zou het niet ten goede komen tussen de club en NN die strandballen als ze op het velt komen. Maar het is wel een leuk idee. Ik zal even bij de blokker langs
Mischien moeten we even een mail sturen naar NN dan kunnen we horen wat ze er van zeggen???? Maar volgens mij vinden ze het wel een leuk idee maar ik weet niet of ze wel ballen hebben in de kleuren blauw en wit
Misschien een idee om fakkels te gebruiken?
Dat hadden ze in de arena ook dus waarom niet bij ons.
Of waren dat van die ¨stoere¨ kerels die het leuk vonden om hun club te benadelen en krijgt Ajax nu een boete?
Met nieuwnoord op weg naar een sfeervol ABE Lenstra Stadion!
Zal dat laatste wel zijn, en als ze jouw pakken heb je een stadionverbod aan je broek en als dat niet erg genoeg is kun je zelf de boete overmaken naar de incasso comissie van de KNVB.
nee inderdaad zou ik niet doen als ik jouw was.
had mag al bijna niet in de competitie en nu in de eufa waar ze volgens mij nog strengere regels hebben mag het al helemaal niet denk ik.
Opvallend dat er toch steeds weer mensen beginnen over fakkels terwijl onderhnd toch allang duidelijk is dat dat ten strengste verboden is. Zéker bij een wedstrijd die door de UEFA georganiseerd is... De KNVB is al niet mals, maar de UEFA wil je zeker niet op je dak hebben.
Niet doen dus a.u.b. Gebeurt dit wel dan benadeel je niet alleen Nieuw Noord, maar ook de club!
Als iemand het risico wil nemen een stadionverbod te krijgen als hij een fakkel afsteekt, moet hij dat toch lekker zelf weten. Alsof dat NieuwNoord zijn verantwoording is. En ik moet nog maar zien wat er gebeurt als iemand wel één afsteekt. Tegen Beveren waren er ook een paar kleintjes. Het is en blijft een bullshit regel en het wordt ook veel gedoogd in andere stadions. Ik zou als NN zijnde nooit toestemming geven om het te doen, maar ik zou er ook niet tegein gaan. Het is jullie verantwoording niet, maar het is wel sfeerverhogend.
Trouwens wel vreemd zo'n besluit van stadionfakkels, mogen 100.000 knallers dan wel meende dat te zien bij de laatste thuis wedstrijd voor de winter bij FC twente.
Wat dat betreft hebben wij afgelopen donderdag in vak 413 een goede demonstratie gekregen hoe het zou moeten. Heeft het toch nog nut gehad dat we naar de arena zijn geweest.
Het lijkt altijd heel mooi die fakkels. Het kan wel maar het mag beslist niet van de UEFA. Je moet het natuurlijk zelf weten. Er zijn ook alijd wel mensen die het doen. Dat is jammer want daar krijgt de club alleen maar problemen mee!!!
maar blijkbaar zijn ze inmiddels door Feanfans weggehaald, wel jammer
Die zal daar wel een goede reden voor hebben.
Wat een onzin trouwens die strandballen. Besteed je tijd liever aan het maken van banieri, vlaggen en / of spandoeken. Dat is iets waar je veel meer respect mee verdiend in de tifowereld dan strandballen. ED zal hier waarschijnlijk anders over denken
Dat is iets waar je veel meer respect mee verdiend in de tifowereld dan strandballen
En dát kan mij persoonlijk nou geen ene reet schelen...
Ik wil mijn ploeg steunen. Inderdaad via spandoeken, vlaggen, banners etc. Maar of ik dat een manier doe waarop ik 'respect' afdwing bij andere supportersgroepen maakt me echt niks uit. Al sta ik voor lul, als die elf in het veld er harder van gaan lopen en scherper voor de goal worden, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Die 'TIFO-awards' vind ik dan ook zo'n onzin.
Strandballen zijn gewoon lachen. Niks meer, niks minder. Punt uit.
Laatst gewijzigd door Niels op 01-02-2005 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
En dát kan mij persoonlijk nou geen ene reet schelen...
Ik wil mijn ploeg steunen. Inderdaad via spandoeken, vlaggen, banners etc. Maar of ik dat een manier doe waarop ik 'respect' afdwing bij andere supportersgroepen maakt me echt niks uit. Al sta ik voor lul, als die elf in het veld er harder van gaan lopen en scherper voor de goal worden, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Die 'TIFO-awards' vind ik dan ook zo'n onzin.
Strandballen zijn gewoon lachen. Niks meer, niks minder. Punt uit.