Aanvallers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Beheerder
Re: Aanvallers (geruchten in de media)
Niet heel enthousiast als ik eerlijk ben
Heerenveen fan in Leiden
-
- Selectiespeler
-
Verified
- Forumicoon
Heeft er pas 1 seizoen gespeeld maar Kalmar heeft het financieel moeilijk. 8 goals en 7 assists in 20 wedstrijden zijn gigantische statistieken. Maar, dat is maar 1 seizoen natuurlijk.
Ben benieuwd, wel goed stil gehouden weer. Ouderwets.
Ben benieuwd, wel goed stil gehouden weer. Ouderwets.
-
Verified
- Beheerder
Op basis van wat SuperFrysk schrijft, hij doet het dit jaar leuk, maar is wel al wat ouder. Bijna 24, gaat dit een speler zijn die je voor Sahroaui prijzen gaat verkopen? Verwacht het niet.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Selectiespeler
Ik denk als hij deze statestieken doortrekt dat hij nog wel 5 a 6 miljoen kan opbrengen. Je kan beter 4 spelers hebben die allemaal 5 miljoen opbrengen. Als we een goed seizoen draaien door deze speler wordt de waarde van andere spelers ook weer opgehoogd. We hebben nu eenmaal niet het geld om te concureren met clubs uit bijvoorbeeld de championship voor de jonge 19 jarige rechtsbuiten met dezelfde statestieken.
- Satyr
- Superster
-
- Wereldspeler
Tsja, er zal altijd wel een schrammetje moeten zijn. Zoals hierboven gemeld, een speler van 20 met deze statistieken kiest dan niet zo snel voor Heerenveen. Over Sahraoui had men twijfels want niet effectief genoeg, Malmö liet Sarr relatief makkelijk gaan en had alleen nog maar een paar goals bij Mjällby.
Deze Trenskow heeft inderdaad nu één erg goed seizoen bij Kalmar, maar heel Zweden vraagt zich op Twitter af waarom er slechts 1 miljoen euro betaald gaat worden voor deze jongen. Ik denk dat onze toegevoegde waarde als club er ook vooral in zit om spelers te halen waar wij de potentie in herkennen, en anderen juist twijfelen en het niet doen.
De prijs van Trenskow is er overigens ook naar. Stel dat Trenskow hier door kan groeien naar de cijfers van Sahraoui (8 g + 8 a), dan levert hij minimaal 5 á 6 miljoen op. Bij iemand als Olsson moet je daar ook aan denken. Ik ben ook wel blij met een speler uit de lage 20: van een jong talent moet je het ook nog maar afwachten wat hij op jonge leeftijd kan brengen. Een Karlsbakk-scenario kan dan ook zo maar gebeuren. En dan hebben we volgens het forum weer slecht gescout.
Deze Trenskow heeft inderdaad nu één erg goed seizoen bij Kalmar, maar heel Zweden vraagt zich op Twitter af waarom er slechts 1 miljoen euro betaald gaat worden voor deze jongen. Ik denk dat onze toegevoegde waarde als club er ook vooral in zit om spelers te halen waar wij de potentie in herkennen, en anderen juist twijfelen en het niet doen.
De prijs van Trenskow is er overigens ook naar. Stel dat Trenskow hier door kan groeien naar de cijfers van Sahraoui (8 g + 8 a), dan levert hij minimaal 5 á 6 miljoen op. Bij iemand als Olsson moet je daar ook aan denken. Ik ben ook wel blij met een speler uit de lage 20: van een jong talent moet je het ook nog maar afwachten wat hij op jonge leeftijd kan brengen. Een Karlsbakk-scenario kan dan ook zo maar gebeuren. En dan hebben we volgens het forum weer slecht gescout.
-
Verified
- Wereldspeler
Sahraoui is op dit moment 23 jaar oud en ook deze Trenskow is nu 23 jaar oud. Qua leeftijd maakt het geen verschil. Hadden we Sahrauoui nog een seizoen gehouden dan was hij 24 jaar oud geweest voor hij zou worden verkocht.
