sfeer artikelen tegen new castle thuis
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- rolandos
- Invaller
sfeer artikelen tegen new castle thuis
het lijkt mij wel leuk bij de wedstrijd tegen new castle thuis dat iedereen van huis wat plee rollen meeneemt en dat dan bij opkomst van de spelers weggooien.
denk dat dit wel een mooi effect geeft maar ook veel bende weet dus niet of dit wel mag van de club?
denk dat dit wel een mooi effect geeft maar ook veel bende weet dus niet of dit wel mag van de club?
Nieuw Noord
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
- Akkrum fan
- Invaller
- Frisian Viking
- Superster
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
- rolandos
- Invaller
-
- Bankzitter
-
- Erelid
- Contacteer:
Of Riemer er nou een paar stewards tegenaan gooit of niet, de richtlijnen van de UEFA geven aan dat er vanaf de tribunes niets op het veld c.q. de goal mag worden gegooid. Ook geen wc-rollen dus.
Strandballen ben ik helemaal voor!
En confetti wordt als het goed is ook weer verzorgd door Nieuw Noord. Maar zelf wat extra's meenemen kan natuurlijk nooit kwaad! 

Strandballen ben ik helemaal voor!

-
- Wereldspeler
Zo origineel is dat niet hoor. Celtic heeft dat massaal gedaan toen ze in de europacup naar zuid europa moesten (ik dacht Barcelona) en Glasgow Rangers niet meer in de europacup zat. Bovendien zie ik de link tussen Newcastle en strandballen niet dus echt origineel vind ik het niet.Mickey schreef:Strandballen lijken mij ook wel orgineel, maar wel oppassen dat ze niet het veld op waaien natuurlijk
-
- Erelid
- Contacteer:
- Mickey
- Nieuw talent
Arjen schreef: Zo origineel is dat niet hoor. Celtic heeft dat massaal gedaan toen ze in de europacup naar zuid europa moesten (ik dacht Barcelona) en Glasgow Rangers niet meer in de europacup zat. Bovendien zie ik de link tussen Newcastle en strandballen niet dus echt origineel vind ik het niet.
Er hoeft toch ook geen link tussen Newcastle en strandballen te zijn. Zie ook geen link tussen Newcastle en wc rollen of tussen Newcastle en papiersnippers. Of veegt Heerenveen zijn k*nt af met Newcastle en versnippert Heerenveen de verdediging van Newcastle? Maar vervang het woordje orgineel maar voor leuk, strandballen lijken mij ook wel leuk.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
- Akkrum fan
- Invaller
Ik zal wel even zorgen voor wat snipper voor NNNielshh schreef:Of Riemer er nou een paar stewards tegenaan gooit of niet, de richtlijnen van de UEFA geven aan dat er vanaf de tribunes niets op het veld c.q. de goal mag worden gegooid. Ook geen wc-rollen dus.![]()
Strandballen ben ik helemaal voor!En confetti wordt als het goed is ook weer verzorgd door Nieuw Noord. Maar zelf wat extra's meenemen kan natuurlijk nooit kwaad!
ik heb nog wel wat liggen

Maar kan het ook van kranten of niet

-
- Nieuw talent
- Frisian Viking
- Superster
Heeft niks met Riemer te maken. Hoewel...., hij heeft liever geen dikke boete aan zijn kont hangen omdat er WC rollen op het veld terechtkwamen. Het mag gewoon niet van de UEFA, dan lijkt het mij ook het beste om het niet te doen...Irnsum Fans schreef:tsja wat mij betreft gaan ze als van oud weer allemaal in het goal.. als er maar een paar stewards staan die het ff snel weg halen.. maar ja wie ben ik.. riemer heeft altijd zijn eigen ideen
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
- Frisian
- Wereldspeler
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
- Frisian Viking
- Superster
Haha ja, die vrouw was er toen niet zo blij mee nee. Wie had er eigenlijk ruzie met die vrouw toen??? Of zit die hier niet...E.D. schreef:Ahaaaaaaaa![]()
Herinner Zwolle uit. Niet iedereen vond het leuk![]()
Als expert kan ik jullie vertellen dat de blokker en Bart Smit hele mooie strandballen aanbiedt. Heb van sinterklaas ook 1 gekregen.
Halen die dingen!
ps. ze passen ook in je schoenen......
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Invaller
- Contacteer:
Iemand sloeg die strandbal weer terug et vak in, maar sloeg em per ongeluk tegen die vrouw ( en een kind volgens mijE.D. schreef:Ahaaaaaaaa![]()
Als expert kan ik jullie vertellen dat de blokker en Bart Smit hele mooie strandballen aanbiedt. Heb van sinterklaas ook 1 gekregen.
Halen die dingen!

Ze begon die gene drect uit te schelden, en die gast vond dat ook nog leuk

Het was iemand met een soort van klein hanenkammetje die blond/geel ongeveer was, en hij had een dikke grijse sjaal om.Wie had er eigenlijk ruzie met die vrouw toen??? Of zit die hier niet...
Verder weet ik niet meer hoe die gast er uit zag, maar hij had wel LOL voor 10

Never Change a Winning Team !!
- kukkel
- Basisspeler
E.D. schreef:Ahaaaaaaaa![]()
Halen die dingen!
wacht ff je hebt ze van de sint gekregen.........dan hoef je er toch niet bij te vertellen dat ze in je schoenen passen.......en wat zwolle betreft ik zat liever in arnhem...

con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur