01-04-2007: Sparta-sc Heerenveen (2-2)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Damaster
- Invaller
- Contacteer:
Die penal was wel heel makkelijk gegeven, Hij draaide weg en kreeg hem op zijn bovenarm.
Heb de wedstrijd thuis gezien, maar wat een drama die 2e helft.
Maar je moet ook reeel blijven als Ur die bal er wel in schiet is het 1-3 en over en uit voor Sparta.
Snap de wissels ook weer eens niet, je moet winnen en wat doe je je gooit will erin, met alle respect voor hem.
Hij had beter Niklas erin kunnen gooien en oorlog maken, nu liep Hanson daar te kloten.
Het is nu over en uit en je wordt 6e, moet maar eens goed gesproken worden binnen het bestuur, want GJ maakt ons echt niet beter.
En als Alves volgend jaar weg is, vrees ik het ergste.
Heb de wedstrijd thuis gezien, maar wat een drama die 2e helft.
Maar je moet ook reeel blijven als Ur die bal er wel in schiet is het 1-3 en over en uit voor Sparta.
Snap de wissels ook weer eens niet, je moet winnen en wat doe je je gooit will erin, met alle respect voor hem.
Hij had beter Niklas erin kunnen gooien en oorlog maken, nu liep Hanson daar te kloten.
Het is nu over en uit en je wordt 6e, moet maar eens goed gesproken worden binnen het bestuur, want GJ maakt ons echt niet beter.
En als Alves volgend jaar weg is, vrees ik het ergste.
-
- Wereldspeler
Kap eens met dat dramatische Negatiefe gedoe hier als Alves wegaat hebben ze 20 miljoen en als hij niet weggaat hebben ze een wereld speler. ik houd hem persoonlijk het liefst hier maar het doet er niet toe.
Die Gertjan Verbeek die verneukt echt alles. Elke keer wanneer Heerenveen MOET winnen om aansluiting te behouden of erover heen te gaan verliezen ze. Echt elke keer wanneer het moet. Hij kan de spelers blijkbaar niet beter maken en de spelers niet goed instellen op een wedstrijd. Als je 2-0 voorstaat en je komt 2-1 te staan. Dan moet je zorgen dat dat zo blijft. en die 2-1 mag niet eens op het scorebord komen klaar uit.
Kut zooi man hele weekend verstiert door die ..... Verbeek.
Die Gertjan Verbeek die verneukt echt alles. Elke keer wanneer Heerenveen MOET winnen om aansluiting te behouden of erover heen te gaan verliezen ze. Echt elke keer wanneer het moet. Hij kan de spelers blijkbaar niet beter maken en de spelers niet goed instellen op een wedstrijd. Als je 2-0 voorstaat en je komt 2-1 te staan. Dan moet je zorgen dat dat zo blijft. en die 2-1 mag niet eens op het scorebord komen klaar uit.
Kut zooi man hele weekend verstiert door die ..... Verbeek.
-
- Wereldspeler
2-2 gelijk door een onterechte penalty en 'Verbeek verneukt alles'? Het zijn toch echt de spelers die verslappen bij een 0-2 voorsprong en de kansen niet benutten. Tuurlijk: Tarva erbij en alles komt goed! Wat heeft die jongen laten zien dit seizoen? Lekker makkelijk, alles op de trainer afschuiven.
Los daarvan is dit waarschijnlijk beslissend puntverlies. Feyenoord mazzel, wij pech. Nu maar hopen dat Groningen voor een stuntje kan zorgen.
Los daarvan is dit waarschijnlijk beslissend puntverlies. Feyenoord mazzel, wij pech. Nu maar hopen dat Groningen voor een stuntje kan zorgen.
-
- Superster
-
- Basisspeler
-
- Jeugdspeler
Jongens niet zo depri, dat Zuid laat nog wel een paar punten liggen daar knallen jullie nog wel overheen!
De penalty was overigens wel terecht, die back van jullie blokte de bal met beide onderarmen, is geen discussie! En verder maakte Heerenveen dezelfde fout als PSV, ze dachten dat zij er al waren, tja..... er komt altijd nog een 2e helft en uiteindelijk mochte Heerenveen nog blij zjn met een gelijkspel, een KLEIN beetje pech en het was nog een nederlaaf geworden ook.
