SMS-actie...

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
palle mulder
Nieuw talent
Contacteer:

SMS-actie...

Bericht door palle mulder »

Elke wedstrijd kun je weer sms-en om je Man Of the Match door te geven, maar volgens mij is dit allemaal doorgestoken kaart.
Sikora als MOM, Bruggink laatst ook al een keer, terwijl hij nou echt niet zo bijzonder was...
Wie van jullie smst nou keurig elke wedstrijd en heeft er ook iemand op Sikora gestemd toen hij MOM werd in de UEFA cup wedstrijd...?
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Die keer dat arnold mom werd, was hij volgens mij juist de slechste man van het veld..
Ik was ook erg verast dat sikora mom werd, gezien dat Yildrim het ook aardig deed
Trouwens, ik heb niet een smsje gestuurd..
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Toen Sikora MoM werd, zei de speaker nog wel dat het een close-finish was, dus ik vermoed dat Yildirim ook dicht tegen MoM aanzat.

Verder heb ik geen idee wie die SMSjes stuurt, ik het het nog nooit iemand zien doen.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Ik ken niemand die daar ooit een SMS'je naartoe heeft gestuurt....

Wel altijd lachen als ze zeggen wie MOM is: 'Man van de wedstrijd is met een overweldigende voorsprong geworden......'
Raider
Basisspeler

Bericht door Raider »

Ik heb al sinds het begin mijn twijfels gehad,er klopt vaak helemaal niks van en waar ik zit smst er ook niemand.
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Tijd voor een proef op de som? Bij de volgende thuiswedstrijd allemaal op 1 persoon stemmen. Een speler die niet 1,2,3 man van de wedstrijd zal worden. Rzasa of i.d.
Boegyman (NL)
Wereldspeler

Bericht door Boegyman (NL) »

Net als de belspelletjes worden we hier ook bij de neus genomen. Wat maakt het ook uit?

Zelfs als er 3 man en een paardenkop sms'en dan wordt er nog geroepen "Er is massaal gestemd mensen!!!"

Het is gewoon extra inkomsten voor de SC.
Afbeelding
Robert
Selectiespeler

Bericht door Robert »

Ik geloof dat er nog steeds een jury is die de MoM bepaald, en dat de SMSjes slechts een mede-bepalende rol hebben...
palle mulder
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door palle mulder »

Klopt Boogyman, het is zeker snel geld verdienen als er ook maar 1000 mensen sms-en, wat zou zo'n sms je kosten? 0,70 euro? dat maal duizend is 700 euro en dat maal 17 is 11900 euro, daar zal wat geld afgaan voor de kosten die sc heerenveen zelf moet maken en dan hou je denk toch nog wel wat geld over......
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

palle mulder schreef:Klopt Boogyman, het is zeker snel geld verdienen als er ook maar 1000 mensen sms-en, wat zou zo'n sms je kosten? 0,70 euro? dat maal duizend is 700 euro en dat maal 17 is 11900 euro, daar zal wat geld afgaan voor de kosten die sc heerenveen zelf moet maken en dan hou je denk toch nog wel wat geld over......
Volgens mij houdt de klant maar iets van 25 cent per euro over aan sms-acties. De rest verdwijnt in de zakken van KPN...
Olaf
Erelid
Contacteer:

Bericht door Olaf »

En aangezien er hier niemand is die ook maar iemand kent die ooit sms't, vraag ik me af of ze de duizend wel halen.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Vorig seizoen zaten we onder in vak 23 naast een paar mannetjes met Selakovic sjaaltjes, die sms ten steevast iedere wedstrijd dat hij speelde hun favoriet door (selakovic dus).
Of hij nou goed speelde of niet, dat maakte geen flaus aus.
Anti anti. :)
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Aangezien er niet veel forummers zijn die mensen kennen die sms'en moet het merendeel dus uit het uitvak komen :wink: Of zal Riemer stiekem sms'en :lol:
Plaats reactie