BWA23 schreef: ↑08-03-2025 22:00
Kenmerkende woordem van van der Leegte op ESPN. Een verschrikkelijk slecht Heerenveen. Het leek helemaal nergens op. Linday, Van Ee, Hopland, Ali, echt verschrikkelijk slecht.
Conde er maar eens in. Van Ee eruit en dan Brouwerd weer van Linday
Ga je mening nou niet ophangen aan iemand die daar de psv supporter zit uit te hangen.
Conde kan in de opbouw niet meer brengen wat Van Ee doet. Espen is juist cruciaal in de opbouw. Probleem is dat ze het door de tactiek van RvP nog steeds wel eens te ver doordrijven. Zie ook moment Linday vorige week. Noppert die een klotebal achter Kohlert speelt om toch maar op te bouwen. Die balans moet hersteld.
Buiten dat, Brouwers is geblesseerd. Hoe moet hij er volgende week in?
PSV was getergd, en in de basis zes klassen beter. Nu wordt er weer geroepen dat alles kut was, maar vergeet niet dat het verval van PSV begon in ons stadion toen alles hosanna was en het elftal geweldig speelde.
Puur emotioneel waan van de dag. Dit is een ingecalculeerd verlies. Volgende week drie punten pakken.
Demster schreef: ↑08-03-2025 22:04
Met alle respect maar dit vind ik nou de typische reactie van de Heerenveen supporter. Het “best genoch” syndroom wat als een deken over onze club hangt. “Ach, 2-1 tegen PSV; helaas en weer door.”. Deze reactie past precies bij onze ploeg.
Nooit een keer een wankelende ploeg die met 1-7 op de kloten kreeg in de nek proberen te bijten. Niet na een aansluitingstreffer alles op alles zetten om de 2-2 te forceren.
Het was pover vandaag en in balbezit eredivisie onwaardig. Ja, AZ vorige week was top maar dit was gewoon wederom een matige prestatie. Ondanks het minieme verschil op het scorebord.
Heb je de wedstrijd wel gezien? Wanneer je in het eerste kwartier pech hebt sta je 2-0 achter en moet je vrezen dat de kopjes niet gaan hangen en dat je weer met 8-0 van het veld stapt. Ik snap dat je op basis van het laatste kwartier op meer hebt gehoopt ... maar realistisch gezien is PSV gewoon een ploeg met de beste voetballers van Nederland. Ze speelden weer een stuk beter dan de afgelopen weken en je hebt gewoon mazzel dat je niet met een vette nederlaag van het veld stapt.
Dit had je met strijd niet kunnen goedmaken, dit kwaliteitsverschil was gewoon te groot. Dat heeft niks te maken met best genoch ... vandaar ook dat we dik 15 jaar geleden voor het laatst in Eindhoven hebben gewonnen. Denken dat je PSV even de wil oplegt is gewoon kijken met een blauw-witte bril.
vlqrt schreef: ↑09-03-2025 00:17
Heb je de wedstrijd wel gezien? Wanneer je in het eerste kwartier pech hebt sta je 2-0 achter en moet je vrezen dat de kopjes niet gaan hangen en dat je weer met 8-0 van het veld stapt. Ik snap dat je op basis van het laatste kwartier op meer hebt gehoopt ... maar realistisch gezien is PSV gewoon een ploeg met de beste voetballers van Nederland. Ze speelden weer een stuk beter dan de afgelopen weken en je hebt gewoon mazzel dat je niet met een vette nederlaag van het veld stapt.
Dit had je met strijd niet kunnen goedmaken, dit kwaliteitsverschil was gewoon te groot. Dat heeft niks te maken met best genoch ... vandaar ook dat we dik 15 jaar geleden voor het laatst in Eindhoven hebben gewonnen. Denken dat je PSV even de wil oplegt is gewoon kijken met een blauw-witte bril.
Wat een Calimero geneuzel. Echt typisch Heerenveens.
Hoezo niet met strijd goed kunnen maken? Hoe kun je zo denken? Eagles heeft PSV 2x verslagen op strijd. Willem II haalt daar een punt. Als wij er veel meer bovenop hadden gezeten en niet elke bal direct inleveren, dan hadden we ze kunnen pakken.
Maar wij zijn Heerenveen. Meedoen is belangrijker dan winnen. De denkwijze ook van veel fans. PSV had 25 jan voor het laatst gewonnen..Dus hoezo meer kwaliteit? Ze hadden ook meer kwaliteit dan Eagles, maar in die club zit wel karakter.
Lees ik nu echt dat van Ee cruciaal is in de opbouw????
Dan komt er van opbouwen niks terecht. Want of hij loopt te lang met de bal, of hij handelt te traag. Van Ee komt in alles nog tekort aan de bal.
