28-10-2009: sc Heerenveen - RBC Roosendaal (4-2, KNVB Beker)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- feanman
- Nieuw talent
Re: [KNVB Beker] sc Heerenveen - RBC Roosendaal (28 okt.)
En ja hoor.... Weer met Sibon in de basis 

Man of the match... Heero!
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Ja, daar verbaasde ik me dus ook over.Heerenveen rules schreef:Elyounoussi, Koning, Assaidi en Losada op het middenveld?![]()
Kaboutervoetbal. Goede selectie hebben we toch. Knap staaltje transferbeleid.
Elyounoussi, Assaidi en Losada zijn 3 lichtgewichten die bij balverlies niet al teveel doen (en sowieso veel balverlies lijden). Koning dan weer wel maar die komt voetballend weer zwaar tekort en is natuurlijk ook geen middenvelder. Dat laatste geldt ook voor Elyounoussi en Assaidi trouwens.
-
- Invaller
Gerry Koning centraal op het middenveld...
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat dat een grapje is?
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat dat een grapje is?
17 mei 2009!
-
- Superster
Denk eerder dat Koning op de back staat en Popov of Janmaat op het middenveld. Janmaat zal wel centraal spelen achter Losada.
-
- Superster
Wees gerust, we spelen met 5 verdedigers
Defensieve zekerheid, dat is toch waar Heerenveen al jaren op kan bouwen. 

- ItFean82
- Forumicoon
Dat de middenvelders een keerje rust krijgen is wel goed, maar dan houden we inderdaad kabouters over. En met deze "kabouters" is de kans op een zeperd wel een stuk groter, en laten we nou net niet op een nieuwe zeperd zitten te wachten.
Op naar het volgende seizoen....
- Ironis
- Wereldspeler
Bijzondere opstelling. Wel Elyounoussi een kans bij het eerste, maar de kleintjes op het middenveld zullen niet echt voor balvastheid zorgen, ben ik bang. Aan de andere kant zijn het wel spelers die fitter en scherper zouden moeten zijn, omdat ze minder wedstrijden dan de basis-elf hebben gespeeld. Heb 3 Roosendalers bij me vanavond, dus ik hoop dat het goed komt.. Ze hebben me al uitgenodigd voor RBC - Heerenveen volgend seizoen.. 

