Nieuw Noord publiek

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

vakantieman
Jeugdspeler

Nieuw Noord publiek

Bericht door vakantieman »

Ik erger mij aan het feit dat het nieuw noord publiek meer met zichzelf bezig is dan met de rest van het heerenveen publiek!
Op het moment dat een ander deel van het publiek aanzet om onze
club aan te moedigen zij ook best mee mogen doen!!!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Vuilnisman, mag deze zak ook mee?
om utens
Jeugdspeler

Bericht door om utens »

Eens. Juist vanwege het gegeven dat wij geen 'sfeervak ' hadden hebben wij een hoop ellende buiten de deur kunnen houden. Je ziet nu langzaam het negatievisme het ALS binnen sluipen: Spreekkoren , beledigende spandoeken, uitjouwen van ex spelers , het gooien van voorwerpen op het veld , etc. Heerenveenonwaardig Ik verwacht persoonlijk dat het sfeervak geen lang leven zal hebben. Dit zal onze voorzitter niet laten gebeuren .Jammer...
Irnsum Fans
Bankzitter

Bericht door Irnsum Fans »

hahahaha vakantieman gezellig he
Teppie Superfries
Selectiespeler

Bericht door Teppie Superfries »

:lol: tsjonge jonge, hier de enige twee supporters (om utens en vakantieman) die het wél beter vonden toen ons sfeervak er nog niet was :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Teppie Superfries op 13-10-2005 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Irnsum Fans
Bankzitter

Bericht door Irnsum Fans »

:blbl:
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

om utens schreef:Eens. Juist vanwege het gegeven dat wij geen 'sfeervak ' hadden hebben wij een hoop ellende buiten de deur kunnen houden. Je ziet nu langzaam het negatievisme het ALS binnen sluipen: Spreekkoren , beledigende spandoeken, uitjouwen van ex spelers , het gooien van voorwerpen op het veld , etc. Heerenveenonwaardig Ik verwacht persoonlijk dat het sfeervak geen lang leven zal hebben.
Idd, op deze manier wordt de club gaat hartstikke kapot gemaakt! :cry: Je vergeet zelfs nog dat gegooi met bier! Laten we een vuist maken tegen deze vlegels Apeldoorner! :evil:
mancity
Bankzitter

Bericht door mancity »

om utens schreef:Eens. Juist vanwege het gegeven dat wij geen 'sfeervak ' hadden hebben wij een hoop ellende buiten de deur kunnen houden. Je ziet nu langzaam het negatievisme het ALS binnen sluipen: Spreekkoren , beledigende spandoeken, uitjouwen van ex spelers , het gooien van voorwerpen op het veld , etc. Heerenveenonwaardig Ik verwacht persoonlijk dat het sfeervak geen lang leven zal hebben. Dit zal onze voorzitter niet laten gebeuren .Jammer...
Nee, volgens jou moet het "koffiekannenpubliek" of "balkenendes" of "brave jongetjes" altijd maar zijn leven blijven leiden................. Spreekkoren horen bij voetbal, zolang het tolereerbaar is, en dat van die beledigende spandoeken valt ook erg mee, je moet ook een beetje de humor dr van in blijven zien, en uitjouwen van ex spelers gebeurd volgens mij alleen bij een jongen als Denneboom, wat overigens terecht is, moet ie maar niet zo ontzettend negatief over de club doen. We zijn toch geen schaatspubliek.......kom op zeg..........Ben je weleens in Engeland geweest?

