Seizoenskaarten SFEERVAK
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
- Contacteer:
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
Als ik dit stukje lees, krijg ik weer een brok in mijn keel en gelijktijdig vervloek ik die eikels van de KNVB die het nodig vonden om met boetes te strooien tijdens deze herdenking(en). Dan snap je helemaal niets(en dan ook echt niets) van de beleving van de echte supporters!!!Je leeft als voetbalsupporter en zo ga je ook dood. Het ultieme laatste eerbetoon is een fakkelactie, bij jouw club, in jouw stadion. ‘Tot de sterren toegetreden, houd je boven ons de wacht en ben jij soms de reden van hun groen-wit licht bij nacht?’ Die tekst schreven Groningen-supporters op een spandoek ter nagedachtenis aan twee overleden supporters.
Oftewel:
De KNVB probeert echter te veel wedstrijden te laten plaatsvinden in de ambiance van een theatervoorstelling of een gezapig toneelstuk, waarin het publiek alleen mag optreden als tribunevulling of klapvee. Het liefst zien ze dat de hardwerkende supporter veel geld betaalt voor een kaartje en dat men negentig minuten lang op zijn plaats blijft zitten en vooral zijn mond houdt. Voetbal is emotie en passie en dat moet men accepteren. Voetbal is een volkssport. Van het volk dus en zonder dit volk heeft voetbal geen toekomst.’
Graaijax Hamsterdam!!
-
- Invaller
- Frisian
- Wereldspeler
-
- Erelid
- Contacteer:
Er is sowieso geen sprake van een eindstand! Pas als de 800 bereikt is kunnen er geen mensen meer bij. Tot die tijd kan men altijd nog een seizoenkaart aanschaffen voor het vak.
Verder is het met meer dan 700 man gevuld en dat is al aardig vol lijkt mij. Als we dan nu kunnen stoppen met het constant vragen naar de stand van zaken... Voor de laatste informatie kun je altijd even de site van Nieuw Noord bekijken en verder is er natuurlijk Noord Nieuws.
Verder is het met meer dan 700 man gevuld en dat is al aardig vol lijkt mij. Als we dan nu kunnen stoppen met het constant vragen naar de stand van zaken... Voor de laatste informatie kun je altijd even de site van Nieuw Noord bekijken en verder is er natuurlijk Noord Nieuws.
-
- Superster
- Contacteer:
- Akkrum fan
- Invaller
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Invaller
- Contacteer:
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
Even het hele topic lezen davp, dan had je dit niet gevraagd :blbl:Nielshh schreef:Verder is het met meer dan 700 man gevuld en dat is al aardig vol lijkt mij. Als we dan nu kunnen stoppen met het constant vragen naar de stand van zaken... Voor de laatste informatie kun je altijd even de site van Nieuw Noord bekijken en verder is er natuurlijk Noord Nieuws.
-
- Selectiespeler
Ik had een vraagje he:
Ik heb vandaag mijn lidmaatschap van Nieuwnoord bevestigd gekregen met een brief of ik volgend seizoen in het NN-vak wil komen.Maar nu staat er ook dat 800 de maximum is voor het NN-vak.En dat dat uitverkocht gaat worden.Maar ik ga geen seizoenskaart kopen omdat ik in Zeeland woon(iedereen wel bekend inmiddels
).Maar ik wil wel soms een wedstrijd kijken.Championsleauge wedstrijden bijvoorbeeld.
Zijn er volgend seizoen ook losse kaarten te koop?Of alleen dit seizoen?
Hehe lang verhaal maar mijn vraag is inmiddels wel duidelijk denk ik...
Ik heb vandaag mijn lidmaatschap van Nieuwnoord bevestigd gekregen met een brief of ik volgend seizoen in het NN-vak wil komen.Maar nu staat er ook dat 800 de maximum is voor het NN-vak.En dat dat uitverkocht gaat worden.Maar ik ga geen seizoenskaart kopen omdat ik in Zeeland woon(iedereen wel bekend inmiddels

Zijn er volgend seizoen ook losse kaarten te koop?Of alleen dit seizoen?
Hehe lang verhaal maar mijn vraag is inmiddels wel duidelijk denk ik...
- Feanfan84
- Invaller
Champions League wedstrijden? Dan moet je nog minstens een jaartje wachten. 
Maar er zijn altijd wel losse kaarten te krijgen, dan moet je wel een clubcard aanvragen (gratis), of die heb je al, kan natuurlijk ook. Vanaf maandag kun je losse kaarten kopen voor de uefaucp wedstrijd tegen Banik Ostrava, voor de rest zul je de officiële website in de gaten moeten houden.

Maar er zijn altijd wel losse kaarten te krijgen, dan moet je wel een clubcard aanvragen (gratis), of die heb je al, kan natuurlijk ook. Vanaf maandag kun je losse kaarten kopen voor de uefaucp wedstrijd tegen Banik Ostrava, voor de rest zul je de officiële website in de gaten moeten houden.
- Feanfan84
- Invaller
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
Hmm, ik niet. Maar dit lijkt me juist het meest onlogische voor dat bericht van jouw. Ga dan naar het stadionsongstopic of i.d.Súrhusterfeanfans schreef:Wist niet waar ik het moest plaatsen, klinkt in het stadion ook fantastich. Mijn vraag:
Wie heeft/ of heeft iemand het op een filmpje staan dat NN het nr van Albert West zingt en eindigt met singing SC HEERENVEEN?
- Freezeman
- Superster
Arnoud had het er over in Dinamo topic en om daar niet al te offtopic te gaan en dit topic dicht is plaats ik het hier maar.
Denk je dat je tussen de "fanatieke" supporters staat, blijkt dat daar ook mensen tussen lopen die 5 minuten voor het einde al weggaan.
Als je met 3-0 achterstaat kan ik het me een klein beetje voorstellen, maar 3-0 winnen totaal niet.
Erg NN onwaardig vind ik.
Het viel mij de laatste thuis wedstrijd ook op.Arnoud schreef:Ook hier liet de fanatieke aanhang het al voor het einde afweten. Wat heet: 10 minuten voor tijd begonnen veel mensen, ook jongeren, het stadion al te verlaten. Komt bekend voor :blbl:
Denk je dat je tussen de "fanatieke" supporters staat, blijkt dat daar ook mensen tussen lopen die 5 minuten voor het einde al weggaan.
Als je met 3-0 achterstaat kan ik het me een klein beetje voorstellen, maar 3-0 winnen totaal niet.
Erg NN onwaardig vind ik.
Anti anti.