Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- BK2007
- Forumicoon
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Is Stijn Stijnen niks voor ons ? 

Samen maken we de club sterk.
- Crash
- Superster
Westerveld 'niet denderend' in zijn periode bij Sparta? Wat Westerveld in die periode liet zijn was ronduit slecht. Hij heeft Sparta heel veel punten gekost dat seizoen. Een enorm overschatte keeper die ik niet eens op de bank van Heerenveen wil zien plaatsnemen.Blizzard schreef:Wat heeft Westerveld vorig seizoen eigenlijk gedaan? In 2007-08 heeft hij aardig wat wedstrijden gekeept voor weet ik nog Sparta en daar vond ik hem niet echt denderend maar hij heeft natuurlijk wel een schat aan ervaring. Onder andere een EK meegemaakt, Liverpool ect...
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Haha, het was ook een beetje een understatementWesterveld 'niet denderend' in zijn periode bij Sparta? Wat Westerveld in die periode liet zijn was ronduit slecht. Hij heeft Sparta heel veel punten gekost dat seizoen. Een enorm overschatte keeper die ik niet eens op de bank van Heerenveen wil zien plaatsnemen.

-
- Nieuw talent
Dit meld sportweek.nlDe Kroaat Dario Knezevic van Livorno staat in de belangstelling van Ajax en SC Heerenveen. Dat meldt de krant 24sata in haar weekendeditie.
De 27-jarige Knezevic is een centrale verdediger van 1 meter 84. Afgelopen seizoen kwam de twaalfvoudige international op huurbasis uit voor Juventus. Door diens lichamelijk malheur wordt de kans miniem geacht dat de Bianconieri de optie tot koop lichten. In zijn geboorteland verdedigde Knezevic tussen 2001 en 2006 de kleuren van NK Rijeka.
Hier een filmpje van deze spijkerharde Kroaat, lijkt me sterk dat hij komt. Maar zou wel een prachtige aankoop zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=3fbf1JKmItk
Laatst gewijzigd door gertjuh19 op 27-06-2009 17:05, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Bankzitter
Dit lijkt me niet meer van toepassing omdat ze al 2 nieuwe verdedigers hebben aangetrokken. Er was misscien belangstelling van een paar weken terug maar ik denk dat het nou niet meer relevant is. Wel een heerlijke sliding in huis;) Dit zijn wel spelers die ons beter maken
Laatst gewijzigd door makkingacity op 27-06-2009 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Knezevic is nog altijd een KroaatHier een filmpje van deze spijkerharde italiaan!

Ik kan me overigens niet voorstellen dat deze toch wel grote naam naar Heerenveen komt. Ik vind het dan ook geen "Heerenveen-aankoop". Maar wie weet...

-
- Nieuw talent
Klopt inderdaad Blizzard dank je, hij verdedigt ieder geval op Italiaanse wijze. Nooit verkeerd dacht ik zo
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
Wie weet zijn ze achter de schermen echt bezig om door te selecteren waardoor spelers als Breuer en Dingsdag misschien wel kind van de rekening worden, of wellicht staan ze in de belangstelling van andere clubs..
Men rept continu dat de selectie rond is als er niemand vertrekt, maar wat als er een of meerdere verdedigers vertrekken?
Dit soort geruchten zijn niet bij voorbaat onwaar omdat op dit moment de selectie al rond zou zijn.
De transfermarkt draait voorlopig nog wel even door...
Men rept continu dat de selectie rond is als er niemand vertrekt, maar wat als er een of meerdere verdedigers vertrekken?
Dit soort geruchten zijn niet bij voorbaat onwaar omdat op dit moment de selectie al rond zou zijn.
De transfermarkt draait voorlopig nog wel even door...
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
-
- Jeugdspeler
Dario Knezevic is waarschijnlijk niet een hele duure speler ( wel salaris waarschijnlijk) want Juventus kon hem voor 1,6 mil. kopen maar heeft dit niet gedaan. ''De Turijners achtten de mandekker niet goed genoeg voor een basisplaats en bovendien stond hij lange tijd aan de zijlijn met diverse blessures. In totaal kwam hij slechts tot vier duels in het zwart-witte shirt van De Oude Dame''
Heerenveen zou hem dus misschien tussen de 1-2 miljoen van Livorno kunnen kopen. Ben benieuwd of dit echt serieus nieuws is. Als hij zou komen hebben we in iedergeval sterke verdediging. Met Popov, Bak, Djuric en Knezevic!:)
Heerenveen zou hem dus misschien tussen de 1-2 miljoen van Livorno kunnen kopen. Ben benieuwd of dit echt serieus nieuws is. Als hij zou komen hebben we in iedergeval sterke verdediging. Met Popov, Bak, Djuric en Knezevic!:)
-
- Nieuw talent
Omrop Fryslan weet te melden dat Bak naar feyenoord zou gaan voor een bedrag van ca 2 mln euro. Iemand die hier meer van weet?
