Jelle Engelsma overleden.

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Poke
Invaller

Bericht door Poke »

Bij deze wil ik graag de familie, vrienden en bekenden van Jelle veel sterkte toewensen. Hopelijk vinden jullie allen de kracht om dit verlies een plaats te geven.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Noukske
Invaller

Bericht door Noukske »

Bij deze betuig ik ook mijn medeleven aan de familieleden en vrienden die dichtbij Jelle stonden. Veel sterkte in de moeilijke dagen.
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

I.v.m. vakantie een wat latere reactie.

Familie en vrienden van Jelle wil ik bij deze heel veel sterkte wensen. Ik weet zeker dat heel wat supporters de aanwezigheid van Jelle zullen missen rond de wedstrijden.
chrissie
Basisspeler

jelle

Bericht door chrissie »

Verslagen nam ik kennis van het feit dat Jelle er niet meer is.
30 jaar geleden als jongen van 10 jaar ontmoette ik hem voor het eerst bij de wedstrijden van Heerenveen. Ik was met een aantal Zurichers bij elke thuiswedstrijd aanwezig en wij zaten met Jelle en zijn maten uit Balk (herinner me nog Grabbel) bij cafe Vaartjes. Zal nooit vergeten dat hij samen met Grabbel op de PC in Franeker kwam om mij te zien kaatsen, terwijl hij van het hele spelletje niets begreep.
Sprak Jelle afgelopen winter waar hij mij over zijn ziekte vertelde. Het was een ongelijke strijd die hij niet heeft kunnen winnen.
Jelle, ik ben blij dat ik je heb mogen leren kennen. In de harten van velen leef je voort!
Ik wens naaste familie en vrienden veel kracht voor de toekomst.
Plaats reactie