Afgelopen zaterdag 3000 extra supporters erbij
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Afgelopen zaterdag 3000 extra supporters erbij
De eerste thuiswedstrijd van het seizoen met veel nieuwe heerenveen volgelingen erbij op de verbouwde oost- tribune. Verder voor velen een kennismaking met het nieuwe jeugdige team, die in Alkmaar met lef een mooi puntje weg snoepte en eigenlijk recht had op meer.
Tot mijn verbazing was het weer eens ouderwets stil in het stadion. Zo'n jonge ploeg kan misschien de steun van het publiek wel gebruiken.(?????????????)
Maar we zijn gewoon veel te verwend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er kan alleen wat geroepen worden als de scheidsrechter een fout maakt en als er een goal gescoord wordt. Echt niet meer normaal. Ik hoorde dat er achterin vak 27 nu en dan nog wel eens wat werd ingezet, maar dat hield ook al weer snel op. Ik weet niet wat jullie hier van vinden, maar ik vond het onthutsend wat wij lieten zien als publiek.
Hopelijk wordt het de komende tijd beter, want dit jeugdige, wisselvallige , SC HEERENVEEN, kan onze steun goed gebruiken.
Tot mijn verbazing was het weer eens ouderwets stil in het stadion. Zo'n jonge ploeg kan misschien de steun van het publiek wel gebruiken.(?????????????)
Maar we zijn gewoon veel te verwend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er kan alleen wat geroepen worden als de scheidsrechter een fout maakt en als er een goal gescoord wordt. Echt niet meer normaal. Ik hoorde dat er achterin vak 27 nu en dan nog wel eens wat werd ingezet, maar dat hield ook al weer snel op. Ik weet niet wat jullie hier van vinden, maar ik vond het onthutsend wat wij lieten zien als publiek.
Hopelijk wordt het de komende tijd beter, want dit jeugdige, wisselvallige , SC HEERENVEEN, kan onze steun goed gebruiken.
Tink om de beam!!!!!
-
- Selectiespeler
-
- Selectiespeler
-
- Jeugdspeler
Dat ze niet meezingen en klappen en doen vind ik nog niet eens het ergste.Waar ik mij het meest aan erger is dat ze 5 minuten van te voren al weggaan.... ik vind dat belachelijk, je belemmert andere mensen het zich op het spel, je irriteert andere mensen die WEL gewoon kunnen blijven zitten.... Ik vind dat ze daar weleens iets aan mogen doen.
- Sneek
- Invaller
Jah daar ben ik volkomen mee eens. Je hebt altijd wel van die lui die 5 minuten eerder weg gaan. Echt triest... "Laat je club maar in de steek."Dat ze niet meezingen en klappen en doen vind ik nog niet eens het ergste.Waar ik mij het meest aan erger is dat ze 5 minuten van te voren al weggaan.... ik vind dat belachelijk, je belemmert andere mensen het zich op het spel, je irriteert andere mensen die WEL gewoon kunnen blijven zitten.... Ik vind dat ze daar weleens iets aan mogen doen.

-
- Forumicoon
Er moet nartuurlijk wel wat zijn om meer leven in de brouwerij te krijgen..
Als er helemaal niks gebeurt bijv uit de harde kern dan valt er voor de rest ook weinig te zingen of zo..
Maar ik neem aan dat harde kern daar al genoeg aan doet
Het is een lastig ding..
Maar 5 min voor de tijd het stadion verlaten is wat slap, ik weet niet hoeveel mensen het doen
Als er helemaal niks gebeurt bijv uit de harde kern dan valt er voor de rest ook weinig te zingen of zo..
Maar ik neem aan dat harde kern daar al genoeg aan doet

Het is een lastig ding..
Maar 5 min voor de tijd het stadion verlaten is wat slap, ik weet niet hoeveel mensen het doen

