Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Greene was (nadruk op was) een goede verdediger, maar hij is nu nog maar 27 ... dan ben je het verdedigen nog niet verleerd. Lucius zou ik voor de basis ook geen aanwinst vinden, als reserve en voor de mentale coaching lijkt het mij geen slechte. Timmer als 2e keeper lijkt mij een aanwinst.
Het is maar een spelletje
-
- Beheerder
Lucius is hooguit op oudejaarsdag een aanwinst.vlqrt schreef:Lucius zou ik voor de basis ook geen aanwinst vinden, als reserve en voor de mentale coaching lijkt het mij geen slechte. .

-
Verified
- Wereldspeler
jah en voor zijn tandartsLucius is hooguit op oudejaarsdag een aanwinst.

Voel je niet te klein om groot te denken!!
-
- Wereldspeler
Bron: FeanonlineLejsal droomt van Premier League
02 augustus 2009 - 22:14
Martin Lejsal ondertekent deze week naar alle waarschijnlijkheid een contract bij SC Heerenveen. De doelman vertrekt volgens Tsjechische media één seizoen op huurbasis naar Heerenveen, dat een optie tot koop heeft bedongen. Lejsal, die in Engeland stage liep bij Bristol City, ziet Heerenveen als tussenstation en droomt van de Engelse Premier League.
'Engeland is een droom,' citeert Denik de 26-jarige sluitpost. 'Ik denk dat de Nederlandse competitie een mooi tussenstation is. Begrijp me niet verkeerd, Heerenveen is ook een hele mooi club. Ik heb met de Tsjechische spelers van Heerenveen gesproken en ze hebben me Heerenveen aangeraden. Bristol was ook concreet, maar ik heb de voorkeur gegeven aan Heerenveen.'
'Heerenveen is een kleine stad, maar het heeft wel een mooi stadion waar tijdens de openingswedstrijd bijna dertigduizend mensen zaten,' gaat Lejsal voort. De doelman maakt zich geen zorgen over de taal. 'Het Nederlands is een mengeling van Engels en Duits, dus het is moeilijk te leren. Maar in het team zijn er Tsjechen, een Macedoniër en de coach is een Noor, dus de we communiceren in het Engels.'
De Tsjech, die ook in de nadrukkelijke belangstelling stond van Feyenoord, hoopt zich snel thuis te voelen bij Heerenveen. 'De Nederlandse competitie is al begonnen, dus ik zal snel moeten wennen. Eerst zal ik nog voor huisvesting moeten zorgen,' aldus Lejsal
Huur met een optie tot koop dus, lijkt me een prima optie. Ik hoop ten zeerste dat ze bij Losada ook een optie tot koop bedongen hebben.
- BK2007
- Forumicoon
Inderdaad, waarom huren ?
Zijn de centen op ?
Of is dit een weerslag van de slechte aankopen van vorig jaar ? Willen ze het eerst aanzien met een huurcontract en pas bij gebleken kwaliteit aankopen ?
Zijn de centen op ?
Of is dit een weerslag van de slechte aankopen van vorig jaar ? Willen ze het eerst aanzien met een huurcontract en pas bij gebleken kwaliteit aankopen ?
Samen maken we de club sterk.
- Flying Tilster
- Forumicoon
Denk eerlijk gezegd het laatste. Er is behoorlijk wat geld uitgegeven voor een Elyounoussi en Ingelsten. Bovendien denk ik dat huren niet eens zo'n hele slecht optie is, als men maar een optie tot koop bedingt. Op die manier kun je de club sterker maken en in de toekomst definitief toevoegen aan je selectie. En als hij toch blijkt niet goed genoeg te voldoen ben je na de huurperiode weer van hem af.BK2007 schreef:Inderdaad, waarom huren ? Zijn de centen op ?
Of is dit een weerslag van de slechte aankopen van vorig jaar ?
Ben met de meesten hier wel van mening dat als je huurt, het wel een speler moet zijn uit het buitenland om de concurrentie niet te versterken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
-
- Forumicoon
Op zich niet eens zo slecht natuurlijk. Het is maar weer afwachten wat deze keeper gaat presteren, maar dat krijg je als je allemaal onbekende spelers gaat halen waar je niet van weet hoe het zal gaan. Nu kun je hem weer 'lozen' als het niks is. En als hij het goed doet geef je hem een contract.
-
Verified
- Wereldspeler
je ziet het nu steeds meer gebeuren ook door de crisis denk ik, je kunt het bekijken als een leker lange proefperiode dat ik natuurlijk wel de beste manier om te kijken of een speler voldoet
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Nu de nieuwe keeper bekend is:
Volgens mijn informatie zat heerenveen achter de doelman van het nationale elftal van oostenrijk aan. Ik heb geen naam gehoord. Maar even na zoeken en dan zou het moeten gaan om Jurgen Macho. Maar dat is dus niet doorgegaan. Dus ik ga er vanuit dat of deze doelman te duur was, of dat ze hem alleen maar konden kopen i.p.v. huren!
De nieuwe keeper die ze hebben gekocht ken ik niet maar ik heb er erg veel vertrouwen in.
Volgens mijn informatie zat heerenveen achter de doelman van het nationale elftal van oostenrijk aan. Ik heb geen naam gehoord. Maar even na zoeken en dan zou het moeten gaan om Jurgen Macho. Maar dat is dus niet doorgegaan. Dus ik ga er vanuit dat of deze doelman te duur was, of dat ze hem alleen maar konden kopen i.p.v. huren!
De nieuwe keeper die ze hebben gekocht ken ik niet maar ik heb er erg veel vertrouwen in.
FORZA SC HEERENVEEN
- ''Pippi'' Nilsson
- Invaller
Waarom vind ik dit altijd onnuttige berichten? Je kent hem niet, maar je hebt er erg veel vertrouwen in, die twee dingen gaan toch niet samen?mart761 schreef:Nu de nieuwe keeper bekend is:
'' ..... ''
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Hoe zo niet! Ik heb gewoon vertrouwen in de scouting. Ik verwacht dat ze een goede keeper hebben binnen gehaald.
Vertrouwen in je club en de aankopen
Vertrouwen in je club en de aankopen

