sfeer artikelen tegen new castle thuis

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

dutchproud
Invaller
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

kingvak13 schreef:Was toch wel nieuwsgierig geworden naar de foto's, maar blijkbaar zijn ze inmiddels door Feanfans weggehaald, wel jammer, hoor...
Wel laf om de foto's te verwijderen :grmbl:
Verwijder dan drect ook maar alles :wink:
Never Change a Winning Team !!
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ik heb je een PB-tje verzonden waarom wij die foto's hebben verwijderd als feanfans.nl
Ik hoor wel van je via PB..Laten we daar eventueel verder overpraten.

Dit forum heeft niks verwijderd of zo.

Over die strandballen dat hoorde om een speciale reden bij Zwolle toch, vanwege het jaar daarvoor met de wedstrijdbal toch? Dat was inderdaad wel humor, maar ik zie net als Eastermar niet in wat voor nut dat heeft om zoiets bij Newcastle thuis te doen. Maar als anderen dat leuk vinden, moeten ze dat gewoon doen en je moet natuurlijk niet dingen gaan doen omdat andere Tifogroepen zo'n "sfeer"actie belachelijk vinden. Want dat vinden ze toch nu ook al ;-)
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ow, ik sluit me ook volledig aan bij de opmerking dat die strandballen bij FC Zwolle horen. Maar voor de rest zou het me ook weinig kunnen schelen of anderen wel of geen respect voor onze manier van supporteren hebben....

Maar ik zit echt niet te azen op een strandballen-kannonade tijdens de wedstrijd met Newcastle hoor. :mrgreen:
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Die strandballen zal ongetwijfeld een leuk effect geven, maar je kunt er donder op zeggen dat er een groot aantal op het veld zal belanden en of dat is wat je wilt, denk het niet. Niet met deze wedstrijd!
Misschien een idee voor een 'gewone' thuiswedstrijd, dan zitten we allemaal verpreid en heeft het meer effect! :-P
Of je maakt meer mensen chagerijnig, dat kan ook...hahaha..

Misschien een idee om allemaal een wit shirt over de kleren te dragen of iets in die richting...
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Venderwel schreef:Misschien een idee om allemaal een wit shirt over de kleren te dragen of iets in die richting...
Verklaar je nader?
Wat wil je met een wit shirt?
dutchproud
Invaller
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

frisian schreef: Verklaar je nader?
Wat wil je met een wit shirt?
sommige met een wit shirt, en sommige met ene blauw shirt.
Krijg je wel een leuk effect :lol:

Misschien bedoelde die dat :mrgreen:

denk alleen dat et niet zo goed te zien zal zien. :roll:
Never Change a Winning Team !!
jeroentjeheerenveen
Invaller

Bericht door jeroentjeheerenveen »

Ik was ook bij die bewuste westrijd aanwezig, strandbal overleefde het niet lang weet ik nog wel.
Maar nu Zwolle 1e divisie speelt, kunnen we toch in ander stadion het "strandballenritueel" doen, kan wel lache zijn.
Thuis werkt het niet denk ik (tijdens competitie)
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Ja je kunt die strand ballen ook niet doen... maar volgens mij geeft het wel een leuke sweer!!! maar als iedereen tegen is moet er toch iest anders bedacht worden... Dit is daar net een mooie wedstrijd voor om iets moois te gaaan doe. :upto:

:stan: Je zou de vakken 26-27 ook vol kunnen leggen met zakken snipper dat is ook wel mooi???? :D
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Maar dan wel echte snippers en niet die lange slierten uit een papierversnipperaar.
AldeboarNN Fans
Basisspeler

Bericht door AldeboarNN Fans »

Dan moet je gaan voor zo'n confetti kanon, of hoe je het ook maar noemt.
Weet alleen, waar je zo'n ding kan regelen. Iemand anders Misschien????
montana
Invaller

Bericht door montana »

Afbeelding
kwam deze foto tegen van de afgelopen bekerwedstrijd ... en ik kon het niet laten om het hier te posten, is dit een waaghals (langezijde trouwens) of wordt het toch gedoogd in de arena?
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

AldeboarNN Fans schreef:Dan moet je gaan voor zo'n confetti kanon, of hoe je het ook maar noemt.
Weet alleen, waar je zo'n ding kan regelen. Iemand anders Misschien????
Feestwinkels, maar snippers zijn denk ik makkelijker, want die kanonnen zijn niet overal te krijgen.
Corruption is everywhere, fight it!
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Het huren van een kanon is reteduur. Goedkoper is om gewoon naar de Copieerderij te gaan in Heerenveen en daar een pak blauw en of wit papier laten snijden. Zo hebben we dat voor de wedstrijd tegen Beveren ook gedaan.
Maar zoals in alle andere topics al aangegeven werd gaat het erom dat de zuidtribune tegen NUFC één grote blauw witte massa wordt!
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Kun je niemand vinden die t-shirts wil sponsoren en dan vervolgens die in een bepaald patroon op de tribune klaarleggen. Wanneer iedereen zich een beetje aan het patroon houdt krijg je het vak als bijvoorbeeld friesche vlag.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nou ja, gewoon wit......valt wel op! Of een andere kleur, maar iedereen heeft wel iets wits in de kast liggen!! En als iedereen dat doet heb je een wit vak.....meer wilde ik er nog niet mee...
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