Ik vind het alleen maar een goede zaak dat er zo n vak is en uiteraard zijn er grenzen, dat ben ik met je eens.........maar ik hoop echt dat heerenveen snel van dat imago afkomt van braaf publiek.......... Volgens mij is Riemer alleen nog maar positief, maar ik kan dr naast zitten........
Teppie Superfries
Selectiespeler

Bericht door Teppie Superfries »

om utens schreef:Eens. Juist vanwege het gegeven dat wij geen 'sfeervak ' hadden hebben wij een hoop ellende buiten de deur kunnen houden. Je ziet nu langzaam het negatievisme het ALS binnen sluipen: Spreekkoren , beledigende spandoeken, uitjouwen van ex spelers , het gooien van voorwerpen op het veld , etc. Heerenveenonwaardig Ik verwacht persoonlijk dat het sfeervak geen lang leven zal hebben. Dit zal onze voorzitter niet laten gebeuren .Jammer...
Tuurlijk is bier/voorwerpen op het veld gooien niet goed, maar je veroordeeld gelijk het hele sfeervak...ben blij dat er juist wat leven in zit! Van dat brafe/stille imago komen we zo eindelijk af!
Lang Leve Het Sfeervak! :stan:
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Braaf zul je het nooit eeuwig kunnen houden. Ik denk dat de frustratie van velen er uit moet na jarenlang tussen de koffiekanners te hebben gezeten. Riemer is hier zelf schuld aan, had ie maar eerder aan de 'gewone man/supporter' moeten denken alvorens tien jaar te wachten en dan eens over een sfeervak te gaan zitten nadenken!>> Al keur ik rotzooi nimmer goed!
Miereneukert!
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Vroeger op de oude zuid tribune werd er ook wel eens wat gezongen wat eigenlijk niet kon en waren er spreekkoren en werd er ook rotzooi op het veld gegooit.Denk je dat je na die spandoek discussie alles hebt gehad,komt er weer een Balkenende boven drijven :urgs:.Ga lekker naar de eo jongeren dag of een bij eenkomst van het cda of rpf.
ij zijn voetbal supporters die zijn emotioneel.Het hoort er bij,zo lang het maar niet over ziektes gaat en er geen rellen komen vind ik het best.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Sneeuwbal
Invaller

Bericht door Sneeuwbal »

Het uitjouwen van Denneboom wa gewoon terecht. Om utens, denk je dat alleen het nieuw noord publiek zo over hem denkt? Ik vind dat het goed gaat, er zijn nog geen noemenswaardige incidenten geweest. Verder heb ik ook geen zin om op dit gezeur in te gaan..Zoek anders maar een andere sport.
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Wil nog wel even melden dat ik het niet goed vind dat er rotzooi op het veld word gegooid.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Schitterend!

De eerste reacties zijn: "Slotje" en "Vuilnisman, etc", dat zegt alles over de denkwijze van bepaalde personen binnen NN.

Er zijn meer 'echte' supporters dan in NN hoor!

Vakantieman, respect voor je om dit te doen, je zult ongetwijfeld wel een PB van 'S' ontvangen met weinig vleiende teksten, maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk.

Ik heb na het door mij geopende spandoektopic ook uit het NN kamp steun gekregen, dus ik veroordeel echt niet het hele NN vak, maar bepaalde figuren tasten nog iets te fanatiek de vrijheid en grenzen af.
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Heb getwijfeld over het wel of niet reageren maar dus bij deze....
om op de oorspronkelijke post in te gaan: ik heb de rest van het publiek nog niks in horen
zetten!!! Gebeurt dit dan voel ik mij niet te min nog te goed om daar vol aan mee te doen (ik
sta er voor de club).
om utens schreef:uitjouwen van ex spelers
Fuck off! Denneboom werd aan alle
kanten uitgejouwd (inclusief rascistische opmerkingen) toen ie nog voor onze club speelde,
en dat nu ineens op de rever van NN spelden? veel te makkelijk.
satyricon schreef:De eerste reacties zijn: "Slotje" en "Vuilnisman, etc", dat zegt alles over de denkwijze van bepaalde personen binnen NN.
Hier zeg je dus geen ene flikker mee, het zegt helemaal niet alles en de eerste post gaat
over NN in z'n geheel dus lijkt me bepaalde personen niet echt op z'n plaats.
je zult ongetwijfeld wel een PB van 'S' ontvangen
Nu kun je 'bepaalde personen' bij naam noemen en doe je het niet....

