25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
abegoal
Wereldspeler

Re: 25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)

Bericht door abegoal »

Het voetbal is al jaren niet om aan te zien. Succes is schaars de laatste jaren in het ALS en bovendien is de koffie niet meer te betalen :mrgreen: .

Toch zit het stadion elke thuiswedstrijd goed vol, wellicht niet uitverkocht, maar toch. Dan komt Harkema op bezoek voor een 3e ronde KNVB beker en het ALS is uitverkocht. Dan mag je toch zeggen dat het Heerenveen publiek echte trouwe supportes zijn?

In plaats van dat te koesteren gaan we hier op het forum weer de discussie in van goede / slechte supporter.

Laat NN lekker sfeer maken op hun manier, laat Feanfans op zuid de wedstrijd beleven op hun manier, laat de zakenmensen op Oost lekker hun zaken doen onder de wedstrijd en laat de bobo's op West ook doen wat ze willen doen. Iedereen komt nou eenmaal met een andere reden naar het stadion. Niet iedereen wil hossen, net zoals niet iedereen goed kan zingen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Begrijp me niet verkeerd, maar de maak de rol van NN hierin niet groter dan hij is.
Buiten NN zitten 24.000 man waarvan volgens mij het gros van helemaal niet zo'n uitgesproken mening heeft over NN.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik zat deze keer in Amsterdam en was er dus niet bij.

Gelukkig is nu de samenvatting online.

Zitten Bas z'n knikkers nog op z'n plaats??!
Wéér uit!!!!
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

marrumrules schreef:jonge jonge wat een frustratie...... jammer dat je geen respect heb voor de rest van de supporters die een andere beleving hebben dan jou. Dit is Heerenveen en deze cultuur hoort ... onze club.
hehehe ook jij bevestigd wat je zelf niet kunt maar wel van een ander wenst. lees alles maar es goed door.( volgens mij lees je maar de helft) ik respecteer ieder zn beleving, alleen de norm supporter die meent cultuur bewaker te zijn van wat? Een enthousiaste fanatieke supporter doet het alleen goed in de ogen van de socalled normbewaker als hij de liedjes zingt die een ander wel waardeerd, niet meedoet aan wie niet springt is voor cambuur, geen jeugdpuistjes heeft, en het fries volkslied goed kan zingen en ook de hoge tonen haalt.
Hier heb ik geen woorden voor
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Ik stuitte trouwens wel echt op een prachtige foto onlangs:
Afbeelding

Wanneer is dit elke wedstrijd realiteit, Robert? ;)
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Deze drie kwartier voor de aftrap Afbeelding
Alle ballen op Henkie!
droegehamster
Jeugdspeler

Bericht door droegehamster »

welke liedjes werden afgespeeld voor de wedstrijd tegen hark. boys
zoek een titel van lied ging ongeveer zo 'far away far awa,y nothing to lose'
weet iemand dit?
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

droegehamster schreef:ik zoek een lied die werd voor de wedstrijd afgespeelt
ging ongeveer zo:'far away far away, nothing to lose...'
werd gezongen door vrouw
Dit is em!
g11
Selectiespeler

Bericht door g11 »

TORCIDA schreef:hehehe ook jij bevestigd wat je zelf niet kunt maar wel van een ander wenst. lees alles maar es goed door.( volgens mij lees je maar de helft) ik respecteer ieder zn beleving, alleen de norm supporter die meent cultuur bewaker te zijn van wat? Een enthousiaste fanatieke supporter doet het alleen goed in de ogen van de socalled normbewaker als hij de liedjes zingt die een ander wel waardeerd, niet meedoet aan wie niet springt is voor cambuur, geen jeugdpuistjes heeft, en het fries volkslied goed kan zingen en ook de hoge tonen haalt.
Ik denk dat 95 % van alle supporters gewoon waardeerd dat NN voor extra sfeer zorgt in het stadion.
Ik denk ook dat 80 % het spring liedje op zich leuk vindt, maar liever heeft dat er dan over DKV gezongen wordt, iedereen weet dan welke club er bedoeld wordt.

In het verleden is ooit eens gezongen "wie niet springt die is failliet", deze versie leverde een geweldig gelach op de tribunes op, en werkte zelfs uitlokkend, en sfeer verhogend op de niet NN tribunes.

Dat de 'echte' naam van die club nu door ons stadion klinkt, vinden veel mensen teveel eer voor die club, die gelukkig al jaren geen echte concurrent voor ons is.
Ik pas hier niet
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

g11 schreef: maar liever heeft dat er dan over DKV gezongen wordt, iedereen weet dan welke club er bedoeld wordt.
.
Kom op, alsof ons passieloos publiek ook maar een lichte antipathie heeft tegen Cambuur.......
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Aantal posts verwijderd. Gelieve on-topic te blijven en niet te vervallen in persoonlijk gesnauw.
geert.
Superster

Bericht door geert. »

De Man of the Match tegen Harkema!

Met een riante voorsprong wordt Djuricic eerste. van de in totaal 35 stemmen kreeg de Serviër er 23.
Tweede wordt Janmaat. De rechtsback ontving 4 stemmen van de forumgangers.
Kums wordt derde met drie stemmen, pakt één punt mee en wordt mede-koploper. Met de week wordt het spannender in de top!

De nieuwe tussenstand:
  • Gouweleeuw, Kums, Vandenbussche - 12 punten
  • Assaidi - 11 punten
  • Djuricic, Janmaat - 8 punten
  • Dost - 7 punten
  • Breuer - 4 punten
  • Elm - 3 punten
  • Narsingh, Schmidt - 2 punten
  • Zomer - 1 punt
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

g11 schreef:Ik denk dat 95 % van alle supporters gewoon waardeerd dat NN voor extra sfeer zorgt in het stadion.
Ik denk ook dat 80 % het spring liedje op zich leuk vindt, maar liever heeft dat er dan over DKV gezongen wordt, iedereen weet dan welke club er bedoeld wordt.

In het verleden is ooit eens gezongen "wie niet springt die is failliet", deze versie leverde een geweldig gelach op de tribunes op, en werkte zelfs uitlokkend, en sfeer verhogend op de niet NN tribunes.

Dat de 'echte' naam van die club nu door ons stadion klinkt, vinden veel mensen teveel eer voor die club, die gelukkig al jaren geen echte concurrent voor ons is.
Dat de naam Cambuur in het stadion genoemd wordt boeit 98% van het publiek totaal niet. Dus lekker dat lied zingen. Kinderachtig gedoe altijd met dat 'DKV'. Dat is leuk en stoer op je 13e, niet als je een grote jongen bent.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

Wat maken we ons weer druk in Akkrum Sud! :mrgreen:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

abegoal schreef:Wat maken we ons weer druk in Akkrum Sud! :mrgreen:
Van uit Leeuwarden zijn wij Akkrum Sud, vanuit ons gezien is het Goutum Noord. :?
Spijt heb je morgen maar!
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ebiede schreef:Van uit Leeuwarden zijn wij Akkrum Sud, vanuit ons gezien is het Goutum Noord. :?
Volgens mij begrijp jij Abegoal niet helemaal goed.
Plaats reactie