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
Onzinbericht, waarschijnlijk door iemand (FEYENOORD-supporter) op het net gezet.El Blanquito schreef:Omrop Fryslan weet te melden dat Bak naar feyenoord zou gaan voor een bedrag van ca 2 mln euro. Iemand die hier meer van weet?
Wishfull thinking maar dikke onzin dus..
http://www.3-angle.nl
-
- Forumicoon
Ja. Dit is door Voetbalreport.nl op het internet gedumpt, een Feyenoord-fansite heeft bij OF aangeklopt en laatstgenoemde heeft aangegeven NIETS over Bak te hebben gepubliceerd. Dit is dus 100% onzin.El Blanquito schreef:Omrop Fryslan weet te melden dat Bak naar feyenoord zou gaan voor een bedrag van ca 2 mln euro. Iemand die hier meer van weet?
En voor vragen over Bak Nielsen voortaan graag in zijn eigen topic. Daar werd dit bericht een paar dagen geleden al gepubliceerd.
-
- Invaller
Van het filmpje af te lezen, dan zeg ik, halen die knezevic, want met hem, bak, djuric en kopic heb je een goede verdediging staan, van dingsdag weten we dat sollied hem niet ziet zitten als verdediger. Dan nog een goede 2de keeper en ditewig als 3de keeper. Ik zeg dan word het een mooi seizoen
-
Verified
- Forumicoon
Kopic is en wordt helemaal niks. Verdedigend te kwetsbaarFlamingo schreef:Van het filmpje af te lezen, dan zeg ik, halen die knezevic, want met hem, bak, djuric en kopic heb je een goede verdediging staan, van dingsdag weten we dat sollied hem niet ziet zitten als verdediger. Dan nog een goede 2de keeper en ditewig als 3de keeper. Ik zeg dan word het een mooi seizoen
-
- Invaller
Hoho, niet te snel afschrijven!Feanfan 1 schreef:Kopic is en wordt helemaal niks. Verdedigend te kwetsbaar
Kijk Svec vorige jaar tegenvallend, dit jaar een perfecte speler!
Wat niet is, kan nog komen...
Laat je niet beinvloeden door een filmpje, kijk naar matusiak..Flamingo schreef:Van het filmpje af te lezen, dan zeg ik, halen die knezevic, want met hem, bak, djuric en kopic heb je een goede verdediging staan, van dingsdag weten we dat sollied hem niet ziet zitten als verdediger. Dan nog een goede 2de keeper en ditewig als 3de keeper. Ik zeg dan word het een mooi seizoen
- ouwe seun
- Invaller
volgens mij wil Gomes ook wel terug naar nederland
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
-
- Wereldspeler
ouwe seun schreef:volgens mij wil Gomes ook wel terug naar nederland

Denk je echt dat die haalbaar is?
- ouwe seun
- Invaller
Een keeper haal je vaak voor vele jaren.
Op lange termijn is het dus de investering waard denk ik.
Op lange termijn is het dus de investering waard denk ik.
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
-
- Selectiespeler
Haha, Gomes.
Mag Casillas ook niet weg uit Madrid?
Op alle vlakken onhaalbaar.
Mag Casillas ook niet weg uit Madrid?
Op alle vlakken onhaalbaar.
-
- Invaller
Vorig jaar hebben de volgende keepers gespeeld of op de bank gezeten:
Steppe - Vandenbussche - Vonk - Zeinstra - Bangma -
Daarnaast was Etemadi zowat het hele seizoen geblesseerd, de 6e! keeper heeft dus zelfs een keer op de bank gezeten. Waarom desnoods niet iemand als Ditewig of Moeliker als 3e keeper halen?
Daarnaast was Etemadi zowat het hele seizoen geblesseerd, de 6e! keeper heeft dus zelfs een keer op de bank gezeten. Waarom desnoods niet iemand als Ditewig of Moeliker als 3e keeper halen?
