Abenello schreef: ↑14-07-2025 11:24
Je vergeet Gürbüz, die is van oorsprong ook rechtsbuiten. Ik snap niet zo goed waarom er persé 3 linksbuitens moeten komen. Gürbüz kan incidenteel ook op links en in noodgevallen zou je Smans er kunnen laten spelen.
Natuurlijk! Hoe kan ik hem nou vergeten, wat dat betreft ook positief dat Gurbuz in principe de tweede rechtsbuiten is en normaliter dus goede kans maakt op speelminuten.
Wellicht dat Gurbuz de creativiteit kan brengen die we in de oefenwedstrijden tot nu toe missen.
De zoektocht naar een tweede spits kan nog weleens lastig gaan worden. Was tijdje terug ook al het geval onder Hamstra. Er zijn gewoon weinig spitsen die daar zin in hebben; ze willen allemaal spelen. Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat we ergens weer een spits moeten gaan huren a la Lukovic.
Marça schreef: ↑18-07-2025 13:51
De zoektocht naar een tweede spits kan nog weleens lastig gaan worden. Was tijdje terug ook al het geval onder Hamstra. Er zijn gewoon weinig spitsen die daar zin in hebben; ze willen allemaal spelen. Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat we ergens weer een spits moeten gaan huren a la Lukovic.
Ik maak me meer zorgen om een goede buitenspeler met potentie, ik had Farji graag zien komen maar dat lijkt definitief niet te gebeuren. Ben benieuwd waar Johan nu mee op de proppen gaat komen.
Sido1920 schreef: ↑18-07-2025 15:53
Ik maak me meer zorgen om een goede buitenspeler met potentie, ik had Farji graag zien komen maar dat lijkt definitief niet te gebeuren. Ben benieuwd waar Johan nu mee op de proppen gaat komen.
Volgens Sander de Vries is dat boek nog niet gesloten.