André schreef:Het huren van een kanon is reteduur. Goedkoper is om gewoon naar de Copieerderij te gaan in Heerenveen en daar een pak blauw en of wit papier laten snijden. Zo hebben we dat voor de wedstrijd tegen Beveren ook gedaan.
Maar zoals in alle andere topics al aangegeven werd gaat het erom dat de zuidtribune tegen NUFC één grote blauw witte massa wordt!
Zitten daar grote kosten aan vast :? Als het niet te duur word dan kan ik daar mischien wel even naar toe. :upto:

:stan:
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

en dan ga jij hem voor heerenveen huren :mrgreen: :mrgreen:
Nieuw Noord
Elwin
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Elwin »

maar ik ga voor de strandballen
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Als strandballen niet zo n goed idee is, misschien kunnen we dan wel ballonnen doen.
Zijn ook rond en deze halen het veld waarschijnlijk niet.
Iedereen gewoon een zakje kopen en de blauwe, Witte en enkele rooie eruit vissen en die meenemen.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

frisian schreef:Als strandballen niet zo n goed idee is, misschien kunnen we dan wel ballonnen doen.
Zijn ook rond en deze halen het veld waarschijnlijk niet.
Iedereen gewoon een zakje kopen en de blauwe, Witte en enkele rooie eruit vissen en die meenemen.
Nou ja strandballen mag van mij hoor, maar hoor hier mensen over straffen e.d. als dat soort spul op het veld komt, ik denk dat je donder erop kunt zeggen dat strandballen op het veld komen. Ballonnen is dan inderdaad misschien een beter idee!
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Venderwel schreef: Nou ja strandballen mag van mij hoor, maar hoor hier mensen over straffen e.d. als dat soort spul op het veld komt, ik denk dat je donder erop kunt zeggen dat strandballen op het veld komen. Ballonnen is dan inderdaad misschien een beter idee!
Bij beetje wind waaien die ballonnen het veld ook wel op denk ik.
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

ja die ballonnen zullen ook wel op het waaien maar die zijn veel lichter dus waaien ze ook wel weer snel weg ......maarja misschien moeten we het maar gewoon bij snippers houden
Nieuw Noord
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

rolandos schreef:maarja misschien moeten we het maar gewoon bij snippers houden
Mee eens, strandballen en ballonnen leiden alleen af van het zingen en de wedstrijd.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Jeroen schreef: Mee eens, strandballen en ballonnen leiden alleen af van het zingen en de wedstrijd.
Ben ik het ook wel mee eens. Trouwens het is al een massa van vlaggen, bandieri en gezang dus strandballen passen daar niet meer bij ;)
Frisian
Wereldspeler

Bericht door Frisian »

Jullie wilden graag een zee van blauw - witte kleuren, dus ik had een paar ideetjes.
Ik kan trouwens wel inkomen dat de strandballen en ballonnen op het veld kunnen komen en dat er meer aandacht zal zijn voor deze atributen dan voor de westrijd en de sfeer.
Maar zo krijg je wel een zee van blauw- wit naast de vlaggen bandieries en eventueel een megavlag.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

frisian schreef:Jullie wilden graag een zee van blauw - witte kleuren, dus ik had een paar ideetjes.
Ik kan trouwens wel inkomen dat de strandballen en ballonnen op het veld kunnen komen en dat er meer aandacht zal zijn voor deze atributen dan voor de westrijd en de sfeer.
Maar zo krijg je wel een zee van blauw- wit naast de vlaggen bandieries en eventueel een megavlag.
Ballen die het veld opkomen is niet goed voor de reputatie van de NN vakken lijkt me. Anders krijgen we straks nog een groot net voor ons neus ofzo.
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

dus al je nieuw noord een warm hart toe draagt neem dan niet ballonnen/wc papier ect mee.
alleen banderie vlaggen en een goede stem is genoeg :mrgreen:
Nieuw Noord
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

rolandos schreef:dus al je nieuw noord een warm hart toe draagt neem dan niet ballonnen/wc papier ect mee.
alleen banderie vlaggen en een goede stem is genoeg :mrgreen:
En natuurlijk beerenburg voor je stem :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
Luna
Bankzitter

Bericht door Luna »

montana schreef:Afbeelding
kwam deze foto tegen van de afgelopen bekerwedstrijd ... en ik kon het niet laten om het hier te posten, is dit een waaghals (langezijde trouwens) of wordt het toch gedoogd in de arena?
Zelfs op "sfeervak"410 worden fakkels niet gedoogd,dat wil zeggen, de regels staan het niet toe, maar als er gewoon veel mensen zijn die het doen kunnen de ordehandhavers er gewoon erg weinig inbrengen.
Op zulke momenten zijn het de supporters die het in de hand hebben.
tic.
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

ja dat is waar maar dat moet je niet in heerenveen doen want dan denkt riemer ook die kerels luisteren toch niet naar ons waarom wel als ze een sfeervak hebben :wink:
Nieuw Noord
Plaats reactie