Mijn prognose voor de laatste wedstrijd van deze matige seizoenshelft:
Ik verwacht dat Heerenveen met een goed gevoel de winterstop in wil gaan en dat ze de fans ook iets willen bieden.
En dat gaat lukken als ze de lijn van de laatste weken doorzetten.
Het wordt 4-0!
Ik gok een pijlsnelle 3-0 waarna Heerenveen relaxt achterover gaat leunen. Ik verwacht ook niet een al te hoogstaande wedstrijd.
Goals van Denneboom 2 x en John de Jong
De wedstrijd van vandaag mag natuurlijk geen rol spelen voor de wedstrijd van woensdag. Als ze gas gaan geven en er zin in hebben, verwacht ik een doelpuntenfestival, want Zwolle is wel erg ver weggezakt.
Ik denk dat wel lekker nog ff 3 punten pakken voor de winterstop, maybe komen we nog wel in het linkerrijtje Ik gok op een 3-0
de Jong
Denneboom
Hansson
Op zich logisch, al die positieve voorspellingen...en ook terecht volgens mij....
Ben laatst bij Zwolle-Graafschap geweest (1-4 voor de beker) en dat zegt wel genoeg...
knallen op die Johan van der Werff (Zwolle fans: "Wij zijn blij want Johan is erbij, Johan is erbij, Johan is erbij".) Een erg zwak centrum bovendien...alleen ene Promes in goede doen wil nog wel eens voor gevaar zorgen...
Een ding moet je de Zwollenaren wel nageven: "Onder de Peperbus, daar is het leven knus..."
Denk dat zwolle zich niet laat overlopen, zwolle is een ploeg waar HV slecht tegen gaat spelen omdat het een stugge ploeg is.
We spelen gelijk en hebben voor en na de match feest met de zwolse aanhang.
Zwolle daar denderen we gewoon overheen met een nulletje of 4. Geen twijfel mogelijk, Zwolle kan ons niet aan. Ze spelen sowieso al angstig in uitwedstrijden en dat gaat ze zeker opbreken.
Denk ook dat het een simpele 4-0 overwinning wordt. Als het eerste doelpunt snel valt kunnen ze het vergeten bij Zwolle. Zwolle komt natuurlijk voor een punt dus een hoogstaande pot zal het wel niet worden.
Zwolle moet natuurlijk geen probleem voor ons zijn. De spelers moeten weer net zoals afgelopen zondag tegen Fc Utreg spelen. Dan komt het helemaal goed. En als het publiek er ook weer achter gaat staan, net zoals tegen Utreg, dan wordt het zeker een leuke pot.
3-0 wordt 't, na de 1-0 gaat zwolle een beetje van zich afbijten maarh'veen houdt het
hoofd koel en gaat er de 2e helft finaal overheen. Arek wordt man of the match!
doelpunten:
Denneboom, J.de Jong(zonder handtasje) & Hansma
Cross79 schreef:Denk dat zwolle zich niet laat overlopen, zwolle is een ploeg waar HV slecht tegen gaat spelen omdat het een stugge ploeg is.
We spelen gelijk en hebben voor en na de match feest met de zwolse aanhang.
"Gaan we rellen dan Cross?"
Zwolle is inderdaad een stugge ploeg die toch wel eens verrassend uit de hoek kan komen. Ik gok op een goaltje in de blessure tijd voor sc Heerenveen en ik denk dat Denneboom hem erin gaat pissen
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
De wedstrijd tegen Utrecht heeft natuurlijk heel veel kracht gekost
Als het dan maar alleen die wedstrijd tegen Utrecht is, want afgezien feyenoord hebben ze nog helemaal niet met krachten gesmeten!!
BTW, ik ben vanmorgen vier keer uit de goot gevist, en ik was niet eens dronken, whahahahahahaha :blbl:
Goed, terugkomend op de wedstrijd, wat nou kracht, 6-0, en iedereen gaat een vrolijke kerst tegemoet!! Het gaat woensdag weer donderen in vak 24, DE ZUID is terug!!La ze mar komme!!!
ONS 4 kanaal ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Ik dacht dat het altijd wel redelijk klikte (j*z*s wat een woordkeus) tussen Zwolle en SCH
supporters. Denk dan ook niet dat er rellen gaan komen woensdag, gewoon goeie pot
net als gister!
We zullen komende woensdag laten zien waarvor we het dit seizoen nog gaan doen: Europees voetbal (UEFA). Het kna nog makkelijk. Maar denk alleen niet dat we de 0 gaan houden zoals veel forummers denken. Hans Vonk heeft nog weinig de 0 gehouden dus denk niet dat ie dat nu wel flikt, zou wel mooi zijn als het hem lukt (is ook errug goed voor zijn zelfvertrouwen).
Helder van geest hoor Cross nix mis mee om het zo maar even uit te drukken, alleen verbaas ik me ineens over het feit dat er tussen supporters van sc Heerenveen en FC Zwolle wel gefeest kan worden, maar dat er wel wrijving met de supporters van overige clubs is bij wedstrijden. Ik bedoel dus... Eigenlijk moet het altijd feest zijn vóór en na wedstrijden tussen sc Heerenveen supporters en de supporters van overige clubs!, dat maakt het allemaal een stuk leuker toch? Am I clear now?
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt