28-09-2025: FC Utrecht - SC Heerenveen
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Nieuw talent
28-09-2025: FC Utrecht - SC Heerenveen
Na een mooie thuisoverwinning op NEC mogen we weer naar FC Utrecht, wat zou het mooi zijn als we hier net zoals onze oosterburen de punten mee terug nemen en hiermee ook het uitsyndroom weten te breken.. En dan het liefst met dezelfde passie en beleving als afgelopen weekend.
-
- Wereldspeler
Re: 28-09-2025: FC Utrecht - SC Heerenveen
Utrecht speelt Donderdag een Europese wedstrijd, meestal hebben ploegen die Europees spelen het weekend erna vaak puntverlies. Kunnen we daar winnen staan we nog maar een puntje achter Utrecht
-
- Wereldspeler
Utrecht is niet in de beste vorm, daarbij inderdaad die europese wedstrijd, is er zomaar wat te halen. Wij hebben alleen moeite met scoren en Utrecht heeft er nog maar 5 tegen gehad.
-
- Basisspeler
Jans laat zijn beste 9 man 90 minuten staan. Ik zie wel kansen zondag.
-
- Beheerder
Ik vond Utrecht sterk spelen tegen Lyon. Een gelijkspel was zeker verdiend geweest. Jammer voor het NLse voetbal en Utrecht. Ik had hun zeker de punten gegund. Hopelijk heeft het vele afjagen hun veel energie gekost (ze legden er ontzettend veel energie in). Verder viel op dat ze een zeer beweeglijk en energiek team hebben met 2 ervaren, maar statische cv's. Haller wint al z'n kopduels, maar vond ik verder niet overtuigen. Rodriguez, Vesterlund, Vd Hoorn (verdedigend), El Karouani en Zechiël zijn de sterkhouders van dit elftal. Met name de eerste 2 vond ik erg sterk spelen.
-
Verified
- Forumicoon
Denk dat Haller zondag op de bank begint
Verder is Utrecht ontzettend sterk met vrije trappen en corners
Verder is Utrecht ontzettend sterk met vrije trappen en corners
-
- Wereldspeler
Erg benieuwd naar de opstelling van zondag. Laat Veldman het staan of kiest hij weer gewoon voor een centrale verdediger in het hart van de defensie? En wat betekent dat voor het middenveld?
We zijn in ieder geval verre van kansloos. Van Axel Dongen is er niet bij door een kleine blessure, dat gaat alweer lekker, terwijl we wel mogelijk wat ruimte kunnen krijgen tegen een op papier betere tegenstander die thuis speelt. Utrecht heeft een Europees programma gehad. Een goede kans om onze lijn door te trekken en definitief de aansluiting met de andere ploegen te vinden.
We zijn in ieder geval verre van kansloos. Van Axel Dongen is er niet bij door een kleine blessure, dat gaat alweer lekker, terwijl we wel mogelijk wat ruimte kunnen krijgen tegen een op papier betere tegenstander die thuis speelt. Utrecht heeft een Europees programma gehad. Een goede kans om onze lijn door te trekken en definitief de aansluiting met de andere ploegen te vinden.
-
- Superster
Als hij Meerveld maar van de flanken houd en ‘gewoon’ Linday en Meerveld op het middenveld zet. Dan is mij het om het eve ln of van Overeem of Brouwers op de bank zit.
Het is maar een spelletje