FORZA SC HEERENVEEN
-
- Wereldspeler
ik ben in ieder geval blij met het feit dat hij 1m96 is. Ik heb het gevoel dat Steppe echt te klein is... in de JC-schaal leek de bal van Martens misschien onhoudbaar, maar een langere keeper had net wat makkelijker bij de hoek gekunt en deze misschien nog kunnen keren.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Ik vind een lange keeper (en CV) ook zeker wel een pré. Toch betekent dat niet dat je onder de 1.87m geen topkeeper zou kunnen zijn. Ik noem een Casillas, Akinfeev en vast nog wel een paar. Ik denk wel dat bij een wat kleinere keeper de sprongkracht echt van cruciaal belang is. Volgens mij beschikt Steppe daar wel over.Jelmer1981 schreef:ik ben in ieder geval blij met het feit dat hij 1m96 is. Ik heb het gevoel dat Steppe echt te klein is... in de JC-schaal leek de bal van Martens misschien onhoudbaar, maar een langere keeper had net wat makkelijker bij de hoek gekunt en deze misschien nog kunnen keren.
-
- Nieuw talent
Kijk, in deze man ( Lejsal) heb ik dus wél vertrouwen! Alleen al het feit dat hij Heerenveen verkiest boven Bristol, die toch voetbalhistorisch een grotere naam hebben gevestigd.
Bovendien vond ik het, zoals waarschijnlijk de meesten hier, inderdaad wijzer om nu eens een speler (lees: keeper) te huren, maar wél met optie tot koop.

