Hattrick.org -> online CM!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
Heb vanmiddag mijn nieuwste aanwinst gepresenteerd:
AFONSO ALVES
20 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 516 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC Scandinaveen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie:........zwak
Keepen:.........rampzalig
Positiespel:......slecht
Passen:..........goed
Vleugelspel:......waardeloos
Verdedigen:......zwak
Scoren:............zwak
Spelhervatting:...matig
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
AFONSO ALVES
20 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 516 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC Scandinaveen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie:........zwak
Keepen:.........rampzalig
Positiespel:......slecht
Passen:..........goed
Vleugelspel:......waardeloos
Verdedigen:......zwak
Scoren:............zwak
Spelhervatting:...matig
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Ken-nie Steppe, wel keepen
-
- Beheerder
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
-
- Superster
Heeft iemand al ervaring met het promoveren van een speler uit zijn eigen jeugdteam?
En verder betaal ik in totaal 35.000 Euro per week aan mijn jeugdopleiding. (20.000 investering en waarschijnlijk 2 x 7.500 voor de zaakwaarnemers). Dit is toch 15.000 meer dan met de oude versie. Terwijl je zelfs nog een 3de zaakwaarnemer kunt aanstellen.
Al met al vind ik het nieuwe jeugdsysteem voorlopig nog niet rendabel.
Aaron H vindt het wel leuk, want veel van mijn jeugdspelers hebben een oudere zus of een jonge moeder.
En verder betaal ik in totaal 35.000 Euro per week aan mijn jeugdopleiding. (20.000 investering en waarschijnlijk 2 x 7.500 voor de zaakwaarnemers). Dit is toch 15.000 meer dan met de oude versie. Terwijl je zelfs nog een 3de zaakwaarnemer kunt aanstellen.
Al met al vind ik het nieuwe jeugdsysteem voorlopig nog niet rendabel.
Aaron H vindt het wel leuk, want veel van mijn jeugdspelers hebben een oudere zus of een jonge moeder.

Wie moet er kapot?
-
- Bankzitter
Als je de nieuwe jeugdopleiding gebruikt kun je de oude stopzetten. Zeker als je daar toch geen spelers meer uithaalt, en niet meer van plan bent dat te gaan doen. Dan betaal je voor de eerste scout 10.000 en voor de tweede en derde 5.000. Totaal met drie scouts ben je dan 20.000 euro per week kwijt aan je jeugdopleiding.
-
Verified
- Forumicoon
1. Fc razende rakkers 7 18 29-8
2. dreamteam100 7 18 25-5
3. attent 7 15 17-6
4. ajax1994 7 8 21-15
5. Kâtsje FB 7 8 15-14
6. SuperFriezen-op-1 7 8 14-13
7. Combinatie 7 6 8-23
8. Cindian Crawls 7 0 1-46
Niet slecht voor mijn debuut in de VII klasse halverwege
2. dreamteam100 7 18 25-5
3. attent 7 15 17-6
4. ajax1994 7 8 21-15
5. Kâtsje FB 7 8 15-14
6. SuperFriezen-op-1 7 8 14-13
7. Combinatie 7 6 8-23
8. Cindian Crawls 7 0 1-46
Niet slecht voor mijn debuut in de VII klasse halverwege
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 02-09-2007 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Superster
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
-
- Basisspeler
Ik sta met mijn team 'Verantwoord Frituren' (teamnaam + logo leg ik nog weleens uit) 7e in divisie V. Ooit even de koppositie gepakt in de IV, maar bijna ten onder gegaan aan de te hoge salarissen. Speel de afgelopen seizoenen vooral counter om weer een beetje op sterkte te komen. Train nu 'keepen', maar ben van plan om volgend jaar weer 'positiespel' trainen, waar ooit de successen mee begonnen.
Waarschijnlijk een degradatie naar VI (waar ik ooit begonnen ben) en dan zien we wel weer verder.
Waarschijnlijk een degradatie naar VI (waar ik ooit begonnen ben) en dan zien we wel weer verder.
- diepFries
- Wereldspeler
In m'n eerste seizoen HT praktisch kampioen in X.127, ik zie namelijk een botje de komende 3 wedstrijden ten opzichte van mij geen 9 punten en een verschil in doelsaldo van +61 goedmaken
(tenzij ik 3x met 10+ verlies en hij 3x met 10+ wint natuurlijk)
SC diepFries gaat terug naar de IX. Normaal gesproken moet ik gemakkelijk door gaan naar VIII en zou mooi zijn als ik in 1 keer door weet te stoten naar VII. Dan maar eens kijken of ik dan nog genoeg tijd heb om me enigszins serieus met HT bezig te houden en of promotie richting VI, V of zelfs nog hoger haalbaar is.
Al met al een redelijk eerste seizoen, weinig uitdagende competitie met 7 bots, maar wel al een aardig trainingsprogramma opgezet, een Future Coach binnengehaald en een selectie opgebouwd die op volle sterkte bovenin VIII mee moet kunnen draaien. De komende maanden maar eens geld verdienen en hier en daar een gerichte aankoop doen om m'n doelstellingen zeker te stellen