Als PSV in vorm was, en Noppert niet zoveel tegen had gehouden, was het gewoon 5-1 geworden.
PSV thuis nog ongeslagen geloof ik ik de Eredivisie. Als je daar resultaat wil halen moet je ze pijn doen in de omschakeling. Daar vind ik ons niet zo geweldig in, Seboaui en Jahanbaskh moeten het niet van hun snelheid hebben en Lukovic leverde alles in.
Ik snap de negativiteit niet zo goed. Dit elftal won van Juve niet zo lang geleden.
PSV was duidelijk te goed. Die tikte hun normale niveau aan. Je mag blij zijn dat de Jong zijn vizier niet op scherp had, er een goal wordt afgekeurd en dat Noppert veel pakt. Wij waren te slordig in de omschakeling. Na 2 zware tegenstanders is de conclusie 3 punten en het doelsaldo niet verder naar de knoppen geholpen. Nu door naar Heracles
BWA23 schreef: ↑09-03-2025 08:13
Kunnen berichten niet meer worden aangepast?
Dan komt er van opbouwen niks terecht. Want of hij loopt te lang met de bal, of hij handelt te traag. Van Ee komt in alles nog tekort aan de bal.
Jij snapt het tenminste. Van ee is Helmond Sport niveau.
Het gif ontbreekt zowel bij de club als bij de meeste supporters. Ze gingen nog net niet in polonaise terug naar 't fean omdat het maar 2-1 werd.
Meedoen is belangrijker dan 200% willen geven. Dat straalt de club uit en slaat over op de spelers.
Ik snap de negativiteit niet zo goed. Dit elftal won van Juve niet zo lang geleden.
Dezelfde ploeg die 2x van Eagles verloor bedoel je? Dat is korter geleden. Wij zjjn inmiddels ingehaald door Eagles, maar daar mag je je wel wat aan spiegelen.
BWA23 schreef: ↑09-03-2025 08:02
Wat een Calimero geneuzel. Echt typisch Heerenveens.
Hoezo niet met strijd goed kunnen maken? Hoe kun je zo denken? Eagles heeft PSV 2x verslagen op strijd. Willem II haalt daar een punt. Als wij er veel meer bovenop hadden gezeten en niet elke bal direct inleveren, dan hadden we ze kunnen pakken.
Maar wij zijn Heerenveen. Meedoen is belangrijker dan winnen. De denkwijze ook van veel fans. PSV had 25 jan voor het laatst gewonnen..Dus hoezo meer kwaliteit? Ze hadden ook meer kwaliteit dan Eagles, maar in die club zit wel karakter.
Wanneer je denkt dat je PSV in Eindhoven wel even oprolt dan heb je meer last van grootheidswaanzin. Natuurlijk moet je punten pakken … maar om te stellen dat je in Eindhoven wel even een resultaat neerzet … nee
Heerenveen rules schreef: ↑09-03-2025 10:29
Dezelfde ploeg die 2x van Eagles verloor bedoel je? Dat is korter geleden. Wij zjjn inmiddels ingehaald door Eagles, maar daar mag je je wel wat aan spiegelen.
Eagles heeft gewoon een beter elftal dan wij. En die zijn vooral in de aanval veel dodelijker dan ons.
Die Antman en Edvardsen zijn dodelijk in de omschakeling. Als je dat vergelijkt met Jahanbaksh en Lukovic gister dan is dat wel een heel groot verschil. Ik vond ons gister zo tandenloos, terwijl in de omschakeling juist de kansen lagen in de eerste helft en dan moet je prikken.
vlqrt schreef: ↑09-03-2025 10:36
Wanneer je denkt dat je PSV in Eindhoven wel even oprolt dan heb je meer last van grootheidswaanzin.
Wie heeft het over oprollen? Vreemde opmerking. Wij hebben geen partij geboden, het was weer totaal ambitieloos en slappe hap. Daar mag je nooit tevreden mee zijn.
BWA23 schreef: ↑09-03-2025 08:13
Kunnen berichten niet meer worden aangepast?
Weet je nog wat Conde deed? Verstoppen achter de tegenstander en maar wijzen. Daar heb je helemaal niks aan.
Van Ee maakt fouten omdat hij wel doet wat nodig is. Zal niet zeggen dat hij een geweldige speler is. Zal niet zeggen dat hij geen fouten maakt. Maar hij durft als jonge speler wel te doen waar conde voor wegloopt.
Conde heeft kansen gehad maar kon zich als aankoop niet onderscheiden van een jeugdspeler, sterker nog werd er uit gespeeld door deze jeugdspeler. Ook een nieuwe trainer maakt daarin geen andere keuze.
Leuk dat je om conde roept, maar dat is met zo inhoudsloos als je idee dat we bij psv kunnen domineren of winnen. Kunnen we helemaal niks mee.