Succes verder in de competitie!
De penalty was overigens wel terecht, die back van jullie blokte de bal met beide onderarmen, is geen discussie! En verder maakte Heerenveen dezelfde fout als PSV, ze dachten dat zij er al waren, tja..... er komt altijd nog een 2e helft en uiteindelijk mochte Heerenveen nog blij zjn met een gelijkspel, een KLEIN beetje pech en het was nog een nederlaaf geworden ook.
Succes verder in de competitie!
-
- Forumicoon
-
- Forumicoon
Jong A Pin maakte m.i. geen opzettelijk hands. Ik heb de beelden via Planet.nl gezien en zag er geen strafschop in. Ook de NOS heeft het over een ‘zwaarbestrafte strafschop’. Er was contact tussen de hand en de bal, maar opzettelijk? Ik vind van niet.Bok de Korver schreef: De penalty was overigens wel terecht, die back van jullie blokte de bal met beide onderarmen, is geen discussie!
Verder heb je wel gelijk. Heerenveen was in de eerste helft oppermachtig, maar dacht er na rust te simpel over. Als je dan al snel een tegentreffer incasseert weet je dat het zo kan lopen en dat gebeurde dus ook. Al hadden wij natuurlijk ook enigzins pech met het schot van Yildirim, maar dat is typisch een als-verhaal.
Maargoed, ook jullie succes in de laatste wedstrijden van dit seizoen.
- Edmanian Devil
- Basisspeler
Nou, weer terug na een uitermate teleurstellend middagje. De vooruitzichten waren goed: prachtig weer en een behoorlijk gevuld uitvak. Hadden we gewonnen dan was het een perfecte middag geweest met een vriendelijke ontvangende club, mooi weer en (in dat geval) drie punten.
Eerste helft was niet zo heel veel op aan te merken. Bij vlagen was het voetbal goed (voor zover mogelijk door de harde wind) en hoewel Sparta goed begon, was op de 2-0 met rust weinig af te dingen. Ook de sfeer was hartstikke goed, er werd volop gezongen.
Na rust draaide alles om. Binnen no time maakte Sparta de aansluitingstreffer en van de sfeer van de eerste helft was niks meer over. Sommigen trekken de hele tweede helft hun bek niet open, behalve om te zingen es-pee-ee-er-em-aa (origineel, zeg). Wat steun je daar je ploeg mee, zeg! Nou moet gezegd worden dat het voetbal weinig aanleiding tot emnthousiasme gaf. Het middenveld werd overlopen, Breuer deed werkelijk niks meer goed, Jong-a-Pin werd voorbijgelopen, Nilsson speelde minder dan anders
en Alves en Pranjic heb ik niet gezien. Garcia Garcia liet zich provoceren door Polak, de arbiter trapte er nog in ook. Na de 2-2 deed Verbeek meteen alles om toch winst uit het vuur te slepen (niet dus). Oké, in de slotfase werd nog wat druk gezet, maar meer dan counters en een levensgrote kans voor Yildirim leverde dat eigenlijk niet op.
Snel vergeten deze wedstrijd.
Eerste helft was niet zo heel veel op aan te merken. Bij vlagen was het voetbal goed (voor zover mogelijk door de harde wind) en hoewel Sparta goed begon, was op de 2-0 met rust weinig af te dingen. Ook de sfeer was hartstikke goed, er werd volop gezongen.
Na rust draaide alles om. Binnen no time maakte Sparta de aansluitingstreffer en van de sfeer van de eerste helft was niks meer over. Sommigen trekken de hele tweede helft hun bek niet open, behalve om te zingen es-pee-ee-er-em-aa (origineel, zeg). Wat steun je daar je ploeg mee, zeg! Nou moet gezegd worden dat het voetbal weinig aanleiding tot emnthousiasme gaf. Het middenveld werd overlopen, Breuer deed werkelijk niks meer goed, Jong-a-Pin werd voorbijgelopen, Nilsson speelde minder dan anders

All clubs are equal, but some are more equal than others 

-
- Superster
- Skopperij
- Forumicoon
Hugo Borst.oldtimer schreef:Raadseltje: wie was Bok de Korver? ( zie boven )
Over de wedstrijd: beetje jammer, als je 5e wilt worden moeten dit drie punten zijn. Maar volgens mij moeten we ook weer niet té negatief doen. 10 punten uit 4 wedstrijden is gewoon goed. 5 wedstrijden geleden hadden we daar voor getekend, vergeet dat niet. Realistisch bekeken is de 5e plaats nu wel een lastig verhaal. Lang leve de play-offs.