SC diepFries gaat terug naar de IX. Normaal gesproken moet ik gemakkelijk door gaan naar VIII en zou mooi zijn als ik in 1 keer door weet te stoten naar VII. Dan maar eens kijken of ik dan nog genoeg tijd heb om me enigszins serieus met HT bezig te houden en of promotie richting VI, V of zelfs nog hoger haalbaar is.
Al met al een redelijk eerste seizoen, weinig uitdagende competitie met 7 bots, maar wel al een aardig trainingsprogramma opgezet, een Future Coach binnengehaald en een selectie opgebouwd die op volle sterkte bovenin VIII mee moet kunnen draaien. De komende maanden maar eens geld verdienen en hier en daar een gerichte aankoop doen om m'n doelstellingen zeker te stellen

In case of doubt, make it sound convincing
-
- Nieuw talent
- diepFries
- Wereldspeler
Re: Hattrick.org -> online CM!
Campione, Campione
Vorige week zondag naar verwachting kampioen geworden in m'n eerste volledige seizoen. Nu morgen nog een thuiswedstrijd (wederom in de regen) en dan volgende week uit naar m'n grootste concurrent-bot (inmiddels nr. 3 geworden geloof ik) van de competitie en m'n TS er door heen jagen en zo zonder puntverlies weer terug naar IX.
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe ME-veranderingen door gaan werken en welke invloed het conditieniveau op de trainingssnelheid gaat hebben. In ieder geval heb ik een redelijk aantal 'multiskillers' (geschikt voor lagere divisies) in m'n selectie, daarmee moet ik het wel even kunnen uitzingen me dunkt.

Vorige week zondag naar verwachting kampioen geworden in m'n eerste volledige seizoen. Nu morgen nog een thuiswedstrijd (wederom in de regen) en dan volgende week uit naar m'n grootste concurrent-bot (inmiddels nr. 3 geworden geloof ik) van de competitie en m'n TS er door heen jagen en zo zonder puntverlies weer terug naar IX.
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe ME-veranderingen door gaan werken en welke invloed het conditieniveau op de trainingssnelheid gaat hebben. In ieder geval heb ik een redelijk aantal 'multiskillers' (geschikt voor lagere divisies) in m'n selectie, daarmee moet ik het wel even kunnen uitzingen me dunkt.
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
De Bliksem Boys zijn gister ook kampioen geworden!
Heb nu 13 gespeeld en 39 punten, volgende week tegen een bot-team dus de maximale score is haalbaar.
Mijn topscorer doet het met 24 doelpunten in 13 wedstrijden en een 41e plaats op de nationale topscoorderslijst ook vrij aardig
Heb nu 13 gespeeld en 39 punten, volgende week tegen een bot-team dus de maximale score is haalbaar.
Mijn topscorer doet het met 24 doelpunten in 13 wedstrijden en een 41e plaats op de nationale topscoorderslijst ook vrij aardig

-
- Superster
Camataru Captains mag ook nog een jaar in divisie VI voetballen. Een 6-0 overwinning op de concurrent droeg hier aan bij.
Aaron Harder hoopt dat er volgend jaar meer resultaat geboekt gaat worden dan dit jaar. Ook zit mijn Deense verdediger nog steeds dicht tegen het Nationale Elftal aan. Wanneer wordt deze gast nu eens geselecteerd??
Aaron Harder hoopt dat er volgend jaar meer resultaat geboekt gaat worden dan dit jaar. Ook zit mijn Deense verdediger nog steeds dicht tegen het Nationale Elftal aan. Wanneer wordt deze gast nu eens geselecteerd??
Wie moet er kapot?
-
- Forumicoon
Ik sta 6e en moet per se winnen om een playoff af te dwingen aangezien de #7 een walkover heeft. Heb net even 2 magische middenvelders gekocht omdat degraderen naar de V toch echt beneden mijn stand is. Daarna dus ook nog de playoff winnen...
Verder hoop ik dat die youthcrewcompetitie met de boys van Aaron Harder binnenkort eens georganiseerd gaat worden.
Verder hoop ik dat die youthcrewcompetitie met de boys van Aaron Harder binnenkort eens georganiseerd gaat worden.
-
- Superster
Er zijn nog 3 competitie rondes te gaan in de jeugdleague. Daarna mag jij met je team erbij. Dan hebben we in ieder geval ons groundhopping clubje van 3 in de competitie. Ik zal als beheerder er voor zorgen dat een ieder tevreden is over de indeling. We reizen nu met de jongens regelmatig de wereld over. Ze vinden dat prachtig!!
Wie moet er kapot?
-
- Superster
Eerste seizoen gepromoveerd naar de 8e divisie, redelijk tevreden aangezien ik net begonnen ben, het zal echter nog wel even duren voor ik zo ver ben als jullie hierbovenCompetitie: IX.58 (62377)
Land: Nederland
Divisie: 9 van de 10
Team Gespeeld Goals Punten
1. Fc wasbeertjes 13 56 - 4 39
2. Stumpers UTD 13 52 - 17 29
3. LaLietse 13 35 - 23 23
4. The Realjohns 13 18 - 16 21
5. Rappe Ralph 13 26 - 33 13
6. coertjes 13 10 - 60 10
7. f.c doritos 13 16 - 32 8
8. oostblok 13 13 - 41 7

- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
Mijn jeugd wordt ook fluitend kampioen dit jaar. Ik kap er mee trouwens. Als een middenvelder met 7 sterren in jeugd na het promoveren 'matig' positiespel blijkt te hebben, dan hoeft het voor mij niet meer. Dan had ik met het oude systeem meer rendement.Fotze schreef:Er zijn nog 3 competitie rondes te gaan in de jeugdleague. Daarna mag jij met je team erbij. Dan hebben we in ieder geval ons groundhopping clubje van 3 in de competitie. Ik zal als beheerder er voor zorgen dat een ieder tevreden is over de indeling. We reizen nu met de jongens regelmatig de wereld over. Ze vinden dat prachtig!!
-
- Forumicoon
Je moet hem pas promoveren als hij volgens de jeugdtrainer op zijn maximale presteren zit, he.
-
- Basisspeler
Wat voor meldingen zijn dat, Jeroen?
Zoals iets als dit?
Hanso Vermeer: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Zoals iets als dit?
Hanso Vermeer: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
-
- Superster
Kon jij na 1 jaar al lezen en schrijven? Dit soort dingen hebben tijd nodig. Jammer dat jij een opgever bent. Aaron gaat ook al zonder de mannen van bliksem boys naar Turkije toe... waar gaat de wereld naar toe?mechielz schreef:Mijn jeugd wordt ook fluitend kampioen dit jaar. Ik kap er mee trouwens. Als een middenvelder met 7 sterren in jeugd na het promoveren 'matig' positiespel blijkt te hebben, dan hoeft het voor mij niet meer. Dan had ik met het oude systeem meer rendement.
Wie moet er kapot?
-
- Forumicoon
Er zijn een aantal, ik weet niet of bovenstaande daartoe behoort.Muck schreef:Wat voor meldingen zijn dat, Jeroen?
Zoals iets als dit?
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
Haha, een opgever, Bliksem Boys geven nooit op. Het levert mij gewoon te weinig op die jeugd en hoor van meerdere gebruikers dat het ze tegenvalt, verder vind ik er niet zoveel aan om elke keer een team in elkaar te prutsen.Fotze schreef:Kon jij na 1 jaar al lezen en schrijven? Dit soort dingen hebben tijd nodig. Jammer dat jij een opgever bent. Aaron gaat ook al zonder de mannen van bliksem boys naar Turkije toe... waar gaat de wereld naar toe?
Het klopt dat de BB niet naar Turkije afreist, president: Abdullah Gül hebben de Bliksem Boys wegens herhaaldelijk rellen een landverbod tot 2010 gegeven.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Prachtig dat het dan toch nog gelukt is. In het begin was ik er nauw bij betrokken als Mod/GM maar het leek nooit echt van de grond te komen. Ik herinner mij vooral Arsjitekt als zeer fanatiek vertaler en iemand die prachtig Frysk kan schrijven.Aankondigingen
20-10-2007 Fryslân boppe!
Ook de 42e taalversie is nu een feit; onder leiding van Fryslanner hebben Arsjitekt, Feanfan en Woadan Hattrick de afgelopen tijd in het Frysk vertaald. Voor zover bekend is Hattrick het eerste online spel met een Friese taalversie, daar mogen we best trots op zijn!
Inmiddels komt de winter er weer aan, dus het doet ons genoegen te kunnen zeggen: It giet oan!

- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
Ongeslagen kampioen olé olé, volgens mij naast Riemer de enige die kampioen is geworden.
Kom in een redelijke 7e divisie terecht, hier en daar een versterking en het moet wel goed komen.
Kom in een redelijke 7e divisie terecht, hier en daar een versterking en het moet wel goed komen.
-
- Superster
You only sing when you're winning!mechielz schreef:Ongeslagen kampioen olé olé, volgens mij naast Riemer de enige die kampioen is geworden.
Wie moet er kapot?
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
Aaron maakt de club kapot!
-
- Superster
Aaron pakt je vanavond in Venlo wel even aan! Hij gaat samen met de Boca Juniors '02 die kant op.
Waarschijnlijk laten de BB het afweten?
Waarschijnlijk laten de BB het afweten?
Wie moet er kapot?