Je praat gewoon met het geld van iemand anders. Lekker makkelijk. Als je kijkt naar deze selectie is dat bijna dezelfde als vorig seizoen. In principe moeten deze spelers het dus echt wel kunnen. Verder vertrekken Dingsdag en Sibon, daar moet je dus betere spelers voor terughalen. Verder moet je alleen spelers halen als je een ander kunt verkopen. Van mij mogen er best een aantal verkocht worden, daar kun je dan betere spelers voor terug halen. Maar koop nu niet nog meer spelers zonder dat er spelers vertrekken.Heerenveen rules schreef: Djuric heeft simpelweg het niveau niet en jij denkt dat twee aankopen een elftal dat een dramaseizoen heeft meegemaakt als deze het weer goed zal laten komen. Er is gewoon te weinig kwalitiet en er zijn minstens drie aankopen nodig en het middenveld heeft een type Pranjic nodig op links. Dus dan kom je al op vier.
Jij hebt blijkbaar het idee dat er voldoende kwaliteit is. Teveel naar Yme geluisterd?????
Wat ga je nu doen als blijkt dat Heerenveen alleen een centrale verdediger en een spits aantrekt en volgend seizoen met deze selectie voor het kampioenschap speelt. Ga je dan zeggen dat je het altijd wel in deze spelers hebt zien zitten?
Wat deze selectie niet heeft gehad dit seizoen is a) vertrouwen van Sollied, b) een goede voorbereiding, c) rust tijdens het seizoen, d) FANS die ACHTER hun STAAN! Dat heeft dit seizoen gemaakt tot wat het is. Ik ben het met je eens dat het vertrek van Pranjic niet goed is ingevuld. Maar of dat een creatieve speler op linkshalf moet zijn of een spits vind ik om het even. Pranjic bracht Heerenveen iets extra's, namelijk zijn genialiteit. Dit Heerenveen mist een dergelijke speler nu. Helaas ik heb 2 jaar geleden hier al aangegeven dat men Ruiz moest halen. Net overigens als dat ik dat van Pranjic heb gezegd toen Heerenveen hem aantrok.