Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Vrieskist
Verified
Beheerder

Re: Technische en medische staf

Bericht door Vrieskist »

Dit is nog eens mooi nieuws!
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Ten eerste blij met het feit dat er ook gekeken wordt naar versterking van ons scoutingsteam. De laatste jaren had ik wel eens twijfels bij het aantrekken van bepaalde spelers en welke rol de scouting daarin heeft gehad.

Uiteraard kan het ook zo zijn dat door de grote tekorten er niet genoeg in de scouting is geïnvesteerd de laatste jaren. Nu de tekorten met rasse schreden kleiner worden komt er ook weer ruimte om te investeren in dit soort zaken.

Tieme Klompe heeft in mijn optiek wel kijk op het spelletje. Vind hem inhoudelijk altijd sterk als ik hem hoor bij Omrop Fryslân in de sportcast of in de diverse podcasts.

Als hij die inhoudelijke kennis kan vertalen naar het type speler wat we nodig hebben dan zou hij wel eens een mooie aanvulling zijn voor de scouting van onze club.

Wederom een positie die wordt ingevuld door iemand met Heerenveen-DNA. Ook die trend bevalt me wel.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Goed nieuws inderdaad, al is het wel jammer dat we hem nu inhoudelijk niet meer gaan horen in de media als analist. :wink: Tenminste, dat lijkt me lastig te combineren...
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Laatst hoorde ik Marco van Basten in Rondo vol lovende woorden over Tieme Klompe. Eigenlijk is iedereen positief over hem. Het trainersvak lijkt hij niet meer te ambiëren, maar ik ben allang blij dat we als club gebruik kunnen maken van zijn kennis en kunde
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Mooie ontwikkelingen allemaal, vertrouwen in de toekomst!
Plaats reactie