- Edmanian Devil
- Basisspeler
Lopes heb ik eigenlijk niet gezien. Beste man van Sparta vond ik Krohn-Dehli, overal aanwezig, heel hard werkend, goed schot. Wil ik er (op basis van één wedstrijd
) wel bij hebben als Pranjic vertrekt. Ook het verdedigingsduo van de tweede helft, Schenkel-Olfers, was sterk.
Wie ik er nooit bij wil hebben, is die klote-Polak. Wat een misselijke etter vind ik dat. Ik kijk uit naar het moment dat spelers als hij, Gregoor van Dijk (zie samenvatting Utrecht-Twente) en Bodde (zie samenvatting Excelsior-ADO) voorgoed van de voetbalvelden verbannen worden. Dit soort naaiers/agressievelingen/smeerlappen verpesten het voetbal.

Wie ik er nooit bij wil hebben, is die klote-Polak. Wat een misselijke etter vind ik dat. Ik kijk uit naar het moment dat spelers als hij, Gregoor van Dijk (zie samenvatting Utrecht-Twente) en Bodde (zie samenvatting Excelsior-ADO) voorgoed van de voetbalvelden verbannen worden. Dit soort naaiers/agressievelingen/smeerlappen verpesten het voetbal.
Laatst gewijzigd door Edmanian Devil op 01-04-2007 19:57, 2 keer totaal gewijzigd.
All clubs are equal, but some are more equal than others 

-
- Basisspeler
Wie 8 punten verspeelt uit tegen Heracles, Excelsior en Sparta heeft nergens recht op.
Tsja, wat moeten we hier mee. Het seizoen verlies je niet bij SPARTA, ook niet thuis tegen twente, alhoewel je tegen Utrecht en Twent eminimaal 3 punten moet halen.5 wedstrijden geleden hadden we daar voor getekend,
Nee, de bovenste quote, daar hebben we dit seizoen verloren.[/code]
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
-
- Erelid
- Contacteer:
Zo simpel ligt het niet helemaal. De winnaar van de play-offs 6 t/m 9 speelt dan Europees. Zoals Heerenveen dat vorig seizoen heeft gedaan.
Wat betreft de opmerkingen van ALS 26.000 dat Feyenoord volgende week misschien wel verliest en Heerenveen 'vast' wel van ADO wint (met 7-0 zelfs begrijp ik): allemaal leuk en aardig, maar als je dan vandaag die twee extra punten had gepakt, dan had je op 29 april heel anders die cruciale wedstrijd in kunnen gaan.
Nu moet Feyenoord al een keer voor die tijd punten verprutsen en bovendien mag Heerenveen dan geen enkele fout maken - bijvoorbeeld in Tilburg of Alkmaar. Dit had Heerenveen gewoon drie punten moeten opleveren, ook gezien het scoreverloop. Gemiste kans en dan snijdt die andere opmerking van even hierboven heel veel hout:
Wat betreft de opmerkingen van ALS 26.000 dat Feyenoord volgende week misschien wel verliest en Heerenveen 'vast' wel van ADO wint (met 7-0 zelfs begrijp ik): allemaal leuk en aardig, maar als je dan vandaag die twee extra punten had gepakt, dan had je op 29 april heel anders die cruciale wedstrijd in kunnen gaan.
Nu moet Feyenoord al een keer voor die tijd punten verprutsen en bovendien mag Heerenveen dan geen enkele fout maken - bijvoorbeeld in Tilburg of Alkmaar. Dit had Heerenveen gewoon drie punten moeten opleveren, ook gezien het scoreverloop. Gemiste kans en dan snijdt die andere opmerking van even hierboven heel veel hout:
Dit team doet het hele seizoen al niets anders dan ons teleurstellen op het moment dat het weer ergens om gaat.