-
- Superster
Ik zit in een van de stille vakken, maar als je meeklapt of meezingt voel je je al snel een beetje asociaal. Mensen kijken je met een strenge blik aan en er is niemand die meeklapt of meezingt. Dan is de lol er al snel vanaf.
<edit>waar ik me echt aan heb zitten ergeren zijn de mensen die na het doelpunt van roda massaal het stadion verlieten, dat is toch geen gebaar naar de spelers die proberen nog iets te redden. (plus dat ze in de weg stonden en ik zo dus het spel niet goed meer kon volgen)</edit>
<edit>waar ik me echt aan heb zitten ergeren zijn de mensen die na het doelpunt van roda massaal het stadion verlieten, dat is toch geen gebaar naar de spelers die proberen nog iets te redden. (plus dat ze in de weg stonden en ik zo dus het spel niet goed meer kon volgen)</edit>
-
- Jeugdspeler
Precies, ik wou dit nog als voorbeeld noemen.... Tegen Roda waren de grachten ruim voor tijd al helemaal gevult met mensen die de weg naar de uitgang zochten. Diep triest is dat. Ik zit in vak 24, net op het randje is dat... gelukkig zitten er om mij heen nog een paar mensen die ook wel meezingen en doen, maar anders voelde ik mij ook het buitenbeentje.vlqrt schreef:Ik zit in een van de stille vakken, maar als je meeklapt of meezingt voel je je al snel een beetje asociaal. Mensen kijken je met een strenge blik aan en er is niemand die meeklapt of meezingt. Dan is de lol er al snel vanaf.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Precies, ik zit sinds dit seizoen bovenin vak 23 (rij 24, voorheen altijd rij 5) en het is daar een dooie boel. Allemaal mierenneukers, doemdenkers en vooral stille personen.vlqrt schreef:Ik zit in een van de stille vakken, maar als je meeklapt of meezingt voel je je al snel een beetje asociaal. Mensen kijken je met een strenge blik aan en er is niemand die meeklapt of meezingt. Dan is de lol er al snel vanaf.
Jammer genoeg is het NN vak nog niet klaar ...
-
- Invaller
Even rechtzetten: vanuit vakken 13 en 14 werd wel degelijk eenmaal een behoorlijk gezang ingezet. En zoals altijd wanneer er vanuit andere vakken iets wordt ingezet, ondersteunde '26/27' dit niet. Laat ik duidelijk zijn: ik heb zeker respect voor de vocale ondersteuning vanuit 26 en daaromheen (zelf in 24), en vind het jammer dat de rest weinig meedoet. Maar de kritiek op andere supporters is alleen dan terecht, wanneer wij die andere fans ook ondersteunen wanneer zij eens een keer iets inzetten. Ik weet dat meerdere fans zich hier aan ergeren en dat is toch jammer. Dus meezingen als 13/14 in actie komt!
-
- Jeugdspeler
Dat kan kloppen, want soms dan hoor ik de mannen in de vakken 26/27 ook niet, gewoon omdat er maar een klein deel van de mensen meezingt. Als ik naar de samenvattingen op TV kijk en dan hoor ik ineens iets... dan denk ik van:"Huh, hebben we dat ook gezongen???"TORCIDA schreef:terechte opmerking skippybal, alleen ik kan je vertellen dat we of ik , ik zit in 27, 1 keer wat gehoord hebben op zuid wat inderdaad bij jullie weg kwam, dit verstomde vrij snel.
Ik denk dat heel vaak wij niet goed horen of uberhuapt niets horen wat er aan de andere kant wordt gezongen,
het is dus niet onwelwillendheid.
-
- Jeugdspeler
Weet ik niet, maar ik denk dat die wedstrijd later komt dan de eerste Uefa-Cup wedstrijd.... is het dan niet mogelijk om iets te laten zien???Vrieskist schreef:Even een kleine zijstap, wanneer is de eerste bekerwedstrijd? Dan kunnen we de nieuwe groep pas laten zien wat nieuw noord een beetje kan doen denk ik ...
-
- Forumicoon
3e ronde
9 en 10 november 2004
Achtste Finale's
25 en 26 januari 2005,Mogelijk word er de 27e ook nog een of meerdere duels afgewerkt
Kwartfinale's
1 en 2 maart 2005,Mogelijk word er de 3e ook nog een of meerdere duels afgewerkt
Halve Finale's
19 en 20 april 2005,Mogelijk word er de 21e ook een duel gespeeld
Finale te Rotterdam
29 mei 2005
9 en 10 november 2004
Achtste Finale's
25 en 26 januari 2005,Mogelijk word er de 27e ook nog een of meerdere duels afgewerkt
Kwartfinale's
1 en 2 maart 2005,Mogelijk word er de 3e ook nog een of meerdere duels afgewerkt
Halve Finale's
Finale te Rotterdam
29 mei 2005
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Duurt nog even dusSuperfries88' schreef:3e ronde
9 en 10 november 2004
Achtste Finale's
Kwartfinale's
Halve Finale's
Finale te Rotterdam
29 mei 2005

