Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

hjwiltjer
Invaller

Re: [centraal] Verdedigers en keepers

Bericht door hjwiltjer »

Absoluut! Maar vraag mij af, mocht het zo ver zou komen of Wielaert zelf wel in het pompeblêdenshirt wil spelen..?
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
CJF
Invaller

Bericht door CJF »

waarom zou wielaert niet voor heerenveen willen spelen? omdat ie voor twente uitkwam?? Hij komt zelf volgens mij uit noord-brabant dus lijkt me stug als ie zon clubgevoel heeft voor twente dat hij niet voor heerenveen zou willen spelen.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
hjwiltjer
Invaller

Bericht door hjwiltjer »

Nee, niet zo nodig om het clubgevoel (want dat heeft hij toch niet), meer om de reden dat hij er op achteruit gaat. Misschien spelen er nog andere wensen voor hem, bijvoorbeeld een buitenlands avontuur.? Mocht het zo ver komen, zie ik hem hier niet zo snel verschijnen, om het feit dat Heerenveen een stap terug is.
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Bericht door Wolliepoly »

het salaris bij de AFC ligt ook hoger dan wat SCH wil betalen denk ik, en persoonlijk ben ik niet erg gecharmeerd van Wielaart.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Wielaert is ook maar een, misschien iets betere, tweede Dingsdag. Verdedigers hebben wij nodig en dat is niet zijn sterkste punt. Hij is meer iemand die sterk is in de coaching en de opbouw, maar zal denk ik niet veel toevoegen hier. Neem daarbij zijn salaris en de manier waarop hij geforceerd van Twente naar Ajax wilde .. lekker weg laten rotten in Ajax 2.
blauwekater
Invaller

Bericht door blauwekater »

drika746 schreef:Hij is meer iemand die sterk is in de coaching en de opbouw, maar zal denk ik niet veel toevoegen hier.
En gelukkig hebben we die al genoeg bij Heerenveen...... :mrgreen:
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

De kans dat Bayern München tijdens de winterstop één of meerdere spelers van de hand doet is groot. Dat zegt manager Uli Hoeness in Sportbild.

"De selectie zal zeker kleiner worden', zegt de Bayern-manager. "Iedereen kan in principe blijven als die wens bestaat. Maar ik ga ervan uit dat deze of gene speler van club wil veranderen."

Hoeness weigerde in te gaan op namen, maar Bild denkt dat het gaat om Luca Toni, Anatoliy Tymoschuk, José Ernesto Sosa, Alexander Baumjohann, Andreas Görlitz, Christian Lell en Breno.

Al deze spelers krijgen slechts sporadisch speelminuten toebedeeld van trainer Louis van Gaal. Voor Toni lijkt dat zijn kansen op het WK van komende zomer drastisch te verkleinen. Napoli, AS Roma en AS Monaco houden de situatie van de lange Italiaan scherp in de gaten. (WS)
Lijkt me wel een goede speler voor Heerenveen.
Camel
Nieuw talent

Bericht door Camel »

Als hij flink wil inleveren op salaris. :wink:
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Die verdient een niet-EU salaris, is gewoon standaard.
davp
Verified
Wereldspeler

Bericht door davp »

Is niks standaards aan volgens mij. Hij moet minimaal een niet EU salaris verdienen, daarboven mag hij natuurlijk nog veel meer verdienen.
r--dj
Bankzitter

Bericht door r--dj »

Lell lijkt me een betere speler voor Heerenveen.
Trommel
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

r--dj schreef:Lell lijkt me een betere speler voor Heerenveen.
Dat soort spelers komen echt niet naar Heerenveen, hoor. Die kunnen ook gewoon naar een leuke Bundesliga club...
Sjoppie
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door Sjoppie »

Wellicht ben ik niet de eerste die dit post, maar die keeper van RKC is dat niet iets. Ik zie natuurlijk alleen maar samenvattingen, maar die beelden spreken voor zich.....
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Sjoppie schreef:Wellicht ben ik niet de eerste die dit post, maar die keeper van RKC is dat niet iets. Ik zie natuurlijk alleen maar samenvattingen, maar die beelden spreken voor zich.....
Wevers? Lijkt me een kalibertje Koning...

Zal sowieso niet beter zijn dan Lejsal en Vandenbussche.
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Bedoel je Wevers? Die ik een drama vind en die ook geslachtofferd is afgelopen week of die Israelier die afgelopen weekend in de goal stond.

Die laatste maakte geen rare indruk maar ik heb hem niet genoeg gezien om een oordeel over te geven.
Maar dan nog. Wat moeten wij met nog een keeper? Ik heb liever een sterke verdediger erbij.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

feanfans schreef: Maar dan nog. Wat moeten wij met nog een keeper? Ik heb liever een sterke verdediger erbij.
Tja. Dingsdag lijkt te gaan sneuvelen onder JdJ. Dan hebben we ook nog Kopic en Djuric. Ik weet inmiddels dat ze niet zo gecharmeerd zijn van Djuric. Ook Kopic heeft hier ook eigenlijk nooit een poot aan de grond gekregen. Die twee lijken het op deze manier niet te geen redden.

Bak Nielsen en Breuer krijgen nu de voorkeur centraal achterin. Bak Nielsen vind ik net goed genoeg voor een vaste basisplaats bij Heerenveen en Breuer eigenlijk niet. Die zou normaal gesproken een bruikbare backup moeten zijn omdat hij polyvalent is, geen zeikerd is en omdat het ook geen kwaad kan om een paar clubspelers te hebben in je selectie.

