Kaartcontrole zuidtribune

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Moeilijk he, Venderwel, kritiek?
Ja sorry hoor, maar daar kan ik me vreselijk over opwinden, over mensen die zeiken om helemaal niks!
Het gaat wel degelijk ergens over. Hebben we eindelijk weer eens een redelijke discussie hier, kom jij aan zetten.
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Toch even een aanvulling op mijn verhaaltje, want er bestaat kennelijk nu het idee dat ik me verschrikkelijk erger als ik 2 keer mijn kaart moet laten zien. Waar het mij met name om ging is dat in het systeem van vaste stewards op vaste opgangen, de situatie dus van een paar jaar geleden, er aanzienlijk minder frustraties waren omdat de mensen herkend werden. Het was een systeem dat gewaardeerd werd en dat, in ieder geval voor de supporters, zonder aanwijsbare reden gewijzigd werd. Natuurlijk werd er ook tussentijds wel eens een steward gewisseld van plaats, maar dat was eerder uitzondering dan regel. Overigens waren er zat stewards die helemaal niet gelukkig waren bij het invoeren van het nieuwe systeem.
Dus blijft de vraag aan de eventuele stewards op het Forum: om welke belangrijke reden is het systeem indertijd veranderd ?
Dat is met m'n bankpasje loop te zwaaien of m'n portemonnee weer eens niet kan vinden, dat is mijn probleem en daar kijk ik echt de stewards niet op aan.
Franssie
Nieuw talent

Bericht door Franssie »

(geen reactie op Arnoud)

Euhm....

Volgens mij is er wel wat meer aan de hand met de reden van het controleren bij de trapopgang.
Vroeger gebeurde het namelijk nogal eens dat er meerdere mensen op 1 seizoenkaart binnenkwamen,
hetzij door kaart doorgeven langs de (dichte/ ongebruikte) deuren, hetzij dat mensen de stewards kenden
en ook door het kopen van een vervangend kaartje bij de receptie.
En volgens mij is dat ook een antwoord op veel onduidelijkheden hierboven 8)
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Tot enkele jaren geleden stond op 27 een voor velen erg bekende steward. Elke keer als ik hem tegen kom in de kantine zeggen we nog even gedag.

Ook bij het sporadische :wink: bezoek van een uitwedstrijd, kom ik hem nog altijd tegen. Deze steward wist wie er in het vak zaten etc. Hetzelfde wat Arnoud ook zegt: herkenning.

Waarschijnlijk wil heerenveen een verjonging van stewards hebben. Hierdoor verandert er dus het een en ander in het stadion. Sommige vakken hebben waarschijnlijk meer ervaren stewards nodig dan andersom.
Wie moet er kapot?
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Dat kan nog steeds Franssie. Tegen RKC was ik mijn seizoenkaart vergeten en ben via de 'doorgeeftruuk' gewoon binnengekomen.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

roelof de vries schreef:Moeilijk he, Venderwel, kritiek?
Het gaat wel degelijk ergens over. Hebben we eindelijk weer eens een redelijke discussie hier, kom jij aan zetten.
nee hoor, kritiek is helemaal niet moeilijk.

Maar vertel mij eens waar het over gaat dan....overtuig mij eens!
Laatst gewijzigd door Venderwel op 12-04-2005 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Kom nou Venderwel, we hebben verdorie een discussie van 3 pagina's en dan moeten we jou nog overtuigen van het nut??? Kappen hiermee, en ontopic blijven.
Franssie
Nieuw talent

Bericht door Franssie »

Jeroen schreef:Dat kan nog steeds Franssie. Tegen RKC was ik mijn seizoenkaart vergeten en ben via de 'doorgeeftruuk' gewoon binnengekomen.
Ja, doorgeven kan natuurlijk nog steeds jeroenb maar daar zou de controle bij de trap een
stokje voor moeten steken...
Maar er zijn dan nog mogelijkheden om binnen te komen, zelf ook al meegemaakt idd
(vak 17 wordt in ieder geval bij opgang gecontroleerd :roll: )
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Franssie schreef: Ja, doorgeven kan natuurlijk nog steeds jeroenb maar daar zou de controle bij de trap een
stokje voor moeten steken...
Maar er zijn dan nog mogelijkheden om binnen te komen, zelf ook al meegemaakt idd
(vak 17 wordt in ieder geval bij opgang gecontroleerd :roll: )
Nou ja ze kijken bij de trap naar het nummer van het vak, waarschijnlijk niet of rij 13 plek 20 al voor de 2e keer voorbij komt! Dat is ook geen doen natuurlijk!
Franssie
Nieuw talent

Bericht door Franssie »

Bij opgang 17 hoef ik alleen de kaart te laten zien, niet of het een kaart is voor vak 17
Joho
Selectiespeler

Bericht door Joho »

Het is heel makkelijk om zonder kaart binnen te komen. Als je met zijn drieen bent en 2 vd 3 hebben een kaart dan gaan die alvast naar binnen. 1 van die 2 gaat weer naar buiten met beide kaarten en haalt de 3e persoon op, heel simpel. Het systeem is niet waterdicht, maar dat hoeft ook niet omdat het geen of nauwelijks problemen oplevert.
jeroentjeheerenveen
Invaller

Bericht door jeroentjeheerenveen »

fotze bedoel jij niet de steward die de uitkaarten ook altijd scand, hele aardige vent btw!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Fean Fan Drachten
Selectiespeler

Bericht door Fean Fan Drachten »

Squerrel schreef: Hij wil toch graag dat we hem een veer in zijn reet steken. Door te zeggen dat er in Heerenveen meer mag dan bij de gemiddelde BVO. Allemaal flauwekul, als je maar even gaat staan loopt er al een steward in je nek te hijgen. En alleen durven optreden tegen eigen supporters en niet tegen bezoekende fans. Dat je de seizoenkaart 2x moeten laten zien, SWA maar verder is de gemiddelde steward van Heerenveen een aardige pain in the ass
Ja sorry hoor, maar dit vind ik erg laag bij de grond. Het gaat nergens meer over. Het ging er mij om of het hele principe van controleren bij de supporters een beetje bekend is. Gelukkig is dat zo en ik ben blij dat vrijwel niemand het een probleem vind om gecontroleerd te worden. Ik ben steward geworden omdat ik meer bij de club betrokken wilde zijn - in het verleden heb ik zelfs wel eens gesolliciteerd... Ik ben gek met m'n cluppie en het ging mij er niet alleen om om goedkoop naar een wedstrijd te kunnen (want 2 uur van te voren aanwezig moeten zijn is niet altijd even leuk) want een seizoenskaart heb ik inmiddels. Veren in m'n reet... Hoe bedenk je het. Als er al mensen zijn die veren in hun reet verdienen, dan zijn het onze eigen supporters maar Squerrel snapt 't al helemaal niet. Ik doe alleen wat me gevraagd wordt en hoop daarmee een steentje bij te dragen in het in goede banen te leiden van de organisatie rond een bvo - en dat gaat bij SCH redelijk goed, dacht ik zo.

Ik had ergens de stille hoop dat die 'zeikerd' met wie ik het zaterdag aan de stok had hier toevallig ook digitaal zou rondlopen.

Van verjonging binnen de stewardorganisatie is geen sprake; we proberen wel uit te breiden en er is wel degelijk sprake van doorstroming - sommige kappen er mee, sommige worden hoofdsteward. Tsja, en dan verdwijnen de bekende gezichten bij de ingangen en op de trappen.
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Eigenlijk moeten de seizoenkaart houders blij zijn dat zijn nog niet gefouilleerd worden bij binnen komst in het stadion :D Ik weet namelijk dat er bij RBC wel gefouilleerd wordt bij het thuis publiek. Ik hoop dat, dat niet zo wordt in Heerenveen :wink:
Noukske
Invaller

Bericht door Noukske »

Jeroen schreef: Ik kan bij FC Groningen met een rugtas naar binnenlopen (na het sporten) zonder dat ik gefouilleerd wordt (2x gebeurd), dat lukt me bij Heerenveen niet!
Apart, de 2 keren dat ik bij FC Groningen was werd ik gefouilleerd, en bij SC Heerenveen loop ik ook regelmatig met een sporttas zo het stadion in!
Jesper
Invaller

Bericht door Jesper »

Bij mij werden al mijn blikjes afgepakt toen ik bij Nederland - Andorra was in het Gelredome.
Wat?
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Bij vak 22 hebben we wel een vaste steward. Aardige vrouw trouwens.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler

Bericht door Fean Fan Drachten »

vlqrt schreef:Bij vak 22 hebben we wel een vaste steward. Aardige vrouw trouwens.
Wellicht dat er stewards zijn die telkens bij hetzelfde vak ingedeeld worden. Het was eerst de bedoeling dat ik 'vast' op 428 zou komen te staan... bij H'veen - Ajax werd dat dus 26 en tegen Twente ook. Overigens heb ik ook wel eens op 22 gestaan.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ach, soms staat er een ander ... maar in de regel dezelfde. Soms worden mensen van de beveiligsopleiding uit Liwwaden (of all places) ook ingezet als steward.
Plaats reactie