Persoonlijk heb ik altijd volgehouden dat éénieder wedstrijden op zijn of haar manier
bijwoont. Ik heb daar respect voor. Zelf sta ik op NN en voel me daar op m'n plek, op die
manier beleef ik een wedstrijd, en dan heb ik het niet over het gooien van
voorwerpen op het veld (dat hier als dwarsstraat werd genoemd maar indien dit volgens
'de massa' onder verantwoordelijkheid valt van NN, zij (NN) ook de kans moeten krijgen
om dit te corrigeren, of is dit te lang door de bocht?)

Ik sta achter mijn club, het liefst zo verbaal mogelijk, en laat mij op dat vlak in mijn
waarde, dat doe ik met jullie ook!
Heerenveen: superbia ex septentrio
GeorGios Samaras 20
Invaller

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Niet zo zeiken man..

Nieuw Noord doet het fantastisch :stan:
* Viva Garcia !
CRULES
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door CRULES »

ik ben het helemaal met GeorGios Samaras 20 eens. Er is nou tenminste eens een groep supporters te horen. Waarom zouden de spelers de warming up, en de tweede helft naar het NN vak spelen. Dit was een verzoek van NN. Als de spelers het niets vinden dan doen ze dat niet. Heb je de persconferentie's van Verbeek ook gezien. Hij prijst zelfs het NN vak aan.

Ik denk dat jullie gewoon de eeuwige rust zijn gewend in het stadion en dat is gelukkig wel anders. het enige wat er op het veld werd gegooid zijn papieren bierhouders. het lijkt misschien dat er flesjes worden gegooit maar die worden in de gracht gegooid omdat het anders link is om ze op de tribune te laten bij een STA vak. Neem eens plaats in het NN vak en oordeel dan eens, van een afstand is het erg gemakkelijk.

:stan:
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jongens jongens. Er is een beetje kritiek op NN en iedereen springt meteen op de achterste poten.
Als deze mensen dat zo beleven dan is dat zo. Volgens onze belevenis gaat het hartstikke goed, volgens hun belevenis niet.

Ook ik ben nog steeds van mening dat dat soort spandoeken niet hoeven en ik zal daar ook niet aan meewerken. De één vindt het humor, de andere niet, ik niet.
Maar voor de rest gaat het hartsikke goed. Spreekkoren?? Neuh, er wordt wel eens hondelul ofzo geroepen, maar een spreekkoor houdt dat minutenlang vol...
En dat van Denneboom....geef de club een schop na en je krijgt een schopje terug.

Maar wat ik vooral even wil zeggen is dat heelveel mensen hier wel een erg kort lontje hebben (om maar eens de woorden van een bepaalde campagne te gebruiken)
Mensen moeten er eens een keer mee leven dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jij. De één vindt iets humor, de ander vindt het niet kunnen. Nou dat mag gewoon en ga dan niet iemand meteen een balkenende of moraal ridder noemen.
Of nee, nou ben ik natuurlijk ook weer een moraal ridder...
Er over discusiëren, prima! Maar bij discussie voeren hoort wel elkaars mening respecteren en gewoon door argumenten proberen de andere te overtuigen...

Slotje aub en Vuilnisman, mag deze zak ook mee....zijn niet erg sterke argumenten.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Volgens mij is dit nu al weer de vierde keer dat we over hetzelfde onderwerp een discussie starten. Beetje typerend de laatste tijd voor dit forum.

Inhoudelijk zal ik mij maar niet met deze discussie bemoeien. Iedereen weet toch wel dat Nieuw Noord dé supportersvereniging van sc Heerenveen is. :lol:

:stan:
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Satyricon schreef:Vakantieman, respect voor je om dit te doen, je zult ongetwijfeld wel een PB van 'S'
Ben ik benieuwd wie jij bedoelt :stan:

Maar wees gerust Satyricon, ik "bemoei" me niet meer met deze kleuterschool, laat ik over aan zielige mannetjes als jij :blbl:
Laatst gewijzigd door Squerrel op 14-10-2005 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

wat een gezeik over NIETS.
laat iedereen op zijn manier de wedstrijd beleven, en schei uit met wie beter is NN of welk ander vak dan ook.