-
- Forumicoon
In de praktijk zal er veel worden doorgeschoven van achteruit naar het middenveld met Losada en Koning centraal, Ely en Assaidi aan de zijkanten. We moete het maar zien. Gewonnen is geen enkele wedstrijd bij voorbaat. Gisteren Duits bekervoetbal gezien waar 3e Bundesligist Osnabrück (met 16.000 toeschouwers) na HSV nu Dortmund uit de beker gooide. Het Duitse bekervoetbal is misschien wel het mooste bekervoetbal dat er is waar regelmatig zulke verrassingen voorkomen. Ook op de lagere niveaus zit daar veel volk op de tribunes.
-
- Wereldspeler
Een paar spelers rust en gelijk ook maar wat dingetjes proberen.
Mijn opstelling:
VdB
Janmaat, Bak, Breuer/Kopic, Koning
Svec/Breuer
Assaidi,Elyounoussi, Popov
Sibon, Papadopulos
Popov(links) en Elyounousi(centraal) als middenvelders met diepgang, Assaidi als aanvallende middenvelder
Als Svec niet kan, Breuer als breker daar. Er staat genoeg voetbal voor.
Mijn opstelling:
VdB
Janmaat, Bak, Breuer/Kopic, Koning
Svec/Breuer
Assaidi,Elyounoussi, Popov
Sibon, Papadopulos
Popov(links) en Elyounousi(centraal) als middenvelders met diepgang, Assaidi als aanvallende middenvelder
Als Svec niet kan, Breuer als breker daar. Er staat genoeg voetbal voor.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
- Janneman
- Superster
Ik zou gaan voor: Lesjal; Janmaat, Bak Nielsen, Djuric, Koning; Väyrynen, Losada, Popov, Assaidi; ElYounnousi en Papadopoulos.
Mijn uitleg is vrij simpel, de spelers die er niet instaan zoals VandenBussche, Breuer, Dingsdag en Sibon zijn momenteel net niet goed genoeg of uit vorm. Hierbij wil ik wel opmerken dat VdB tot Willem 2 knap keepte maar daar ook flink door de mand zakte.
Tevens ben ik van mening, het zal me niet in dank worden afgenomen, dat het contract van Dingsdag niet verlengt dient te worden.
Mijn uitleg is vrij simpel, de spelers die er niet instaan zoals VandenBussche, Breuer, Dingsdag en Sibon zijn momenteel net niet goed genoeg of uit vorm. Hierbij wil ik wel opmerken dat VdB tot Willem 2 knap keepte maar daar ook flink door de mand zakte.
Tevens ben ik van mening, het zal me niet in dank worden afgenomen, dat het contract van Dingsdag niet verlengt dient te worden.
Laatst gewijzigd door Janneman op 28-10-2009 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
scheerenveen.supporterswereld.nl
-
- Beheerder
Ik ga voor een opstelling met Vandenbussche, Steppe en Lejsal in het doel en achterin Janmaat, Popov, Bak Nielsen, Kopic, Koning, Dingsdag, Breuer en Djuric.
Uitleg: ik denk dat de Jonge vanavond gaat voor wat meer defensieve zekerheid.
Uitleg: ik denk dat de Jonge vanavond gaat voor wat meer defensieve zekerheid.
Laatst gewijzigd door Riverside op 28-10-2009 13:55, 4 keer totaal gewijzigd.
- Caspar
- Superster
Discussiëren over de opstelling is prima, maar dan graat wel met wat meer uitleg erbij. Alleen een opstelling posten is weinig zinvol.
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Jeugdspeler
Lejsal; Janmaat, Bak Nielsen, Dingsdag (moet toch maar wéér), Popv; Vayrynen, Svec, Losada; Assaidi, Papadopulos, Elyounoussi. (4-3-3)
Keeper: Lejsal vond ik veelbelovend keepen en al is nu VDB toevallig een paar wedstrijden erg goed aan het keepen vind ik toch dat we Lejsal de kans moeten geven. Die kan zich nog weer verder ontwikkelen misschien terwijl we het van VDB wel weten.
Janmaat: Moet gewoon de kans krijgen om zich te ontwikkelen tot dé rechtsback. Dat Breuer toevallig aanvoerder is mag hier niks aan afdoen. Janmaat is aanvallend zóveel sterker dan Breuer en is verdedigend vooralsnog redelijk. Hij moet alleen weten wanneer hij weer als de bliksem terug moet omdat hij soms wel eens te grote gaten laat vallen in de verdediging.
Bak Nielsen: Vond ik de beste en meest constante verdediger in de laatste wedstrijden. Gewoon laten staan.
Dingsdag: Bij gebrek aan een betere opbouwer toch maar erin. Dingsdag laat vaak steken vallen in verdedigend opzicht en zelfs in zijn goede wedstrijden maakt hij acties die de 3 punten de kop om kunnen draaien. Vaak lost Bak Nielsen het dan weer op wanneer dat kan. Dit kan gewoon niet wanneer Heerenveen in een periode zit waar zowat alle tegendoelpunten ons de punten kosten omdat we zelf zo weinig scoren. Hopelijk kan er straks getest worden met Bak - Djuric.
Popov: Sterke linkerverdediger, goed schot, kan goed opkomen en laat verdedigend minder steken vallen ten opzichte van vorig seizoen. Moet zich verder kunnen ontwikkelen in het veld. Sowieso altijd beter dan Koning.
Middenveld:
