Mickey van der Hart
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: Mickey van der Hart
Werd ook door Jan Vlap benoemd, en die had 100% gelijk (Sander de Vries draaide er wat omheen); Van der Hart is niet afgetraind en heeft een buikje.
Al zo vaak gezegd; het is geen gezicht. Dat zie je alleen bij een FC Emmen of PEC Zwolle, niet fitte spelers. Dat hoort niet bij onze club.
Al zo vaak gezegd; het is geen gezicht. Dat zie je alleen bij een FC Emmen of PEC Zwolle, niet fitte spelers. Dat hoort niet bij onze club.
-
- Basisspeler
Van der Hart zal wel een belangrijke rol hebben gespeeld in het Van Persie reconstructie verhaal waardoor Sander hem nu niet afvalt.
-
- Wereldspeler
Dat gevoel kreeg ik er ook bij inderdaad.tha boelie schreef: ↑26-05-2025 07:20 Van der Hart zal wel een belangrijke rol hebben gespeeld in het Van Persie reconstructie verhaal waardoor Sander hem nu niet afvalt.
-
Verified
- Wereldspeler
Waarom zou Mickey hier een belangrijke rol in hebben gespeeld? Hij is juist degene die er baat bij zou hebben als niet uitlekt hoe hij aan zijn basisplaats kwam, en dat daar nauwelijks steun voor was…
-
- Selectiespeler
Volgens mij zat het kamp Noppert (en Kuperus) hier met name achter, Noppert was niet blij met Van Persie en Kuperus had inside info over de gebeurtenissen in de staf.
-
- Beheerder
Gaat naar Cape Town City
-
- Wereldspeler
Omdat De Vries wellicht zijn bronnen wil beschermen en hier gewoon moest toegeven dat Vd Hart te zwaar is.
-
- Selectiespeler
Prima optreden bij de Sportcast. Hij deed best wel een boekje open over Van Persie en ook Kuperus, maar deed dat eerlijk en respectvol. Knap hoe hij zijn woorden wist te formuleren.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Ja, hij was een leuke gast in de sportcast!
-
- Selectiespeler
Wel triest dat zelfs ESPN zich verlaagt tot hijgerige clickbait, waardoor zijn woorden uit hun verband worden getrokken en zonder context rondgaan bij niet-Sportcast-luisteraars.
Vond het zelf ook een erg leuke gast.
Vond het zelf ook een erg leuke gast.
-
- Wereldspeler
Een voorzichtige vraag over zijn buikje. Het lijkt wel een taboe, hij is toch gewoon niet afgetraind en dat mag je wel verwachten van een topsporter toch?
Ik snap dat je niet je gast af wil branden, maar de heren zijn doorgaans altijd zo kritisch. Hier had het juist op zijn plaats geweest.
Mooi dat Van der Hart zo uitgesproken is, lijkt me een leuke vent inderdaad.
Ik snap dat je niet je gast af wil branden, maar de heren zijn doorgaans altijd zo kritisch. Hier had het juist op zijn plaats geweest.
Mooi dat Van der Hart zo uitgesproken is, lijkt me een leuke vent inderdaad.
-
- Superster
Sorry, maar we kunnen het ook overdrijven … het is geen Jeroen Verhoeven. Natuurlijk kan het slanker, maar om hem daar elke keer op af te fakkelen is ook overdreven.
Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
-
- Invaller
Leuke gast bij de Sportcast, ik denk dat hij daar, op een heel nette manier, een aantal punten aangestipt heeft waardoor wij wisselvallig gepresteerd hebben.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat de klap, 9-1 uit bij AZ, er mede voor gezorgd heeft dat wij niet constant gepresteerd hebben. Dat heeft er mentaal best wel ingehakt en dat is uiteraard ook logisch. Dat was een hele naïeve zet van RvP, eentje die hij 100% niet bij Feyenoord op dezelfde wijze zou doen.
Ik heb het al eens vaker aangegeven, wat je ook van Mickey vindt, die jongen heeft zich wel altijd vol ingezet en respectvol uitgelaten over de club en medespelers ook al zat hij lang niet altijd in een even lekkere positie. Er zijn niet veel die vanuit een zelfde soort rol zo zouden presteren en zich zo zouden uiten, respect!!
Hopelijk gaat hij nu een mooi avontuur tegemoet
Ik heb altijd het gevoel gehad dat de klap, 9-1 uit bij AZ, er mede voor gezorgd heeft dat wij niet constant gepresteerd hebben. Dat heeft er mentaal best wel ingehakt en dat is uiteraard ook logisch. Dat was een hele naïeve zet van RvP, eentje die hij 100% niet bij Feyenoord op dezelfde wijze zou doen.
Ik heb het al eens vaker aangegeven, wat je ook van Mickey vindt, die jongen heeft zich wel altijd vol ingezet en respectvol uitgelaten over de club en medespelers ook al zat hij lang niet altijd in een even lekkere positie. Er zijn niet veel die vanuit een zelfde soort rol zo zouden presteren en zich zo zouden uiten, respect!!
Hopelijk gaat hij nu een mooi avontuur tegemoet
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Wereldspeler
Na het juichen thuis tegen AZ, ook weer een goed voorbeeld hoe de media alles verdrasid, Arjen de Boer geeft een stelling, wat ze altijd bij de sportcast doen. En de rest van de media zegt dat V/d Hart vind dat V.Persie geen verstand van keepers heeft. Terwijl Mickey wel positief over V.Persie praatte.En ook open en een mooie inkijk gaf in het verloop van het seizoen. Ik heb het met veel belangstelling gekeken.