- Hoho
- Bankzitter
Ik vind Jelle ten Rouwelaar wel bij onze club passen, misschien is NAC bereid om hem voor niet zo'n groot bedrag van de hand te doen. En dan met Steppe uitvechten wie er in het doel komt te staan.
Kan hij mooi weer terug naar Joure, bij z'n moeder
stop staring at my avatar
- zweed1
- Wereldspeler
Dat kan volgens Kuiper niet, de centjes zijn op !!.hummelinho schreef:Vorig jaar hebben de volgende keepers gespeeld of op de bank gezeten:
- Eric
- Superster
Onhaalbaar. Zo'n jongen wil vanaf nu elk seizoen spelen omdat hij een redelijk grote potentie heeft. Heerenveen kan alleen het aanbod doen van: 'vecht het maar met Steppe uit' en daarvoor zou hij nooit komen.Hoho schreef:Ik vind Jelle ten Rouwelaar wel bij onze club passen, misschien is NAC bereid om hem voor niet zo'n groot bedrag van de hand te doen. En dan met Steppe uitvechten wie er in het doel komt te staan.
- paparazzi
- Superster
Heerenveen moet weer eens gaan praten met Boy Waterman. Was toch ook een talent in spe? Ik vond het destijds al niet al te slim hem voor een fooi aan AZ te 'schenken.' Deze jongen heeft nog altijd potentie en zeker NU de drang om dit waar te willen maken!
Miereneukert!
-
- Forumicoon
Waterman is wat mij betreft geen optie. Boy is een hele simpele doelman: weinig blunders, maar ook weinig echt goede wedstrijden. Een puntenpakker is het niet. Verder zegt het genoeg dat hij bij ADO aan een basisplaats is gekomen door een blessure van Zwinkels, wat ook geen topper is. Bovendien moet hij wekelijks spelen en daarom zal hij vast niet zitten te wachten op een terugkeer bij Heerenveen als stand-in.
Ik ben voorstander van een jonge selectie en minimaal twee goede spelers per positie, maar voor de keeperspositie heb ik liever een echte nummer één en een stand-in. Een ervaren keeper als het even kan. Iemand zoals Vonk dus.
Ik ben voorstander van een jonge selectie en minimaal twee goede spelers per positie, maar voor de keeperspositie heb ik liever een echte nummer één en een stand-in. Een ervaren keeper als het even kan. Iemand zoals Vonk dus.
- Hielke
- Forumicoon
In zijn eigen topic wordt Vandenbussche zo nu en dan neergezet als iemand die er niks van kan. Blij dat-ie lijkt te vertrekken, is de strekking van die posts. Op zich vind ik veel van de kritiek op zijn functioneren in de laatste twee seizoenen terecht, maar wat ik tot nu toe van Kenny Steppe heb gezien is echt niet beter.
Hij is een talent, hij moet de kans krijgen; dat weet ik. Maar of hij er direct al zal staan, vanaf 25 juli, daar twijfel ik wel aan. Mocht na Vonk ook Vandenbussche vertrekken dan hoop ik dat de club een betrouwbare, ervaren doelman aantrekt. Type-Babos. Als concurrent en nestor van Steppe, en zonodig als de eerste keeper tot het moment dat Steppe er klaar voor is.
AZ heeft recentelijk een heel seizoen door de gootsteen kunnen spoelen wegens onophoudelijke keepersproblemen. Dat mag ons niet overkomen.
Hij is een talent, hij moet de kans krijgen; dat weet ik. Maar of hij er direct al zal staan, vanaf 25 juli, daar twijfel ik wel aan. Mocht na Vonk ook Vandenbussche vertrekken dan hoop ik dat de club een betrouwbare, ervaren doelman aantrekt. Type-Babos. Als concurrent en nestor van Steppe, en zonodig als de eerste keeper tot het moment dat Steppe er klaar voor is.
AZ heeft recentelijk een heel seizoen door de gootsteen kunnen spoelen wegens onophoudelijke keepersproblemen. Dat mag ons niet overkomen.
-
- Wereldspeler
Ik vind het maar een vreemde discussie. Voor zover ik me kan herinneren hebben we altijd een complete nobody als derde doelman gehad (niveau wissel FC Zwolle), want ze waren toch alleen maar voor het geval dat. Vorig seizoen was het voor het eerst - voor zover ik me kan herinneren - dat een derde keeper ook echt speelminuten heeft moeten maken. Betekent dat dat we in de toekomst dan maar drie volwaardige eredivisiedoelmannen - tegen een salaris van zo'n vier ton - onder contract moeten hebben?
