25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Zuiverloon
Nieuw talent

Re: sc Heerenveen - Harkemase Boys (KNVB Beker 25-10, 20:00)

Bericht door Zuiverloon »

Dit bedoel ik dus met een te hoge pet van zichzelf op. Alsof de hele Zuidkant vol met harrekietjes zitten.. Hou aub op met dromen. dat uitvak zullen jullie wellicht vol krijgen, en hier en daar in het stadion een verdwaalde Harkiet, that's it. ohja uitslag: 7-0
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Op zuid zit al gauw een keer een mannetje of 5/6000. Zoveel mensen gaan er niet komen uit Harkema
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Gewoon in het uitvak met die gasten, niks geen uitzonderingen omdat het Friezen zijn. Ze roepen hier ook allemaal om het hardst dat ze daar allemaal niks met scH hebben dus die symphatie van Heerenveen kant verdienen ze ook helemaal niet.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Ben benieuwd of de nieuw gevormde supporterraad er aan te pas moet komen. :)
NN19
Selectiespeler

Bericht door NN19 »

Uitvak!! geen zuidtribune we hebben gezien hoe dit uit de hand kan lopen (paok).

Gevaarlijke lui hoor daar in de harkema... :lol:
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Harkemase boys schreef:
Jullie voorzitter zit wel iedere thuiswedstrijd van Harkemase Boys samen met onze voorzitter in de bestuurskamer. Ik denk dat die 2 samen heel wat plekjes gaan realiseren voor de Harkemase Boys supporters.
Onze voorzitter zal wel moeten.Zodra jullie voorzitter harkema niet meer ruikt keert hij naar huis terug.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Harkemase boys
Jeugdspeler

Bericht door Harkemase boys »

Zuiverloon schreef:Dit bedoel ik dus met een te hoge pet van zichzelf op. Alsof de hele Zuidkant vol met harrekietjes zitten.. Hou aub op met dromen. dat uitvak zullen jullie wellicht vol krijgen, en hier en daar in het stadion een verdwaalde Harkiet, that's it. ohja uitslag: 7-0

Net bekend geworden bij de boys. We krijgen de zuidkant!!!!
Harkemase boys ook een trots van het noorden
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Dat zou echt belachelijk zijn. Dan ben ik mijn eigen plekje dus kwijt aan een Harrekiet..... lekker is dat (mocht het waar zijn)
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Feanfan 1 schreef:Dat zou echt belachelijk zijn. Dan ben ik mijn eigen plekje dus kwijt aan een Harrekiet..... lekker is dat (mocht het waar zijn)
Ik neem aan dat alle mensen die op zuid zitten dit niet zomaar laten gebeuren. Ik hoop dan ook dat ze dit de club duidelijk laten weten.
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Het beloofd een gezellig avondje te gaan worden 8)
Calimero schreef: Ik neem aan dat alle mensen die op zuid zitten dit niet zomaar laten gebeuren. Ik hoop dan ook dat ze dit de club duidelijk laten weten.
Ik geloof dat ze een stavak krijgen over de gehele zuidtribune en ook nog eens zonder stoeltjes als ik hun forum zo lees.
Alle ballen op Henkie!
Currahee
Wereldspeler

Bericht door Currahee »

lol en wie gaat de stoeltjes er uit halen dan ? en misschien nog wel belangrijker wie plaatst ze weer terug. Al zou ik het niet heel erg vinden als ze niet terug komen (A)
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Jongens, laat dat klompenvolk toch lekker met 1000 man op zuid gaan zitten/staan. Dat is toch totaal niet interessant. Voor die paar euro lekker op Oost, West of Noord en zien hoe het 1,5e van Heerenveen een ronde verder gaat.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Als Harkemase Boys de hele zuidtribune krijgt, dan is dat curieus te noemen en ben ik wel benieuwd naar de uitleg en redenatie van onze voorzitter. Want stel het is een belangrijke bekerwedstrijd en zeg Feyenoord, Ajax, Groningen, Cambuur of Twente zegt geef ons de hele Zuid-tribune maar. Wat zegt onze voorzitter dan (hopelijk). 'No way, dream on. Eigen supporters eerst.

Overigens zijn de Harekieten van harte welkom maar een hele tribune aan ze beschikbaar stellen lijkt me vanuit Heerenveensoogpunt gezien op zijn minst vreemd.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Jongens, jongens toch. Waar maakt iederen zich toch druk om. Het is allemaal speculatie hier.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Frisian Viking schreef:Jongens, jongens toch. Waar maakt iederen zich toch druk om. Het is allemaal speculatie hier.
Maar het kan nooit kwaad om aan te geven wat supporters er, hypothetisch gezien, van zouden vinden. :P
GMV
Invaller

Bericht door GMV »

Alsof het stadion vol zou zitten met allemaal Heerenveensupporters. Kan ik me niet voorstellen. Als Harkema dan een hele tribune af kan nemen dan moeten ze dat gewoon doen. Lekker belangrijk voor ons. Zit er in ieder geval nog wat publiek.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Ik snap het probleem ook niet echt. Ik zit zelf ook op zuid. We krijgen het stadion toch nooit vol met ons eigen fans. Als Harkema dan zuid mooi kan vullen, dan kunnen de seizoenkaarthouders van zuid heus een ander plekje in het stadion krijgen. Is dat voor een keer nu zo'n ramp. Denk dat het voor de sfeer prima is. Kan je de wedstrijd mooi een keer vanaf de lange kant bekijken. Alleen de nieuw noord plaatsen vast zetten, en de rest allemaal voor de zelfde prijs aanbieden. Dan kunnen onze fans een vrije plaats kiezen, met uitzondering van NN.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Het is even afwachten wat er gaat gebeuren, maar ik ben wel benieuwd met welk alternatief Heerenveen op de proppen komt indien HB inderdaad de zuidtribune krijgt. Ik kan me voorstellen dat iemand uit vak 27 niet opeens in een hoekvak wil zitten. In dat geval benadeel je de eigen supporter ten faveure van de uitspelende club. Ook daar zal serieus over nagedacht moeten worden.
gerdykster
Wereldspeler

