Jeroen schreef:
Dat gebeurt toch heel vaak? Krijg ik tenminste te horen van solliciterende vrienden/kennissen. Alleen zullen er bij deze vacature geen honderden brieven binnenkomen, en dan is het iets minder te begrijpen.
Waarin je het verschil kunt maken in fatsoenlijke en onfatsoenlijke bedrijven snel gemaakt is. Bij mij krijgen ze altijd reactie, zelfs open sollicitaties.
Ik begrijp de reacties hier niet helemaal, of eigenlijk, helemaal niet. De oproep op de site van scHeerenveen was om je vóór
1 juli als kandidaat voor de in te stellen Supportersraad op te geven. Er stond niet in vermeld wanneer iedereen die dat deed bericht zou krijgen. Kennelijk is dat nu gebeurd, en wel 14 dagen na het sluiten van de aanmeldingstermijn. Wat is daar nou in hemelsnaam mis mee ??
Bij aanmelding via de mail kun je een standaard antwoord laten versturen zonder dat er iemand aan te pas komt: 'bedankt voor je reactie en binnenkort hoor je van ons'. Dan weet je tenminste dat hij is ontvangen. Voor hetzelfde is hij als spam aan de kant geschoven. Maar ja, het is alsnog rechtgezet.
Gekko schreef:Bij aanmelding via de mail kun je een standaard antwoord laten versturen zonder dat er iemand aan te pas komt: 'bedankt voor je reactie en binnenkort hoor je van ons'. Dan weet je tenminste dat hij is ontvangen. Voor hetzelfde is hij als spam aan de kant geschoven. Maar ja, het is alsnog rechtgezet.
Eens, het is gewoon jammer (en misschien ook wel typerend) dat zo'n antwoord pas komt nadat hier op het forum naar gevraagd wordt. Maargoed als ik het goed begrijp hebben de mensen die zich aangemeld hebben allemaal reactie, dus dat is dan weer 'netjes' rechtgezet. Op Twitter van Veenstra las ik dat zich 56 mensen aan hebben gemeld. Best een redelijk aantal, ik had er eerlijk gezegd minder verwacht.
Vind ik ook veel aanmeldingen inderdaad. Dat maakt een reactie 2 weken na het sluiten van de inschrijvingstermijn wat mij betreft begrijpelijk en heel redelijk.
De club houdt het maar spannend voor de supporters die zich hebben ingeschreven.
Over anderhalve week begint de competitie en ik krijg de indruk dat nog niemand wat heeft gehoord.
Je weet het natuurlijk nooit zeker, wellicht hebben toch al mensen wat gehoord. Echter, mocht dit niet het geval zijn, lijkt mij de competitiestart geen deadline. Er is namelijk nergens een datum gegeven om de supportersraad definitief leven in te blazen.
Frisian schreef:Dat gaat niet lukken, sc Heerenveen wil hier de tijd voor nemen om het goed op poten te zetten.
Aangezien u goed is ingevoerd Op welke criteria worden mensen toegelaten tot de supportersraard? Of komen er eerst gesprekken met mensen naar aanleiding van hun aanmelding?
Zoals bekend word de supportersraad gevormd door mensen uit het hele stadion, en niet specifiek mensen die altijd maar met de club eens zijn, iedereen kan erin komen.
Naar mijn weten worden de brieven gelezen en aan de hand daarvan komen er gesprekken.
Vanuit daar worden er mensen gekozen voor de raad.
Hoever het stadium nu is weet ik zo niet, ik heb begrepen dat mensen een bevestiging hebben gehad dat hun brief is gelezen en dat ze zo spoedig mogelijk bericht krijgen, ik begrijp dat dit nog niet is gebeurt.
NN en FF zullen zelf hun afgevaardige kiezen.
De rest die er in zal komen wordt gekozen door de directie, of NN en FF hier ook stem in hebben kan ik niet met zekerheid zeggen.
Frisian schreef:NN en FF zullen zelf hun afgevaardige kiezen.
De rest die er in zal komen wordt gekozen door de directie, of NN en FF hier ook stem in hebben kan ik niet met zekerheid zeggen.
Als FF en NN hun afgevaardigde kiezen, dan hoeft de directie er toch niet zolang over te doen. Dan moeten juist FF en NN in gesprek met hun kandidaten. Daarna kan altijd nog een gesprek volgen met de directie.
Dat versneld het proces ook wat.
Als men de tijd neemt voor een juiste beslissing is dat natuurlijk prima. De mensen die (onder andere) hierover de beslissingen nemen zijn ook met andere zaken bezig natuurlijk. Bovendien denk ik niet dat men in de bouwvak mensen uit gaat nodigen, omdat je dan afmeldingen kunt krijgen. Dus het is in die zin wel 'begrijpelijk' dat het even op zich laat wachten.
Superfries82 schreef:Als FF en NN hun afgevaardigde kiezen, dan hoeft de directie er toch niet zolang over te doen. Dan moeten juist FF en NN in gesprek met hun kandidaten. Daarna kan altijd nog een gesprek volgen met de directie.
Dat versneld het proces ook wat.
Vanuit FF en NN wordt er één persoon naar voren geschoven.
Daarnaast komen er een geselecteerd aantal personen bij die ook in de supportersraad komen, deze mensen zullen niet vanuit FF of NN opereren (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze al dan niet niet lid zijn van NN of FF)
Ik denk ook dat ze het over de bouwvak heen tillen, dat lijkt me wel het beste.
Vanavond worden de kandidaten doorgekomen. Aan de hand van deze vergadering zal de uiteindelijke supportersraad wel definitief tot stand worden gebracht.
Dus in principe kiest men 9 mensen uit de brieven die ze hebben ontvangen? Of in ieder geval, er is een voorlopige keuze gemaakt voor 9 mensen nav de ontvangen brieven?
Er zouden natuurlijk ook mensen op gesprek kunnen worden uitgenodigd. Het lijkt mij namelijk dat je niet enkel op basis van een brief een definitieve selectie kunt maken.
Ja ok, dat snap ik maar ik las ergens op twitter dat er 9 man/vrouw zijn geselecteerd en aangezien die raad uit 9 mensen gaat bestaan. Vandaar mijn vraag, weet overigens niet of mijn info klopt
Het zou ook kunnen zijn dat ze gisteravond 12 mensen geselecteerd hebben, maar 3 alsware als 'reserve', waardoor ze in eerste instantie de eerste 9 zullen uitnodigen. Als ze inderdaad maar 9 mensen uitnodigen, zou ik dat ook wat kort door de bocht vinden.
Wel mooi dat er nu eindelijk wat ondernomen wordt. Ook eigenlijk prima dat het tijdens de bouwvak niet gebeurd is, zo blijft er toch een beetje een eerlijke strijd.