Gretig en zelfbewust, mooie combi.''Ik wil me wel snel de voetbaltaal eigen maken, want communicatie is van cruciaal belang voor een keeper.’’
- Pietje Paaltjens
- Selectiespeler
Lejsal, aardige keeper, maar ik wil hem eerst wel eens aan het werk zien.
Van Steppe ben ik vooralsnog niet gecharmeerd. Te onwennig, te onzeker en ook buiten het veld toont hij zich allesbehalve een prof. Hij stunt ook buiten het veld..
Kruiswijk had ik graag in de verdediging willen zien. Bij Anderlecht komt hij niet meer aan spelen toe en hij is in gesprek met Fortuna Düsseldorf, nota bene 2e BL. Een jongen met potentie, Jong-Oranje klant, Nederlands, jong, zit groei in en ook een zekere transferwaarde en dan had Breuer wat mij betreft wel kunnen vertrekken. Van Djuric (alweer een buitenlandse jongen) moet ik nog maar zien of hij een meerwaarde heeft. Dingsdag is een ideale stand-in in het centrum en kan ook eventueel op links spelen. Breuer is kwalitatief te matig.
Van Steppe ben ik vooralsnog niet gecharmeerd. Te onwennig, te onzeker en ook buiten het veld toont hij zich allesbehalve een prof. Hij stunt ook buiten het veld..
Kruiswijk had ik graag in de verdediging willen zien. Bij Anderlecht komt hij niet meer aan spelen toe en hij is in gesprek met Fortuna Düsseldorf, nota bene 2e BL. Een jongen met potentie, Jong-Oranje klant, Nederlands, jong, zit groei in en ook een zekere transferwaarde en dan had Breuer wat mij betreft wel kunnen vertrekken. Van Djuric (alweer een buitenlandse jongen) moet ik nog maar zien of hij een meerwaarde heeft. Dingsdag is een ideale stand-in in het centrum en kan ook eventueel op links spelen. Breuer is kwalitatief te matig.
.
-
Verified
- Wereldspeler
ik zou een Kruiswijk wel willen hebben in onze verdediging, hij is snel,sterk en goed met het hoofd
Maar hij zal niet komen en we moeten het doen met de verdediging die we nu hebben.
zou huren geen optie zijn?
Maar hij zal niet komen en we moeten het doen met de verdediging die we nu hebben.
zou huren geen optie zijn?

-
- Invaller
Lees net dat Lastuvka van Shaktar eerste keus was om keeper te worden.
Kostte echter 3 miljoen waardoor het niet doorging. Detail: ook een Tsjech, geen international.
Nu naar Dnjepr..
Was er op het forum nou niet een grappenmaker met echte inside information die zei dat we als eerste keus de O'rijkse nationale keeper wilden??
Wel, neem aan dat we voor Lejsal iig geen 3 miljoen betalen (moeten uiteindelijk)
Persoonlijk toch liever Didulica gehad of Krul (geweldige wedstrijd ingevalen voor Newcastle maar is voorlopig gewoon tweede keus...)
Kostte echter 3 miljoen waardoor het niet doorging. Detail: ook een Tsjech, geen international.
Nu naar Dnjepr..
Was er op het forum nou niet een grappenmaker met echte inside information die zei dat we als eerste keus de O'rijkse nationale keeper wilden??
Wel, neem aan dat we voor Lejsal iig geen 3 miljoen betalen (moeten uiteindelijk)
Persoonlijk toch liever Didulica gehad of Krul (geweldige wedstrijd ingevalen voor Newcastle maar is voorlopig gewoon tweede keus...)
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Die Lastuvka zit dus bij dezelfde zaakwaarnemer als Lejsal (en Papadopulos).GJ7300 schreef:Lees net dat Lastuvka van Shaktar eerste keus was om keeper te worden.
Nu naar Dnjepr..
Maar goed, met Lejsal staat er volgens mij wel iemand onder de lat. Tegen NEC kon hij ook weinig doen aan het vrijwel wekelijkse geblunder achterin (en op de rest van het veld). Het is natuurlijk nog wel even afwachten voordat je hem echt kan beoordelen.
- TWR22
- Superster
Keeper Vermeer wil duidelijkheid
Uitgegeven: 11 augustus 2009 10:45
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 10:45
AMSTERDAM - Gesprekken tussen Ajax en doelman Kenneth Vermeer hebben nog niet geleid tot een contractverlenging.
De Amsterdamse club deed de tweede keeper al wel een aanbieding, maar daar gaat de 23-jarige nog niet op in, zo laat zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht dinsdag weten aan Sportweek.
"Kenneth is op een leeftijd gekomen dat hij wil spelen. We zijn benieuwd wat zijn perspectief is bij Ajax. Daar moet eerst duidelijkheid over komen, voordat we over zaken als contractduur, salaris en dergelijke gaan onderhandelen."
HOE moeilijk kan het zijn? Waarom halen we nou niet eens een Nederlandse, bekende keeper. We kennen zijn beperkingen en zijn sterke punten.
AMSTERDAM - Gesprekken tussen Ajax en doelman Kenneth Vermeer hebben nog niet geleid tot een contractverlenging.
De Amsterdamse club deed de tweede keeper al wel een aanbieding, maar daar gaat de 23-jarige nog niet op in, zo laat zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht dinsdag weten aan Sportweek.
"Kenneth is op een leeftijd gekomen dat hij wil spelen. We zijn benieuwd wat zijn perspectief is bij Ajax. Daar moet eerst duidelijkheid over komen, voordat we over zaken als contractduur, salaris en dergelijke gaan onderhandelen."
HOE moeilijk kan het zijn? Waarom halen we nou niet eens een Nederlandse, bekende keeper. We kennen zijn beperkingen en zijn sterke punten.
100% achter Marco van Basten!
-
Verified
- Forumicoon
Ja je kunt de ene clown vervangen door een andere Pipo.TWR22 schreef:Keeper Vermeer wil duidelijkheid
Die Vermeer komt tekort voor de (sub)top.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Nieuw talent
Ebiede schreef:Ja je kunt de ene clown vervangen door een andere Pipo.
Die Vermeer komt tekort voor de (sub)top.
Ik vond Vermeer toch heel wat wat wedstrijden keurig keepen, dan heb ik toch liever Vermeer hoor;)
- jakato
- Nieuw talent
Jullie denken toch niet dat Heerenveen een 4e keeper op de loonlijst wil hebben? Zolang VDB er nog is, Steppe nog op korte termijn inzetbaar is is dit geen reële optie. Dan had dit eerder moeten plaatsvinden. Wellicht hebben ze wel geïnformeerd bij Vermeer....
Laatst gewijzigd door Niels op 11-08-2009 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Denk even om de quote in quote a.u.b.!
Reden: Denk even om de quote in quote a.u.b.!
Impossible is nothing
-
- Invaller
Quote VBPrimeur:
Kan nog steeds aangezien ik VDB echt zie weggaan
Die zou ik nou leuk gevonden hebben.Tim Krul krijgt dinsdagavond de kans aanwezige scouts te imponeren. De doelman staat onder de lat tijdens het oefenduel met Jong Engeland in de Groningse Euroborg.
Krul maakte zaterdag grote indruk tijdens het competitieduel van Newcastle United tegen West Bromwich Albion. Daardoor zitten er diverse belangstellende clubs uit de Premier League voor hem op de tribune.
Kan nog steeds aangezien ik VDB echt zie weggaan
-
- Forumicoon
Ik zag hem in de eerste helft een mispeer maken bij een hoge bal van de zijkant, pfff.
- ItFean82
- Forumicoon
Als Krul door Premier League clubs gevolgd wordt dan kunnen wij wel inpakken met onze intresse.
Op naar het volgende seizoen....
-
Verified
- Wereldspeler
ik heb Tim KRul 10 keer liever dan Vermeer 

