Dat operationele tekort dat je aanhaalt is precies de reden dat je nooit met Trenskow moet schuiven, want dat is een van de weinige spelers die je op korte termijn voor een miljoenenbedrag kunt verkopen. Om daar vervolgens een uitgerangeerde speler, die waarschijnlijk een flink salaris opstrijkt, neer te zetten en met je goudmijn te schuiven, lijkt mij heel erg op wanbeleid.Abenello schreef: ↑05-03-2025 14:38 Het operationeel tekort is 3 miljoen, de afschrijvingen zijn 6 á 7 miljoen. Er is wel voor 11 á 12 miljoen binnengekomen aan transfers, maar daarvan verdwijnt ook weer zo'n 20 á 30 % in de zakken van zaakwaarnemers, spelers en vorige clubs.
Petrov heeft overigens verschillende keren op linksback gespeeld in het Bulgaarse elftal, maar Köhlert speel je er niet zomaar uit.
En ik begrijp dat de Sahraoui-miljoenen al uitgegeven zijn en dat er weinig geherinvesteerd kan worden. Ik begrijp ook dat er een linksback moest komen, maar om dan 5 ton neer te leggen voor een centrale verdediger die eventueel ook op de linksback kan spelen? Daar begrijp ik dan weer helemaal niets van.
En volgens mij was die 5 ton al uitgegeven voordat Olsson en Karlsbakk vertrokken waren. Daar komt nog bij dat je ook gewoon een linksbuiten had kunnen huren, net zoals je nu Lukovic, maar eigenlijk ook Jahanbakhsh, huurt. Het probleem lag op meerdere plekken, maar niet op de rechtsbuiten.