Vayrynen: Altijd erin houden. Wanneer hij op zijn oude niveau is, is hij erg belangrijk (hopelijk raakt hij niet weer geblesseerd). Vayrynen is ook erg ervaren en kan op zich best de nieuwe captain worden.
Svec: Moet weer op z'n oude niveau komen. Dan is hij elke wedstrijd een belangrijke pion.
Linksmid: Voor deze wedstrijd Losada om Elm te sparen. Als iedereen fit is heb ik het liefst Grindheim hier. Grindheim vind ik een erg bruikbare speler en doet veel goeds. De Kuyt van Heerenveen (al is hij iets minder goed).
Assaidi: Laat hem zich ontwikkelen op de vleugel, hij beloof meer dan Paolo en Elyounoussi.
Papadopulos: Sibon is definitief ingehaald door zijn leeftijd. Ik vind Papadopulos ook niet zo goed maar hij is zeker beter en misschien komt hij nog los dit seizoen. Gewoon de kansen blijven geven. Sibon als pinch-hitter.
Beerens: Mits fit en op zijn niveau is dit altijd een klasse voetballer. Sinds zijn loonsverhoging niet dezelfde meer maar is nog steeds een groot talent die Heerenveen nu al op sleeptouw kan nemen (mits op niveau). Als Beerens niet fit is moet hier maar Paolo of Elyounoussi neergeplant worden. Veel beters hebben we niet.
Keeper: Lejsal vond ik veelbelovend keepen en al is nu VDB toevallig een paar wedstrijden erg goed aan het keepen vind ik toch dat we Lejsal de kans moeten geven. Die kan zich nog weer verder ontwikkelen misschien terwijl we het van VDB wel weten.
Janmaat: Moet gewoon de kans krijgen om zich te ontwikkelen tot dé rechtsback. Dat Breuer toevallig aanvoerder is mag hier niks aan afdoen. Janmaat is aanvallend zóveel sterker dan Breuer en is verdedigend vooralsnog redelijk. Hij moet alleen weten wanneer hij weer als de bliksem terug moet omdat hij soms wel eens te grote gaten laat vallen in de verdediging.
Bak Nielsen: Vond ik de beste en meest constante verdediger in de laatste wedstrijden. Gewoon laten staan.
Dingsdag: Bij gebrek aan een betere opbouwer toch maar erin. Dingsdag laat vaak steken vallen in verdedigend opzicht en zelfs in zijn goede wedstrijden maakt hij acties die de 3 punten de kop om kunnen draaien. Vaak lost Bak Nielsen het dan weer op wanneer dat kan. Dit kan gewoon niet wanneer Heerenveen in een periode zit waar zowat alle tegendoelpunten ons de punten kosten omdat we zelf zo weinig scoren. Hopelijk kan er straks getest worden met Bak - Djuric.
Popov: Sterke linkerverdediger, goed schot, kan goed opkomen en laat verdedigend minder steken vallen ten opzichte van vorig seizoen. Moet zich verder kunnen ontwikkelen in het veld. Sowieso altijd beter dan Koning.
Middenveld:
Vayrynen: Altijd erin houden. Wanneer hij op zijn oude niveau is, is hij erg belangrijk (hopelijk raakt hij niet weer geblesseerd). Vayrynen is ook erg ervaren en kan op zich best de nieuwe captain worden.
Svec: Moet weer op z'n oude niveau komen. Dan is hij elke wedstrijd een belangrijke pion.
Linksmid: Voor deze wedstrijd Losada om Elm te sparen. Als iedereen fit is heb ik het liefst Grindheim hier. Grindheim vind ik een erg bruikbare speler en doet veel goeds. De Kuyt van Heerenveen (al is hij iets minder goed).
Assaidi: Laat hem zich ontwikkelen op de vleugel, hij beloof meer dan Paolo en Elyounoussi.
Papadopulos: Sibon is definitief ingehaald door zijn leeftijd. Ik vind Papadopulos ook niet zo goed maar hij is zeker beter en misschien komt hij nog los dit seizoen. Gewoon de kansen blijven geven. Sibon als pinch-hitter.
Beerens: Mits fit en op zijn niveau is dit altijd een klasse voetballer. Sinds zijn loonsverhoging niet dezelfde meer maar is nog steeds een groot talent die Heerenveen nu al op sleeptouw kan nemen (mits op niveau). Als Beerens niet fit is moet hier maar Paolo of Elyounoussi neergeplant worden. Veel beters hebben we niet.
- feanman
- Nieuw talent
Janneman schreef:Ik zou gaan voor: Lesjal; Janmaat, Bak Nielsen, Djuric, Koning; Väyrynen, Losada, Popov, Assaidi; ElYounnousi en Papadopoulos.
Lijkt mij ook een goede keuze.
Breuer even laten voelen dat hij ook op de bank kan zitten als hij slecht presteert.
Zelfde geldt voor Sibon.
Ely heeft vertrouwen nodig om te presteren. Ik heb deze jongen dingen op trainingen zien doen... prachtig!
Ik zou zeggen geef hem nog een kans. Ooit moet het er echt uit komen
Alleen Vayrynen kan denk ik nog niet een hele wedstrijd volmaken. Mooi dat ie in ieder geval minuten kan maken!
Popov is onze vechter! Mag niet missen in het elftal!
Papa moet onze ballen het net in vegen, strappen, stiften, koppen etc..etc.. als dat ding er maar weer eens ingaat!

