Procedure uitkaarten. Nadere uitleg.

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Beetle
Superster
Contacteer:

Procedure uitkaarten. Nadere uitleg.

Bericht door Beetle »

Binnenkort gaat het nieuwe seizoen van start. Er is met betreffing tot de voorverkoop van uitkaarten iets veranderd. Zoals velen wel zullen weten verlangt de club extra informatie van de fans die daar naar toe willen. Daarvoor dient een forumlier ingevuld te worden. (Waarom NAW gegevens erbij gezet moeten worden is me een raadse. Het moet toch niet moeilijk zijn een adressen database te koppelen...)

Het forumlier is te downloaden op de site van de club.

Voor mensen in bezit van een seizoenskaart: Hier.
Voor mensen in bezit van een clubcard: Hier.

Er wordt gevraagd het Relatienummer in te vullen. Navraag leerde dat dit het nummer is dat direct boven de naam van de seizoenkaart houder staat. (07 001xxx xx x). Voor het verzenden van de aanvraag is geen postzegel nodig.
Wéér uit!!!!
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

zal er wel achteraan moeten net terug van vakantie geen uitkaart geen nieuwe cc ben bang dat er was t is misgegaaan bij de post jammer geen az uit
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Wist niet dat de mensen in Rottevalle zo dom waren! Jouw CC is enkele jaren geldig, alleen wanneer je in het bezit van een seizoenkaart krijg elk jaar een nieuwe. Voor wat betreft de uitkaart heb je het ook nog niet helemaal begrepen. Het is alleen een aanpassing in de computer bij de SC. Je krijgt dus niks thuis gestuurd. Wanneer je zo'n mooi formulier hebt ingevuld, zie links van Beetle, dan wordt je pasfoto met bij behorende info vastgelegd in een database. Zodra jij met je CC voor de poort van een stadion staat, dan wordt deze gescand en komen je gegevens die hebt opgestuurd op het scherm van de laptop.
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Toch knap van je Eastermar dat je de post van rottevallle wist te ontcijferen :D .
Tja....
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

jah eastermar ik weet heus ook wel dat een cc enkele jaren geldig is en die van mij was dus aaan het einde van dit seizoen verlopen. En over die uitkaart ik hoorde dat de meeste mensen een formulier thuiskregen met een aanvraag daarvoor.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Ik ga hier ff verder met dit onderwerp omdat anders het topic Alkmaar uit te verwarrend word.
TORCIDA schreef:zoals 30plus het omschreef klopt het helemaal
als ik hoor dat er maar een dikke 1000 van de 13000 seizoenkaarthouders hun seizoenkaart uitwedstrijd gerechtigt hebben gemaakt ( en dan noem ik nog niet eens de clubkaarthouders) en het alleen maar lastig en onnodig vinden ( dat is het ook maar het is niet anders) dan heb ik mijn twijfel aan hun fanatisme, dat zijn ze dus niet.

Ik denk dat die 1000 dus de "fanatieken" en de rest zijn de "thuis kijkers".
Maw die "thuis kijkers" gaan braaf alle thuiswedstrijden zien en hebben geen behoefte om de uitwedstrijden te volgen. Waarom?
Als ik naar mezelf kijk, dan denk ik dat het voor de standaard man / vrouw met seizoenkaart te veel word om alle uitwedstrijden te volgen.

* de tijd die het kost.

20 minuten rijden naar Heerenveen, bus vertrekt om 17.15 uur uit Heerenveen, wedstrijd begint om 20.00 uur. Voor een wedstrijd van 105 minuten ben je al snel in totaal 6 tot 7 uren kwijt, en dat is nog maar Alkmaar.

* het gezin.

De mensen met gezin zien elkaar door de week weinig en hebben dan in het weekeinde behoefte om iets met vrouw en kinderen te doen, familie bezoeken, sjoppen noem maar op.

Dit zijn voor mij denk ik de 2 belangrijkste punten.

Verder zal voor sommige mensen de prijzen ook een belemmering wezen.
Anti anti. :)
SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

Mooi gesproken Freezeman.. :)

Helemaal mee eens
joeri_arndt
Jeugdspeler

Bericht door joeri_arndt »

Ik heb even een vraagje (het zal wel een domme vraag zijn), ik moet natuurlijk ook zo'n uitkaart hebben (wat een idiote regel trouwens :evil: :twisted: ), nu staat er op het aanvraagformulier, onder ondertekening; "Ik heb het 'reglement uitwedstrijden SC Heerenveen Juni 2004' wat staat afgedrukt op de achterzijde van de brief gelezen."

Nu print mijn printer niet op de achterkant:D, maar moet je dat formulier er aan nieten en meesturen of is dat niet nodig???
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

joeri_arndt schreef:Nu print mijn printer niet op de achterkant:D, maar moet je dat formulier er aan nieten en meesturen of is dat niet nodig???
Is niet nodig. Je geeft alleen aan, door het formulier te ondertekenen, dat je het regelement hebt gelezen en hiermee akkoord gaat.
Plaats reactie