Ieder-een beleefd op zijn eigen manier de wedstrijd, je komt toch met zijn allen voor 1 doel en dat is het suporteren van heerenveen, en ieder op zijn manier :!: :!: :!:

begin nu niet over wat wel kan en niet, als iets of iemand niet door de beugel kan zal er heus wel iemand met zo'n geel jackje of Riemer in eigen persoon er wat van melden.

heb respect voor elkaar en op de wijze hoe iedereen heerenveen steunt
Wij zijn Heerenveen.
Mars
Bankzitter

Bericht door Mars »

[quote="mancity"]
Ik vind het alleen maar een goede zaak dat er zo n vak is en uiteraard zijn er grenzen, dat ben ik met je eens.........maar ik hoop echt dat heerenveen snel van dat imago afkomt van braaf publiek.......... Volgens mij is Riemer alleen nog maar positief, maar ik kan dr naast zitten........[/quote]

Als je toch naast 'm zit, vraag het 'm eens!!! :mrgreen:
Poke
Invaller

Bericht door Poke »

Kan het niet laten mijn mening dan ook maar eens te geven!

Spelers uitjouwen: Dit gebeurde ook al voor het NN-vak! En wanneer we dan Denneboom als vb nemen.......Vanaf het moment dat hij de club verlaten had en bij ons op bezoek kwam werd vanaf alle tribunes wel iets geroepen of gefloten en ditmaal, met NN-vak, werd er zo massaal gezongen en gefloten vanaf ALLE tribunes dat dat dus nooit en te nimmer alleen iets met het NN-vak te maken kan hebben.

Voorwerpen gooien: Ook dit fenomeen heb ik vaker gezien. Ben het met jullie eens dat dit niet mag/kan en keur het dan ook af maar nogmaals, dit heeft niet zozeer iets te maken met het NN-vak. Ik kan mij overigens nog een wedstrijd herinneren, nog niet eens zolang geleden, waarbij iemand iets op het veld gooide toen we nog een "gelegenheids"-vak hadden........kan mij ook herinneren dat er toen ZELF opgetreden werd!!!

Spreekkoren: Ook dit is niet nieuw want bij onvrede over een beslissing of vieze overtreding werd ook ten tijde v/d oude situatie van alle kanten wel iets gezongen/geroepen,gefloten....En zelfs met het NN-vak komt het nogsteeds ook van andere tribune gedeelten.....Ook dit keur ik, afhankelijk v/d teksten, af maar nog steeds niets nieuws onder de zon...

Spandoeken: Ik denk dat je bij deze slechts op 1-doek doelt...........1 doek......., moet ik nog meer zeggen........1 doek, 1 actie, 1 moment, 1.........
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Re: Nieuw Noord publiek

Bericht door SCH-4-LIVE »

vakantieman schreef: Op het moment dat een ander deel van het publiek aanzet om onze club aan te moedigen zij ook best mee mogen doen!!!
dat ik hier nog serieus op in ga :?

maar deze opmerking slaat werkelijk nergens op, als een ander deel van het publiek iets inzet zullen ze vast wel bereid zijn dit te ondersteunen. Maar het punt is, als je midden in het vak staat, en ik spreek uit ervaring, dan hoor je niet dat een andere groep iets aanzet.

Neem nou de wedstrijd Heerenveen - PSV , daar heb ik de PSV supporters bijna alleen maar gehoord na de 1-3 , omdat het in vak 10 stil werd. En ik neem aan dat die supporters ook bijna de hele wedstrijd zongen. Dus wanneer een klein groepje iets aanzet, dan horen wij het simpelweg niet.
Eens. Juist vanwege het gegeven dat wij geen 'sfeervak ' hadden hebben wij een hoop ellende buiten de deur kunnen houden. Je ziet nu langzaam het negatievisme het ALS binnen sluipen: Spreekkoren , beledigende spandoeken, uitjouwen van ex spelers , het gooien van voorwerpen op het veld , etc.
Spreekkoren? Het enige "spreekkoor" dat collectief werd meegezongen werd, is "er is een mietje bij" poe kwetsend zeg :shock: verder zal er ongetwijfeld een enkeling zijn die over de schreef ging, maar dat hou je altijd, en dit werd niet overgenomen door de andere supporters.