-
Vrieskist Verified
- Beheerder
We hebben toch al 2 keepers?
- ItFean82
- Forumicoon
Vooralsnog 4, Steppe, Lesjal, Vandenbussche en Bangma. Dat moet genoeg zijn om een seizoen door te komen. 

Op naar het volgende seizoen....
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Vandenbussche moet eigenlijk nog wel weg. Dan heb je 3 keepers en dat zou inderdaad genoeg moeten zijn.ItFean82 schreef:Vooralsnog 4, Steppe, Lesjal, Vandenbussche en Bangma. Dat moet genoeg zijn om een seizoen door te komen.
- hjwiltjer
- Invaller
Heb ik gisteravond zien spelen en maakte op mij een aardige indruk. Is dit niet wat voor ons?Ajacied Van der Heijden positief over FC Groningen
12 augustus 2009
Jan-Arie van der Heijden ziet een tijdelijke overstap naar FC Groningen best zitten. De ploeg van trainer Ron Jans heeft interesse om de middenvelder te huren van Ajax. "Ik zou best in Euroborg willen voetballen. FC Groningen is mooie, goede club. Maar ik heb meerdere opties. Ik weet het dus nog niet", zegt hij op OnsOranje.nl.
Van der Heijden miste vrijwel het volledige afgelopen seizoen door blessureleed, maar is inmiddels weer helemaal fit. Erg veel uitzicht op speelminuten bij Ajax heeft hij echter niet. "Ik heb nog niet bij de wedstrijdselectie gezeten. Dat is wel een indicatie natuurlijk. Er zijn bij Ajax heel veel goede spelers voor een paar posities op het middenveld", zegt de 21-jarige middenvelder, die daarom positief staat tegenover een tijdelijke overstap naar een andere club. "Ik moet meer power in de duels krijgen en ervaring opdoen. Daarmee kan ik dan beter leren inschatten wanneer je wel of niet risico kan nemen. Zulke dingen leer je alleen in het veld, met echte tegenstand."
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |