Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Bericht door SuperFrysk »

Abenello schreef: 14-07-2025 11:24 Je vergeet Gürbüz, die is van oorsprong ook rechtsbuiten. Ik snap niet zo goed waarom er persé 3 linksbuitens moeten komen. Gürbüz kan incidenteel ook op links en in noodgevallen zou je Smans er kunnen laten spelen.
Natuurlijk! Hoe kan ik hem nou vergeten, wat dat betreft ook positief dat Gurbuz in principe de tweede rechtsbuiten is en normaliter dus goede kans maakt op speelminuten.

Wellicht dat Gurbuz de creativiteit kan brengen die we in de oefenwedstrijden tot nu toe missen.
Youri
Jeugdspeler

Bericht door Youri »

Farji speelde de meest recente wedstrijd vanaf rechts en kan eventueel ook op 10.

Zelf hoop ik dat Trenskow meer op 10 komt te spelen en Farji daardoor rechtsvoor komt te staan.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

De zoektocht naar een tweede spits kan nog weleens lastig gaan worden. Was tijdje terug ook al het geval onder Hamstra. Er zijn gewoon weinig spitsen die daar zin in hebben; ze willen allemaal spelen. Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat we ergens weer een spits moeten gaan huren a la Lukovic.
Sido1920
Nieuw talent

Bericht door Sido1920 »

Marça schreef: 18-07-2025 13:51 De zoektocht naar een tweede spits kan nog weleens lastig gaan worden. Was tijdje terug ook al het geval onder Hamstra. Er zijn gewoon weinig spitsen die daar zin in hebben; ze willen allemaal spelen. Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat we ergens weer een spits moeten gaan huren a la Lukovic.
Ik maak me meer zorgen om een goede buitenspeler met potentie, ik had Farji graag zien komen maar dat lijkt definitief niet te gebeuren. Ben benieuwd waar Johan nu mee op de proppen gaat komen.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Sido1920 schreef: 18-07-2025 15:53 Ik maak me meer zorgen om een goede buitenspeler met potentie, ik had Farji graag zien komen maar dat lijkt definitief niet te gebeuren. Ben benieuwd waar Johan nu mee op de proppen gaat komen.
Volgens Sander de Vries is dat boek nog niet gesloten.
Plaats reactie