En dat ene spandoek :roll: die discussie is al gevoerd. Er zijn mensen die dat kwetsend opvangen, de ander ziet de humor er wel van in. Ik vind dat dat moet kunnen voor een keertje.

Uitjouwen van ex-spelers, dat was Denneboom maar, en die heeft zich bij een groot deel van de aanhang niet populair gemaakt door enkele uitspraken van hem. Ik wil het niet goedpraten, maar het verbaasd me niet dat dit gebeurt, je gaat niet je oude club een trap na geven.

En wat betreft het gooien van voorwerpen op het veld, dat zijn alleen maar de kartonnen bekerhoudertjes. Ok, dat vind ik ook niet kunnen, maar dat gebeurde ook voordat het NN vak er was. En nu is het iemand uit dat vak, ja geef dan maar de schuld aan NN. Ik hoop dat je ook bij de wedstrijd Heerenveen - Stuttgart was, toen werd er een blikje op het veld gegooid, en dat werd beslist niet goedgekeurd door de aanhang, dus ga aub niet denken dat heel NN zo is.
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Ik erger mij aan het feit dat het nieuw noord publiek meer met zichzelf bezig is dan met de rest van het heerenveen publiek!
Is niet zo. Verkeerd geinterpreteerd dus.
Op het moment dat een ander deel van het publiek aanzet om onzeclub aan te moedigen zij ook best mee mogen doen!!!
Als ik geen ander vak hoor, kan ik moeilijk. Verkeerd geinterpreteerd dus.
Je ziet nu langzaam het negatievisme het ALS binnen sluipen
De spelers zijn er blij, de pers besteedt er positieve aandacht aan, het hele stadion doet meer mee, Riemer is lovend en komt zelfs in het sfeervak. Hoezo negativisme? Verkeerd geinterpreteerd dus.
Spreekkoren , beledigende spandoeken, uitjouwen van ex spelers
Spreekkoren zijn er niet geweest, er was één spandoek dat je als beledigend kunt interpreteren. Maar dat is subjectief. Uitjouwen van spelers is niet gebeurd. Verkeerd geinterpreteerd dus.
Ik verwacht persoonlijk dat het sfeervak geen lang leven zal hebben. Dit zal onze voorzitter niet laten gebeuren .Jammer...
Ik verwacht dat jouw nuttige inbreng hier op het forum geen lang leven zal hebben. Dit zullen onze moderators niet laten gebeuren. Jammer...
Weer een verkeerde interpretatie.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Foei vuilnisman. Kritiek op het NN-vak. Dat kan absoluut niet hoor.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Frisian Viking schreef:Foei vuilnisman. Kritiek op het NN-vak. Dat kan absoluut niet hoor.
Het is geen kritiek, het is de vinger op de gevoelige plek leggen.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

TORCIDA schreef: mijn reden voor slotje mister satyricon was dat er hier al meerdere topics over lopen.
En om zo de disccussie centraal te houden, maar schijnbaar weet jij alweer wat ik denk en wat de reden is voor deze opmerking. NOU WAT DENK IK DAN ?
want dat voeg je weer niet toe. beetje slap
Wel weer erg makkelijk om je er zo uit te lullen. Zeg dan gewoon dat er al meerdere topics over zijn, misschien dat het dan voor iedereen wat duidelijker is.
Eastermar schreef:Volgens mij is dit nu al weer de vierde keer dat we over hetzelfde onderwerp een discussie starten. Beetje typerend de laatste tijd voor dit forum.
De reacties van een aantal hierop vind ik nog typerender.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gesloten