Bericht door gerdykster »

Dat zou dan ook iets voor de supportersraad zijn om daar gelijk op in te springen. Hoe denkt "feanfan" daar over om hun eigen vak beschikbaar te stellen?? Ach, als je die mensen allemaal een gratis toegangskaartje geeft zullen ze ook wel niet zo moeilijk doen lijkt me.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
gerdykster
Wereldspeler

Bericht door gerdykster »

Van de officiele site over de kaart verkoop:
Dinsdag 25 oktober speelt sc Heerenveen om 20 uur in het Abe Lenstra stadion het KNVB bekerduel tegen Harkemase Boys. Toegangskaarten kosten 5 euro per stuk. De verkoop start vrijdag vanaf 9 uur voor seizoenkaarthouders via de onlineverkoop en TicketBox-verkooppunten. Per persoon kunnen er vier kaarten worden besteld. Vanaf maandag start ook de verkoop aan clubkaarthouders en seizoenkaarthouders. Klik hier voor verkoopinformatie.

Kaarten Harkemase Boys
Vanwege de verwachte interesse vanuit Harkema is de zuidtribune van het Abe Lenstra stadion beschikbaar gesteld voor fans van de Harkemase Boys. Deze kaarten worden vanaf donderdagavond verkocht via de Harkemase Boys. Ook worden er speciale busarrangementen aangeboden. Informatie over de kaartverkoop en andere arrangementen via www.harkemaseboys.nl.
Dus als je op zuid zit moet je ook ergens anders heen!!
Slecht beleid van de club. Uitsupporters horen in het uitvak en niet op de thuistribune. Kan het nog 100x een buurman van je zijn.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Eric
Superster

Bericht door Eric »

Superfries88' schreef:Het is even afwachten wat er gaat gebeuren, maar ik ben wel benieuwd met welk alternatief Heerenveen op de proppen komt indien HB inderdaad de zuidtribune krijgt. Ik kan me voorstellen dat iemand uit vak 27 niet opeens in een hoekvak wil zitten. In dat geval benadeel je de eigen supporter ten faveure van de uitspelende club. Ook daar zal serieus over nagedacht moeten worden.
Vrije verkoop, prijs kaartje Oost tribune net zo duur als de korte zijde en iedereen is blij.
gerrit421
Jeugdspeler

Bericht door gerrit421 »

Waar gaat dit heen Harkema krijt sûdtribune :twisted:
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Wat is er mis mee? Stel: je geeft Harkema het uitvak en in de rest van het stadion worden 20 000 kaartjes verkocht. Heb je nog steeds 5000 lege plaatsen. Ik neem aan dat Heerenveen zo ook wat extra inkomsten krijgt?
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Hoeveel mensen zien normaliter een (thuis) wedstrijd van Harkema?
Bedankt Torcida:-)
Superfries88'
Forumicoon

Opvallende werkwijze. Geen mogelijkheid om de eigen plek terug te kopen, vanaf de eerste verkoopdag direct maximaal vier kaarten per seizoenkaart en vanaf maandag voor iedereen datzelfde aantal. Ik hoop dat het allemaal een beetje ordelijk gaat verlopen...
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Superfries88' schreef:Opvallende werkwijze. Geen mogelijkheid om de eigen plek terug te kopen, vanaf de eerste verkoopdag direct maximaal vier kaarten per seizoenkaart en vanaf maandag voor iedereen datzelfde aantal. Ik hoop dat het allemaal een beetje ordelijk gaat verlopen...
Tuurlijk, het zal me verbazen als er meer dan 15.000 man komen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Ik vind dit verschrikkelijk slecht van de club. Harkema moet gewoon het uitvak krijgen. Mocht er een week voor de wedstrijd nog 10.000 kaarten beschikbaar zijn kun je die alsnog aan Harkema verkopen

En de zuidtribune: is dat vak 25 t/m 29 of komen 426 t/m 429 er ook nog bij ? Die 9 vakken kunnen de Harrekieten nooit vullen
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Mooi zo. Nu hopen dat Harkema flink wat aanhang meeneemt zodat het stadion mooi vol komt te zitten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Superfries88'
Forumicoon

Jeroen schreef:Tuurlijk, het zal me verbazen als er meer dan 15.000 man komen.
Dat weet ik niet, maar ik doel ook op de wedstrijddag zelf. Het is vrij zitten/staan, dus iedereen doet vast maar wat. Ik vraag me bijvoorbeeld af of je op een normale manier een fanatiek gedeelte kan creëren. Nu loop je de kans dat NN een eigen vak claimt, dat seizoenkaarthouders absoluut op de vaste plek willen zitten en dat je daar weer gedoe over krijgt. Misschien wijst het die dag vanzelf, maar het kan best wat chaotisch worden. Wellicht is het verstandig om van te voren al duidelijk aan te geven wat NN (en wellicht FF ook?) precies wil.
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Veel ophef om niets.
Het is een wedstrijd die vanwege Harkema meer publiek zal trekken dan een bekerwedstrijd tegen een andere amateurclub maar vol zal het niet zijn. Ook niet bij een schappelijk te noemen ticketprijs van € 5.
Dat Harkema deze keer de zuidtribune krijgt, ach waarom niet ?
Het stadion is groot genoeg, elders in het stadion zijn voldoende en betere plekken beschikbaar voor wie normaal op zuid zit.
Plaats reactie