Ik zeg niet dat we Trenskow voor Sahraoui prijzen gaan verkopen, maar het argument van zijn leeftijd vind ik niet echt sterk. Speelt hij bij ons een seizoen de pannen van het dak dan zal deze speler ook als hij dan 24 jaar oud is echt wel voor een mooi bedrag vertrekken.
Gelukkig wordt elk jaar het operationeel tekort kleiner en is er minder druk om ieder seizoen enorme bedragen binnen te halen via transfers. Al blijven bedragen rond € 10,0 miljoen uiteraard van harte welkom voor onze spelers.
-
- Selectiespeler
De redenering van Trenskow hierboven kan ik zeker volgen wat betreft zijn leeftijd. Echter, het beoordelen van zijn kwaliteiten op basis van de beperkte online beelden zie ik toch anders. Ik zie een speler die beduidend minder dominant en minder goed is in één-op-één situaties dan Sahraoui (en in mindere mate Al Saed, die van nature ook een dribbelaar is).
Toch ben ik juist positief over wat ik zie. Ik zie een speler die handig is in de combinatie, de rust en het overzicht heeft om in de eindfase zijn ploeggenoten met zijn passing te vinden, en een speler die een vaste balbehandeling heeft. Tel daar zijn scorend vermogen bij op en je hebt een interessante tegenpool van Al Saed/Sebaoui. Op deze manier heb je op beide vleugels spelers met specifieke kwaliteiten.
Wat ik wel zou proberen, indien hiervoor budget is, is om Montader Madjed nog los te weken bij Hammarby als extra rechtsbuiten. Nu weet ik dat we met Nunnely de rechtshalfpositie dubbel bezet hebben, maar als je Madjed haalt, heb je qua leeftijd een jonge, beloftevolle rechtsbuiten die waarde vertegenwoordigt en achter Trenskow kan rijpen om later het stokje over te nemen. Madjed heeft een éénjarig contract en is dit jaar pas 19 geworden. Er zit veel potentie in deze jongen, en het belangrijkste: je creëert doorverkoopwaarde, iets wat je met Nunnely achter Trenskow niet hebt (net als met Sebaoui).
Toch ben ik juist positief over wat ik zie. Ik zie een speler die handig is in de combinatie, de rust en het overzicht heeft om in de eindfase zijn ploeggenoten met zijn passing te vinden, en een speler die een vaste balbehandeling heeft. Tel daar zijn scorend vermogen bij op en je hebt een interessante tegenpool van Al Saed/Sebaoui. Op deze manier heb je op beide vleugels spelers met specifieke kwaliteiten.
Wat ik wel zou proberen, indien hiervoor budget is, is om Montader Madjed nog los te weken bij Hammarby als extra rechtsbuiten. Nu weet ik dat we met Nunnely de rechtshalfpositie dubbel bezet hebben, maar als je Madjed haalt, heb je qua leeftijd een jonge, beloftevolle rechtsbuiten die waarde vertegenwoordigt en achter Trenskow kan rijpen om later het stokje over te nemen. Madjed heeft een éénjarig contract en is dit jaar pas 19 geworden. Er zit veel potentie in deze jongen, en het belangrijkste: je creëert doorverkoopwaarde, iets wat je met Nunnely achter Trenskow niet hebt (net als met Sebaoui).
- Ferry Nijs
- Nieuw talent
Op basis van wat ik op Youtube zie ben ik niet heel enthousiast en als ik kijk naar wat er qua vleugelaanvallers de laatste jaren uit Zweden naar de Eredivisie komt is dat geen garantie voor succes. Laat mij niettemin graag verrassen 

-
- Wereldspeler
Wel terecht wat je aanhaalt qua leeftijd, zo had ik het nog niet gezien en je hebt natuurlijk een punt. Maar ik moet het nog maar zien of hij het hier goed gaat doen of dat het eendagsvlieg is.badfrisianboy schreef: ↑07-08-2024 23:36 Sahraoui is op dit moment 23 jaar oud en ook deze Trenskow is nu 23 jaar oud. Qua leeftijd maakt het geen verschil. Hadden we Sahrauoui nog een seizoen gehouden dan was hij 24 jaar oud geweest voor hij zou worden verkocht.
Ik zeg niet dat we Trenskow voor Sahraoui prijzen gaan verkopen, maar het argument van zijn leeftijd vind ik niet echt sterk. Speelt hij bij ons een seizoen de pannen van het dak dan zal deze speler ook als hij dan 24 jaar oud is echt wel voor een mooi bedrag vertrekken.
Gelukkig wordt elk jaar het operationeel tekort kleiner en is er minder druk om ieder seizoen enorme bedragen binnen te halen via transfers. Al blijven bedragen rond € 10,0 miljoen uiteraard van harte welkom voor onze spelers.
-
Verified
- Forumicoon
Trenskow lijkt een vaardige linkspoot te zijn. Goed in de combinatie en in de kleine ruimte. Zijn snelheid is lastig in te schatten in de paar filmpjes die er te vinden zijn. Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is het feit dat we op deze manier dus op beide flanken te maken krijgen met naar binnen trekkende buitenspelers.
Onze spitsen worden afgerekend op doelpunten maar ze zullen ook bediend moeten worden. Een onderbelicht punt dat Sahroui zo goed maakte, was het feit dat hij zowel buitenom als binnendoor kon passeren. Hierdoor is hij vreselijk onvoorspelbaar. Zijn linkerbeen was zelfs dusdanig goed dat hij er een hoop assists en goals mee verzorgde. Van Hooijdonk heeft diverse ballen zo binnen kunnen lopen doordat Oussama de bal vanaf de achterlijn voortrok.
Onze spitsen worden afgerekend op doelpunten maar ze zullen ook bediend moeten worden. Een onderbelicht punt dat Sahroui zo goed maakte, was het feit dat hij zowel buitenom als binnendoor kon passeren. Hierdoor is hij vreselijk onvoorspelbaar. Zijn linkerbeen was zelfs dusdanig goed dat hij er een hoop assists en goals mee verzorgde. Van Hooijdonk heeft diverse ballen zo binnen kunnen lopen doordat Oussama de bal vanaf de achterlijn voortrok.
-
- Selectiespeler
Haaland maakte er vorig jaar 34 met naar binnen komende buitenspelers.
Luuk de Jong maakte vorig seizoen 32 met naar binnen komende vleugels.
Gimenez maakte er 26…
Laten we niet doen alsof we iets unieks doen.
Luuk de Jong maakte vorig seizoen 32 met naar binnen komende vleugels.
Gimenez maakte er 26…
Laten we niet doen alsof we iets unieks doen.
-
Verified
- Forumicoon
- Mackan68
- Forumicoon
Dat is niets anders dan een verwachting. Doorverkoopwaarde moet hij wel opbouwen door te spelen, assists te leveren en goals te maken. Met een TM profiel wat er vooral geel en rood uitziet weet ik niet zo zeker of daar op korte óf langere termijn wel een enorm winstpercentage op zit. Dat hij niet veel speelt is geen goed teken. Als hij zo goed zou zijn zou hij meer spelen lijkt mij.ThiagoAlcantara schreef: ↑08-08-2024 12:03 Je creëert doorverkoopwaarde, iets wat je met Nunnely achter Trenskow niet hebt (net als met Sebaoui).
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Selectiespeler
Totaal onrealistisch maar....
Met het aanvuallende spel wat Heerenveen wil spelen, is er niet in de PL een spits die op een zijspoor beland is die onder van Persie topscoorder van Nederland wil worden? (huurperiode)
Ik weet het is kapitaalvernietiging van je huidige 2 spiten. Maar ik zie dat niet goed komen.
Met het aanvuallende spel wat Heerenveen wil spelen, is er niet in de PL een spits die op een zijspoor beland is die onder van Persie topscoorder van Nederland wil worden? (huurperiode)
Ik weet het is kapitaalvernietiging van je huidige 2 spiten. Maar ik zie dat niet goed komen.
-
- Bankzitter
Ik denk er precies hetzelfde over. Maar heb het idee dat dit de spitsen zijn waar we het eerst mee doen moeten.du longhi schreef: ↑20-08-2024 15:01 Totaal onrealistisch maar....
-
- Nieuw talent
Nu al zin in de discussie hier! #teamNico
-
- Jeugdspeler
Hier gaat het over transfers, dan moet je even naar het Nico topic gaan bij Spelers.