Wie die nieuwe verdediger dan moet worden? Lastig. Kunnen we Douglas niet klonen :lol:
teamplayer
Wereldspeler

Bericht door teamplayer »

Rasmus Bengtsson van Hertha lijkt mij wel wat. AZ had ook belangstelling deze zomer. Hoe is Kuiper zijn Duits?Donderdag de onderhandelingen maar openen!
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

teamplayer schreef:Rasmus Bengtsson van Hertha lijkt mij wel wat. AZ had ook belangstelling deze zomer. Hoe is Kuiper zijn Duits?Donderdag de onderhandelingen maar openen!
Waarom zou hij naar Heerenveen komen als hij net bij Hertha zit en een paar maanden geleden AZ nog af wees?

Ik weet trouwens wel dat ze bij Heerenveen ook interesse hadden en in hem de nieuwe Hansson zagen.
frisianbadboy
Wereldspeler

Bericht door frisianbadboy »

Het word tijd voor nieuwe verdedigers. Het maakt me zolangzamerhand echt niet meer uit wie. Alles beter dan onze prutsers achterin. Er is bij ons niemand met kwaliteit. De hele achterhoede van heerenveen kan vernieuwd worden. Breur, Dingsdag, Bak, Popov, Koning, Kopic kan WEG
---E---
Selectiespeler

Bericht door ---E--- »

Ik heb ook een gerucht, het publiek is het eeuwige geblunder van de verdediging wel zat en wil versterkingen zien.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

---E--- schreef:Ik heb ook een gerucht, het publiek is het eeuwige geblunder van de verdediging wel zat en wil versterkingen zien.
Maak je geen ilussies, dit bestuur is stekeblind en investeert liever weer in een verdediger uit de Jupiler League.
foppe65
Nieuw talent

Bericht door foppe65 »

Gerucht: De wedstrijd in het seizoen 2010-2011 tegen AGOVV schijnt uitverkocht te zijn :shock: .... Heel Apeldoorn is uitgelopen om AGOVV tegen Heerenveen kampioen te zien worden.. De Friese seizoenkaarthouders stelden hun kaarten beschikbaar aan de fans van AGOVV. Heerenveen staat op een troosteloze 17 plek in de eerste divisie en moet oppassen dat ze niet naar de Overgangsklasse degradeert.... :crying:
You simply the best, better than all the rest!!!
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Op dat tijdstip kon je beter lekker in je bed liggen inplaats van zulke troosteloze onzin op het net te pleuren.
We staan op dit moment gewoon op een 15e plaats in de Eredivisie
Ja, we staan "gewoon" op een 15de plaats. Het gaat geweldig 8)
Laatst gewijzigd door Blizzard op 06-11-2009 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

En na een winst partij tegen het altijd zeer sterke Ado, gaan we rustig omhoog kijken....heel gewoon!
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

'Hansson staat open voor Eredivisie'

Petter Hansson overweegt zijn voetbalcarrière opnieuw te vervolgen in de Nederlandse Eredivisie, zo meldt Voetbalzone.nl. De 32-jarige centrumverdediger heeft een aflopend contract bij de Franse club Stade Rennes, waar hij bezig is aan zijn derde seizoen. Pas in januari gaat de 43-voudig international van Zweden om de tafel zitten met de club om de toekomst te bespreken.

Hansson speelde tussen 1998 en 2002 voor Halmstads BK, dat hem komende zomer ook graag terug zou willen. Vervolgens speelde de verdediger vijf seizoenen voor sc Heerenveen om in 2007 transfervrij de overstap naar Stade Rennes te maken. Komende winterstop zal duidelijk worden of zijn toekomst ook bij de Franse club ligt of er een nieuwe transfer volgt.

De Witte Tornado werd in de vijf seizoenen bij sc Heerenveen vier keer verkozen tot Speler van het Jaar.
Bron: Feanfan.nl

Welkom terug Petter, zou een welkome versterking zijn achterin.

Toen Hansson nog bij Heerenveen speelde, was er weinig op aan te merken, alleen het laatste seizoen misschien. Hij is nu weer wat ouder, maar 32 is nog niet TE oud. Kan aardig koppen, spreekt Nederlands en is de leider die Heerenveen nodig heeft, achterin.
Maar goed, Heerenveen is geen club die snel spelers terughaalt, behalve Mika dan.
Eric
Superster

Bericht door Eric »

Hoop dat het voor spelers nu ook eens duidelijk wordt in Nederland dat naar Frankrijk vertrekken ook niet altijd de juiste stap is, ze komen allemaal weer snel terug uit dat achterlijke land :mrgreen:
RRG
Jeugdspeler

Bericht door RRG »

En Sibon..
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Petter Hansson, dát waren nog eens tijden... Die kon met één teen meer dan Breuer, Bak, Popov en Dingsdag bij elkaar.
boy waterman
Selectiespeler

Bericht door boy waterman »

Skopperij schreef:Petter Hansson, dát waren nog eens tijden... Die kon met één teen meer dan Breuer, Bak, Popov en Dingsdag bij elkaar.
en kunnen we weer eens op buitenspel spelen..sinds hansson weg is nooit meer gezien (bijna)
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

De laatste reactie over Petter Hansson onderschrijf ik van harte !!
Terughalen als het mogelijk is. De verdediging is onze zwakste schakel en kan iemand als Hansson heel erg goed gebruiken !!
Samen maken we de club sterk.
Plaats reactie