Het probleem nu is dat we nu twee keepers hebben die niet alleen van dubieuze kwaliteit zijn (Steppe moet zich nog bewijzen), maar bovendien nogal blessuregevoelig. De oplossing is in mijn ogen geen derde doelman, maar het vertrek van VdB, waarna er ruimte is om een (vooral ook fysiek) degelijke en ervaren keeper te halen als volwaardige concurrent voor Steppe.
Het probleem nu is dat we nu twee keepers hebben die niet alleen van dubieuze kwaliteit zijn (Steppe moet zich nog bewijzen), maar bovendien nogal blessuregevoelig. De oplossing is in mijn ogen geen derde doelman, maar het vertrek van VdB, waarna er ruimte is om een (vooral ook fysiek) degelijke en ervaren keeper te halen als volwaardige concurrent voor Steppe.
- TWR22
- Superster
VOLKOMEN mee eens! Helemaal juist. En VdB gaat 95% zeker weg, dus wat heb je dan? Een talentje die een wedstrijd of 10 gekeept heeft in NL (ander nivo dan Belgie, vergeten we steeds hier) en er tig om zijn oren kreeg. VdB was ook een toptalent in Belgie maar zat bij Sparta gewoon jaren op de bank en brak pas bij ons door. Begrijp me goed: ik zeik Steppe niet af want dat lijkt nu zo, alleen het is zo dat Steppe GEEN zekerheid is achterin. Dat kan je ook niet van hem verwachten vind ik. Straks is ie nog niet klaar, of hij krijgt een blessure ... en dan ...Hielke schreef:In zijn eigen topic wordt Vandenbussche zo nu en dan neergezet als iemand die er niks van kan. Blij dat-ie lijkt te vertrekken, is de strekking van die posts. Op zich vind ik veel van de kritiek op zijn functioneren in de laatste twee seizoenen terecht, maar wat ik tot nu toe van Kenny Steppe heb gezien is echt niet beter.

100% achter Marco van Basten!
-
- Jeugdspeler
Is Kenneth Vermeer niet wat voor Heerenveen? Hij heeft zijn contract toch nog niet verlengt bij Ajax?
- ItFean82
- Forumicoon
"Begrijp me goed ik zeik vandenbussche niet af, want dat lijkt alleen zo. Met VDB heb je ook GEEN zekerheid achterin. En dat mag je wel van hem verwachten. "TWR22 schreef: Begrijp me goed: ik zeik Steppe niet af want dat lijkt nu zo, alleen het is zo dat Steppe GEEN zekerheid is achterin. Dat kan je ook niet van hem verwachten vind ik.
Het is allemaal zo makkelijk wat je roept en ik kan dat dus ook heel makkelijk omdraaien. Steppe heeft alleen maar voor de winterstop gekeept en heeft daar inderdaad heel veel doelpunten tegen gekregen. Vervolgens krijgt hij een hernia en moet vandenbussche op de goal. Omdat Heerenveen na de winterstop beter is gaan voetballen heeft vandenbussche minder doelpunten tegen gekregen dan Steppe. Maar heeft hij daarom beter gespeeld? In mijn ogen heeft hij helemaal niet beter gespeeld en zorgde weer voor veel onodige onrust in de verdediging. Er staan nog flink wat VDB momentjes mij voor de ogen die ik niet snel vergeet, ik noem een NEC uit, een AZ uit, een Twente thuis, Sparta uit. Dit zijn zomaar enkele momenten die in mij opborrelen. Vind ik brian dan een slechte keeper? Nee dat vind ik niet, althans technisch gezien niet. Maar in het hoofdje lijkt het soms even niet allemaal te functioneren, dat leidt tot een keeper die zeer onzeker en onberekenbaar is. Als hij dat ooit kan veranderen is Brian een prima keeper voor Heerenveen, maar ik ben bang dat ze dit er niet meer uitkrijgen. En als ik dan alle plussen en minnen optel zou ik Steppe gewoon de kans geven om zich te bewijzen. Steppe is dan weliswaar keepend nog wat minder bij Vandenbussche, hij oogt een stuk rustiger en ik denk niet dat we veel "kortsluiting" zullen zien in het hoofd van Steppe. Ik zou zeggen Vandenbussche gewoon zijn transfer gunnen naar Sparta en dan met Steppe en een "ervaren" keeper het nieuwe seizoen in.
Op naar het volgende seizoen....