- Satyr
- Superster
Boetius op proef, voor twee weken
-
- Nieuw talent
Als die ook maar enigszins zijn oude niveau gaat halen, op zich niet een heel gekke optie, ook qua ervaring.
Maar dan moet je wel een bijvoorbeeld Nunnely gaan verhuren of verkopen, anders heb je weer teveel buitenspelers/middenvelders (is het geen 10 namelijk?).
Maar dan moet je wel een bijvoorbeeld Nunnely gaan verhuren of verkopen, anders heb je weer teveel buitenspelers/middenvelders (is het geen 10 namelijk?).
-
- Wereldspeler
Heeft op 27 mei 2023 zijn laatste wedstrijd gespeeld als ik het zo snel opzoek. Dat is bijna anderhalf jaar gelden, plus we hebben twee uitstekende spelers voor de nummer 10 positie. En in de buitenspelers zitten we ook al ruim.
- Superfries1996
- Wereldspeler
Mooi alternatief voor de linksbuiten. Geen van de opties levert tot dusver op die positie. Zou het voor het middenveld een merkwaardige keuze vinden gelet op de positie en potentie van Smans
nou nou
-
- Bankzitter
Smans kan ook linksbuiten.Superfries1996 schreef: ↑28-10-2024 15:11 Mooi alternatief voor de linksbuiten. Geen van de opties levert tot dusver op die positie. Zou het voor het middenveld een merkwaardige keuze vinden gelet op de positie en potentie van Smans
-
- Forumicoon
SuperFrysk schreef: ↑28-10-2024 14:31 Heeft op 27 mei 2023 zijn laatste wedstrijd gespeeld als ik het zo snel opzoek. Dat is bijna anderhalf jaar gelden, plus we hebben twee uitstekende spelers voor de nummer 10 positie. En in de buitenspelers zitten we ook al ruim.

-
- Wereldspeler
Ik heb toch nog stiekeme hoop op Al Saed, maar je hebt gelijk hoor. Nunnely en Sebaoui kunnen het niet aan op dit moment.Heerenveen rules schreef: ↑28-10-2024 22:03We hebben 1 buitenspeler die het niveau heeft. Het gaat om kwaliteit ,niet om kwantiteit. Goede zaak dat hij hier op proef is!
-
- Superster
Eerst was ik sceptisch, meestal zie je dat dit soort mannen na een gesprek goed seizoen wegzakken richting Griekenland, Cyprus, Turkije of andere toch wat tweede rangs voetballanden.
Boetius heeft alleen maar Bundesliga gespeeld na zijn vertrek bij Feyenoord. Wie weet zit er nog muziek in. Snap alleen niet waarom hij nog niet bij de ususal suspects speelt (RKC, Sparta, NAC, NEC, Utrecht).
Boetius heeft alleen maar Bundesliga gespeeld na zijn vertrek bij Feyenoord. Wie weet zit er nog muziek in. Snap alleen niet waarom hij nog niet bij de ususal suspects speelt (RKC, Sparta, NAC, NEC, Utrecht).
Het is maar een spelletje
-
- Superster
Ahhhh, hij heeft kanker gehad en wil weer voetballen.
Ineens heeft hij bij mij de gunfactor
https://www.volkskrant.nl/sport/jean-pa ... oogle.com/
Ineens heeft hij bij mij de gunfactor
https://www.volkskrant.nl/sport/jean-pa ... oogle.com/
Het is maar een spelletje
-
- Selectiespeler
In dat artikel staat dat hij niet meer wil spelen als linksbuiten. Tenzij hij echt heel veel beter is dan Brouwers of Smans hebben we hem dan niet nodig. We kunnen ons beter richten op een reserve linksback, een reserve rechtsbuiten of een spits. Dan ga ik ervan uit dat Al Saed zijn kans gaat grijpen op linksbuiten.
-
Verified
- Forumicoon
Na Boetius schijnt Heerenveen ook interesse te hebben in de clubloze Jahanbaksh
According to Varzesh 3, Alireza Jahanbakhsh is close to inking a deal with SC Heerenveen in theEredivisie.
Alireza had lucrative offers from the Persian Gulf Pro League, the UAE, and Qatar but decided to stay in Europe.
Heerenveen is managed by Robin van Persie.