Nee, men zal wel de 'normale' opstelling gebruiken. Pijntjes zou ik wel sparen.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Daarom willen "hun" nog wel een bekerstunt. al zal het wel een ongeloooooofelijke zware avond voor hun worden.forca hveen schreef:Inderdaad het blijft bekervoetbal en de harrekieten hebben hun bekerstunt al gehad
Gratis met LC naar Friese bekerstrijd
LEEUWARDEN – De bekerwedstrijd tussen sc Heerenveen en Harkemase Boys op dinsdagavond 25 oktober is volledig uitverkocht. Maar de Leeuwarder Courant stelt voor haar abonees 1200 gratis kaarten beschikbaar voor het duel in het Abe Lenstrastadion in
Heerenveen tussen de eredivisionist en de topklasser. Precies een jaar geleden werd de compleet vernieuwde krant geïntroduceerd en ging de nieuwe website de lucht in. Om dat te vieren, verloten we 1200 kaarten onder abonnees. Abonnees kunnen zich aanmelden op: www.lc.nl/friesederby.
+1.Hielke schreef:Ophef om niets, vind ik. Voor een zeer schappelijk prijsje heeft iedereen dagenlang de gelegenheid gehad om kaarten voor deze wedstrijd te kopen. Wie er nu naast grijpt, kan de club daar niet de schuld van geven. Alleen zichzelf.
Hoeveel supporters van Heerenveen komen er normaal af op een bekerwedstrijd tegen amateurs in oktober?Stiffie schreef:Normaal komen er nog geen 2000 toeschouwers bij de Boys, dus waarschijnlijk ook een groot deel kinderklassen en dagjesmensen.
Hoezo ongehoord? De FA Cup staat te boek als het ultieme bekertoernooi, maar je ziet ook daar veelvuldig grotere uitvakken dan normaal. Kleine clubs die met vijf tot tienduizend supporters naar een bekerwedstrijd afreizen. Dat zorgt daar nou juist voor mooie beelden. In Duitsland zie je ook enorme uitvakken.Stiffie schreef:Ook ik vind het belachelijk beleid. Eerst 5000 kaarten' weggeven' aan de tegenstander, werkelijk ongehoord in voetballand.
1200 kaarten gratis weggeven aan LC abonnees en 1000 aan Unive, ja, dat is erg knap!Knipecity schreef: Onvoorstelbaar knap om een wedstrijd tegen amateurs vol te krijgen met 26.000 man. Zegt weer eens wat over de grootsheid van deze club, ondanks datsommigen denken dat dat weg is na 2 mindere jaren.
Joepie, zit het stadion straks weer vol met dagjesmensen, schoolkinderen en hobbyclubjes die anders nooit komen en ook helemaal niks met Heerenveen of uberhaupt met voetbal hebben. Dan had ik liever een halfvol ALS gehad met mensen die de club wel aan het hard gaat, en achteraf had het ALS ook met die mensen gevuld kunnen zijn. Maar dat is achteraf, ik ben het wel met de mensen eens dat alle SK houders en alle anderen die er heen hadden gewild genoeg tijd hadden om kaarten te kopen. Uberhaupt snap ik er geen fuck van dat deze wedstrijd zo enorm leeft, dat in tegenstelling tot menig Europacup duel uit het verleden. Wonderlijk.Heerenveen rules schreef: 1200 kaarten gratis weggeven aan LC abonnees en 1000 aan Unive, ja, dat is erg knap!
Die zijn er meer. Ook in de thuisvakken zitten deze.Feanfan 1 schreef:Ik ken iemand die afgelopen donderdag 20 kaarten haalde voor een plaatstelijk voetbalteam.
Ik wil de club feliciteren met een stadion dat voor de helft gevuld is met LC lezers, schoolkinderen, Unive relaties, dagjesmensen, verdwaalde DKV-ers en schaatsliefhebbers met Unox-mutsen op. Een knap staaltje marketing!Frisian Viking schreef:Ik wil de club feliciteren met de uitstekende marketingcampagne waardoor het stadion de 25e volledig uitverkocht zal zijn. Waarvoor hulde. Een mooi stukje Heerenveen-promotie zal dit worden.
Zijn nog maar 2200 kaarten. Blijft knap. Maar het is ook knap hoe jij overal een negatieve draai van kan maken. Moet je je werk van maken.Heerenveen rules schreef: 1200 kaarten gratis weggeven aan LC abonnees en 1000 aan Unive, ja, dat is erg knap!
Mag deze post blijven staan moderators?