifo Awards". Dat is een nog altijd bestaand idee, hierin gaat het erom dat clubs elkaar aan het einde van het seizoen prijzen voor hun actie's. We hadden al eens contact opgenomen met Nieuw Noord, deze hadden ook aangegeven mee te zullen doen. Maar dit heeft verder niks te maken met foto's die we publiceren. Voor zover ik weet staat elke club achter Dutchtifo.
Die site is ooit begonnen met alleen een forum, villa gruoniga, nog een Groninger, een Ajaxied en een Heerenvener begonnen, totdat deze Roda fan alles overnam.
Heerenveen heeft er vaak opgestaan, toen vielhet doek tijdelijk voor de site omdat ze geen geld hadden verder te gaan.
Ze vonden een sponser en de site werd ineens anders qua invulling van foto's
Het forum dat een aantal mensen hadden staat los van Dutchtifo, het begon zo'n anderhalf jaar terug met dat forum. Dit bloedde langzaam dood. Toen zijn we met Dutchtifo gekomen, deze werd beheerd door een Roda fan en mij. Dit ging aardig maar er klopte veel niet. Toen heeft Dutchtifo een tijd op zen gat gelegen. Ik heb toen gezocht naar mensen die het zagen zitten en daar is de huidige site uitgekomen die zeer goed loopt. Het had niet zozeer met geld te maken dus, het probleem was de mankracht. Blijft leuk dat toen we het idee hadden om de site te beginnen er een Fries was die volmondig zei dat het helemaal niets zou worden, bij deze is het tegendeel bewezen. In totaal zijn we met zo'n 6 mensen bezig met Dutchtifo. En willen we blijven verbeteren en meegroeien met de ultras die zich wekelijks profileren met schitterende acties.
Verder nog onze complimenten voor Nieuw Noord en veel succes in de toekomst.
Angerfist schreef:Sta nog steeds achter de opmerking dat de site weinig toevoegd, tuurlijk het is leuk, maar hetis niks officieels ofzo.
Het hoeft ook niks toe te voegen, en het moet juist ook niets officieëls zijn. Het is slechts een site waar zoveel mogelijk tifo-foto's uit Nederland getoont kunnen worden. Het is ten eerste handig zodat je niet alle supporterssites hoeft af te zoeken, daarnaast is het een stukje promotie naar het buitenland toe. Het belangrijkste is nog wel het forum, daar komen ook daadwerkelijk de mensen achter de acties samen om over de scéne te praten. Je moet het gewoon zien zoals een normale supporterssite.
Eastermar schreef:
En dat hee(f)t dus toegevoegde waarde vind ik.
Het forum wel idd, maar de site verder niet. Sommige mensen het leuk alle site's af te gaan. jullie beslissen wat foto van de week wordt, terwijl bijvoorbeel mijn mening heel anders is.
Het belangrijkste is nog wel het forum, daar komen ook daadwerkelijk de mensen achter de acties samen om over de scéne te praten.
En dat hee(f)t dus toegevoegde waarde vind ik.
Klopt, het forum is erg belangrijk. Op het forum gebeurd eigenlijk alles. De site is slechts een plek dat dient als foto-archief en visitekaartje. Het belangrijkste van de site zelf is denk ik dat mensen makkelijk een beeld kunnen krijgen van de ultras in Nederland, vooral voor buitenlanders erg handig.
Het forum wel idd, maar de site verder niet. Sommige mensen het leuk alle site's af te gaan. jullie beslissen wat foto van de week wordt, terwijl bijvoorbeel mijn mening heel anders is.
Ach, het is maar net hoeveel waarde je aan de foto van de week hecht. Maar neem maar van mij aan dat er genoeg mensen overleggen over de foto van de week om tot een objectieve beslissing te komen.
Was jij een van de 22 supporters op de boot die vrijdagmorgen aankwam?!
Sprak echtpaar die minicruise maakten, donderdag vertrek IJmuiden en vrijdag weer op de boot Newcastle. Zij zeiden deze supporters gesproken te hebben op de boot.
Weet iemand hier iets van? Hadden deze personen verkeerd geboekt?