-
- Selectiespeler
- Freezeman
- Superster
Toevallig zit ik daar ookVrieskist schreef:ik zit sinds dit seizoen bovenin vak 23 (rij 24, voorheen altijd rij 5) en het is daar een dooie boel. Allemaal mierenneukers, doemdenkers en vooral stille personen....

Alles wat nog hoger dan ons zit mag in de pauze de kantine in, allemaal leuk en aardig, maar wat me daar het meest stoorde, is dat de mensen na de pauze nog in de kantine waren terwijl de bal alweer rolde, super irritant als je de wedstrijd probeert te volgen en al die gasten stuiteren de tribune plaatsen weer op met hun ticket in de hand om hun plaatsje te zoeken.
En dan die boeiende conversaties die deze super fans hebben, om te kotsen.
Er zat een figuur achter ons die een prijs had gewonen en dus daarom in het stadion zat.
Opzich heel mooi voor de beste man, maar het enige wat hij van voetbal wist is dat er tegen een bal getrapt moest worden.
Begint ie daar een commentaar te geven op de spelers (waarvan hij niet één naam van kende) en tot grote verwondering vraagt hij zich af waarom de grensrechter steeds bij de middellijn blijft staan en niet mee loopt naar de achterlijn.
lang leve

Anti anti. 

-
- Selectiespeler
Het NN vak zou er volgend seizoen al kunnen zijn. Volgend seizoen wordt het uitvak verplaatst en dan zou het NN vak tijdelijk in het huidige uitvak kunnen komen. Het seizoen daarna, 2006-2007, als de noordtribune ook verbouwd is kan het NN vak opschuiven achter de goal, wellicht een idee voor het bestuur van NN.
-
- Wereldspeler
Ik denk dat velen de wat mindere locatie voor lief zullen nemen. Dit wordt wel gecompenseerd door meer sfeer en eindelijk weer staan.
Inzetten op die locatie voor komend seizoen zou ik zeggen, dan is het begin van een sfeervol stadion gezet en wordt het misschien weer net zoals op de oude noord tribune!!
Inzetten op die locatie voor komend seizoen zou ik zeggen, dan is het begin van een sfeervol stadion gezet en wordt het misschien weer net zoals op de oude noord tribune!!
- Satyr1
- Jeugdspeler
Al dat gezeik over eerder weggaan ten spijt, zijn er ook mensen die eerder weg moeten.
Zoals ik.
Ik moet na de wedstrijd weer naar huis en dat staat in Bergum. Ik moet dus de trein van 21:35 hebben om mijn aansluiting te halen in Leeuwarden. Anders sta ik een uur te wachten in Leeuwarden in m`n Heerenveen-shirt en na 3x een bierglas ( 2x mis...)na je hoofd te hebben gehad, geloof je het allemaal wel...
.
Ik miste zaterdag dan wel de laatste Roda goal, maar ik was wel net op tijd voor m`n trein.
Zoals ik.
Ik moet na de wedstrijd weer naar huis en dat staat in Bergum. Ik moet dus de trein van 21:35 hebben om mijn aansluiting te halen in Leeuwarden. Anders sta ik een uur te wachten in Leeuwarden in m`n Heerenveen-shirt en na 3x een bierglas ( 2x mis...)na je hoofd te hebben gehad, geloof je het allemaal wel...

Ik miste zaterdag dan wel de laatste Roda goal, maar ik was wel net op tijd voor m`n trein.
-
- Jeugdspeler
Voor jou word graag een uitzondering gemaakt Satyr;). Maar je hebt ook van die oude Opa's die bang zijn dat ze het nieuws missen ofzo, of die bang zijn dat ze anders de weg niet kunnen vinden, daar kan ik me helemaal kapot aan ergeren...Satyr schreef:Al dat gezeik over eerder weggaan ten spijt, zijn er ook mensen die eerder weg moeten.
Zoals ik.
Ik moet na de wedstrijd weer naar huis en dat staat in Bergum. Ik moet dus de trein van 21:35 hebben om mijn aansluiting te halen in Leeuwarden. Anders sta ik een uur te wachten in Leeuwarden in m`n Heerenveen-shirt en na 3x een bierglas ( 2x mis...)na je hoofd te hebben gehad, geloof je het allemaal wel....
-
- Invaller
Het was ook niet te verwachten dat er meer sfeer in het stadion zou komen met de nieuwe plaatsen op Oost. Het concept blijft namelijk het zelfde. Iedereen zit verspreid. Ikzelf heb geen seizoenkrt. Sta op de wachtlijst en heb zodoende via de TicketBox al in heel wat vakken gezeten. Je voelt je overal een aliën wanneer je probeert mee te doen wanneer er wat beleving in het stadion komt. Dat zal net zolang het geval blijven totdat het "eigen vak" is gerealiseerd. Kijk dan ook altijd uit naar de Bekerduels, en dan maar hopen dat we thuis spelen, en de Europese wedstrijden. Wat me daar dan weer aan ergert is dat het stadion dan soms maar voor 50 a 75% gevuld is. Waar zijn al die "suffe lullen" dan? Komen ze niet omdat ze dan een krt moeten kopen? Zielig. Uiterraad heeft iedereen een eigen wedstrijd beleving, dat zal je "helaas" natuurlijk wel moeten respecteren.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Wereldspeler
-
- Invaller
tsja dit is discussie die al tijdje speelt en waar iedereen die ook maarbeetje fanatiek isziek van word.
over 5 minuten eerder weg gaan zijn we het wel eens>>onbegrijpelijk (tenzij goeie reden zie trein halen enz.) maar denk dat de helft et doet om zo snel mogelijk bij de auto te zijn en files te ontlopen.
ik sta ook op de w8lijst en heb ook al aardig wat thuiswedstrijden bezocht, ook es op de hoofdtribune gezeten nau gezellig ik kan me nl niet inhouden ze keken je aan of kwam je van de andere kant van de wereld.
2e helft ga ik wel vaak bovenin 27/28 zitte, tsja als (we) de mannen bovenin 27 5 x hun best doen om er wat gezang in te krijgen en niemand doet mee, tsja dan zakt de moed je ook wat in de schoenen.
ik hoop echt dat et nn vak volgend jaar gerealiseerd kan worden waar we dan ook zitten zal me worst weze.
1e uefa cup wedstrijd moeten we het abs echt laten swingen>> nn vak
over 5 minuten eerder weg gaan zijn we het wel eens>>onbegrijpelijk (tenzij goeie reden zie trein halen enz.) maar denk dat de helft et doet om zo snel mogelijk bij de auto te zijn en files te ontlopen.
ik sta ook op de w8lijst en heb ook al aardig wat thuiswedstrijden bezocht, ook es op de hoofdtribune gezeten nau gezellig ik kan me nl niet inhouden ze keken je aan of kwam je van de andere kant van de wereld.
2e helft ga ik wel vaak bovenin 27/28 zitte, tsja als (we) de mannen bovenin 27 5 x hun best doen om er wat gezang in te krijgen en niemand doet mee, tsja dan zakt de moed je ook wat in de schoenen.
ik hoop echt dat et nn vak volgend jaar gerealiseerd kan worden waar we dan ook zitten zal me worst weze.
1e uefa cup wedstrijd moeten we het abs echt laten swingen>> nn vak
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!