Eens, gewoon een prima seizoenshelft gehad.Marça schreef: ↑23-06-2025 10:15 Zo te lezen ben ik een van de weinige fans die Noppert nog heeft. Ik vind dat hij in de laatste fase van het seizoen prima heeft gekeept en het vertrouwen verdient het komende seizoen. Natuurlijk had hij bij bepaalde tegengoals dingen beter kunnen doen, maar hij heeft met een aantal reddingen ook zeker een aantal goals voorkomen met die uitschuifbenen van hem.
Voor een club als Heerenveen is Noppert een prima keeper - en zeker een jongen uit de omgeving die hier in het eerste elftal keept, moeten we koesteren. Evenals Klaverboer, die hem hopelijk over een tijdje kan opvolgen. Al zou dat wel een unicum zijn; een keeper uit de eigen jeugd die doorbreekt.
Keepers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: Keepers (geruchten in de media)
-
- Jeugdspeler
Wouter van der Steen mag transfervrij weg. Als je kiest voor Klaverboer als 2e keeper, mooie optie als derde (ervaren) keeper achter Klaverboer.
- jeewee
- Basisspeler
-
- Jeugdspeler
Ik vraag me af of ze serieus op zoek naar een nieuwe keeper? Of misschien hooguit als er straks een buitenkans (transfervrij?) iets over blijft?
This message is best viewed using something with a screen
-
- Selectiespeler
Sander de Vries meldde vorige week dat ze eerst de voorbereiding afwachten. Als Noppert en Klaverboer voldoen als eerste keeper dan wordt er een derde keeper gehaald en als ze niet voldoen dan wordt er een concurrent gehaald. Als je de berichten uit Witmarsum hoort dan lijkt het nu het tweede te worden.
- zweed1
- Wereldspeler
Op feanonline wordt de naam Beau Reus van SK Beveren gedropt. Dat lijkt mij een goede komt uit de AZ jeugd. Heeft KKD gespeeld en reservekeroer van AZ. Nog maar 23 en contract voor 1 jaar. Veldman kent hem vast.
-
- Selectiespeler
Zijn daar nog supporters actief joh, op die gallige site? Ik probeer Feanonline zoveel mogelijk te mijden, maar dat lukt niet altijd. De afgelopen week hadden de 'redacteuren' blijkbaar tijd gehad om de Feanfan van mei te lezen, getuige de enorme hoeveelheid artikeltjes daaruit. Echt een flutsite, enkel bedoeld voor de clicks.
Dan on-topic. Ik ken die keeper niet, maar na het zoveelste gepruts van Andries lijkt het me duidelijk; er moet echt een goede keeper bij. Want ik blijf er ook bij dat we Klaverboer aan een KKD club zouden moeten verhuren. Die jongen heeft vlieguren nodig op een plek waar hij ook foutjes mag maken. Dat heb ik liever niet bij ons onder de lat.