Defensief spelen zal wel moeten. Doelpunten tegen krijgen is natuurlijk geen optie tegen die tegenstander. Dan is het einde echt zoek. ( nou ja....dat zal de JL worden.)
Lesjal en vdB zijn beide goede keepers. Hiervoor heb ik dan ook geen voorkeur momenteel.
Genoeg uitleg?

-
- Forumicoon
Het is in mijn ogen geen enkele discussie waard, maar het zegt wel genoeg over het niveau waar we momenteel in zitten.
Er wordt gediscussieerd over een opstelling tegen RBC Roosendaal, de nummer 13 uit de eerste divisie. Hoe gaan we ze verslaan....
Van mijn part stellen ze de koffiejufvrouw en de wasvrouw op, dit moeten ze gewoon ruim winnen.......
Er wordt gediscussieerd over een opstelling tegen RBC Roosendaal, de nummer 13 uit de eerste divisie. Hoe gaan we ze verslaan....

Van mijn part stellen ze de koffiejufvrouw en de wasvrouw op, dit moeten ze gewoon ruim winnen.......
- FrankNN2
- Jeugdspeler
Nu onderweg naar Heerenveen, over een uurtje mezelf mooi vol laten lopen met bier dan kan het alleen maar goed uitpakken hèhè 

-
- Superster
- Contacteer:
FrankNN2 schreef:Nu onderweg naar Heerenveen, over een uurtje mezelf mooi vol laten lopen met bier dan kan het alleen maar goed uitpakken hèhè

Bedankt Torcida:-)
- NN4ever
- Selectiespeler
AUB geen opstelling met Elyanoussi daar in voor! Die jongen kan niks, a: hij wordt zo maar aan de kant gezet, b: scoort vrijwel nooit, c: lijdt veel balverlies en d: er gaat totaal geen dreiging van uit.
1. Heerenveen
2. Familie
2. Familie
-
- Jeugdspeler
Zolang je zijn naam niet goed spelt, vind ik dat je zo'n reactie niet serieus kan nemen. Hoewel je wel gelijk hebt, alleen puntje B is logisch: hij speelt ook bijna nooit.
- pieterpieter
- Selectiespeler
Mee eens, ik denk dat ie qua doelpunten per minuut nog niet eens een dramatisch gemiddelde heeft. Begin vorig seizoen scoorde Elyounoussi regelmatig, toen hij ook regelmatig basis stond. Hierna waren het vooral invalbeurten.Dappie schreef: alleen puntje B is logisch: hij speelt ook bijna nooit.
- camataru
- Wereldspeler
Kan ik het ook ergens volgen via een stream.
Ben niet in staat om naar het ALS te komen.
Wij zijn Heerenveen.
- feanman
- Nieuw talent
En toch KAN hij het.
In zo'n wedstrijd misschien goed om hem op te stellen. Voor zijn vertrouwen.
Maar ja... dan moet hij natuurlijk wel wat laten zien.
Laten we het hopen.
Vanavond flink supporteren! Ik ben onderweg

In zo'n wedstrijd misschien goed om hem op te stellen. Voor zijn vertrouwen.
Maar ja... dan moet hij natuurlijk wel wat laten zien.
Laten we het hopen.
Vanavond flink supporteren! Ik ben onderweg

-
- Wereldspeler
Het wordt nergens uitgezonden dus dan zullen er ook geen streams zijn.
-
- Forumicoon
Inderdaad. Wel is het te volgen via Omrop Fryslân-radio.feanfans schreef:Het wordt nergens uitgezonden dus dan zullen er ook geen streams zijn.
-
- Wereldspeler
Zijn er nog kaarten te koop voor NieuwNoord?
-
- Bankzitter
Enig idee hoeveel kaarten er zijn verkocht. Ik heb er ouderwets zin in
- Eric
- Superster
Is de wedstrijd nog ergens te bekijken?
-
- Jeugdspeler
Hier zal 't wel te volgen zijn maar wel met engels commentaar http://bekerstreams.punt.nl/?id=493444&r=1&tbl_archief=& . Maja beter dan niks denk ik maar.camataru schreef:Kan ik het ook ergens volgen via een stream.
- pieterpieter
- Selectiespeler
Beter dan Leo Driessen bedoel jejanjansen schreef:Hier zal 't wel te volgen zijn maar wel met engels commentaar http://bekerstreams.punt.nl/?id=493444&r=1&tbl_archief=& . Maja beter dan niks denk ik maar.

-
davp Verified
- Wereldspeler
Ik ben al lid bij unibet, heb al een rekening en geld gestort. Moet je je dan alsnog aanmelden?