-
- Erelid
- Contacteer:
Aldus Verbeek tegenover het ANP.„Ik zag de eerste helft een prima Heerenveen aan het werk. We hadden alleen naar 0-3 of 0-4 moeten uitlopen. Na rust toonde Sparta passie en strijd en daar hadden we geen antwoord op. We konden onze spitsen niet meer bereiken. En op halve kracht kun je een wedstrijd niet uitspelen”, aldus een teleurgestelde Verbeek.
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
- Criz
- Wereldspeler
Belachelijk om een 2-0 voorsprong zo knullig weg te geven. We begonnen redelijk aan de wedstrijd, scoorde 2x maar zakte daarna ontzettend in. De penalty was in mijn ogen niet geheel terecht, maar goed we zijn wel vaker de dupe van scheidsrechters- en grensrechters. Waarom er na de 2-2 niet een 'echte' spits erbij wordt gezet is mij een raadsel. Gelijkspel is achteraf gezien misschien wel terecht, alleen wanneer je met 2-0 voorstaat in de rust, is het dom om het zo weg te geven.
Goed om te zien dat het uitvak (bijna) vol zat met Heerenveen supporters. Sfeer zat er ook goed in, in de eerste helft.
Vond het trouwens wel een ontiechelijk lelijk stadion.
Goed om te zien dat het uitvak (bijna) vol zat met Heerenveen supporters. Sfeer zat er ook goed in, in de eerste helft.
Vond het trouwens wel een ontiechelijk lelijk stadion.
-
- Superster
Dat soort spelers heb je nodig om je over een dood punt heen te helpen, ik zou een gifkikker er graag bij hebben.Edmanian Devil schreef:Wie ik er nooit bij wil hebben, is die klote-Polak. Wat een misselijke etter vind ik dat. Ik kijk uit naar het moment dat spelers als hij, Gregoor van Dijk (zie samenvatting Utrecht-Twente) en Bodde (zie samenvatting Excelsior-ADO) voorgoed van de voetbalvelden verbannen worden. Dit soort naaiers/agressievelingen/smeerlappen verpesten het voetbal.
- Janneman
- Superster
Qua sfeer in beide helften was veel te zeggen, als het goed gaat heb je vrienden ja. In de 2de helft viel het inderdaad meer stil al had dit ook met de spanning van de wedstrijd te maken.Edmanian Devil schreef:Nou, weer terug na een uitermate teleurstellend middagje. De vooruitzichten waren goed: prachtig weer en een behoorlijk gevuld uitvak. Hadden we gewonnen dan was het een perfecte middag geweest met een vriendelijke ontvangende club, mooi weer en (in dat geval) drie punten.
Na rust draaide alles om. Binnen no time maakte Sparta de aansluitingstreffer en van de sfeer van de eerste helft was niks meer over. Sommigen trekken de hele tweede helft hun bek niet open, behalve om te zingen es-pee-ee-er-em-aa (origineel, zeg). Wat steun je daar je ploeg mee, zeg! Nou moet gezegd worden dat het voetbal weinig aanleiding tot emnthousiasme gaf. Het middenveld werd overlopen, Breuer deed werkelijk niks meer goed, Jong-a-Pin werd voorbijgelopen, Nilsson speelde minder dan andersen Alves en Pranjic heb ik niet gezien. Garcia Garcia liet zich provoceren door Polak, de arbiter trapte er nog in ook. Na de 2-2 deed Verbeek meteen alles om toch winst uit het vuur te slepen (niet dus). Oké, in de slotfase werd nog wat druk gezet, maar meer dan counters en een levensgrote kans voor Yildirim leverde dat eigenlijk niet op.
Over de wedstrijd kunnen we heel kort zijn, Heerenveen heeft 2 punten verspeelt tegen een middelmatige tegenstander die ook heel errug makkelijk geholpen werd door Wegereef en hun als verjaardagscadeau een penal gaf die het predikaat niet eens waard was.
Als supporters hadden we de heenreis een geweldige sfeer, ook de 1ste helft en daarna niet meer.....maar dat is ok logisch. Heerenveen is toch wel enigzins de verliezer van de week

scheerenveen.supporterswereld.nl
-
- Beheerder
Snel vergeten dit seizoen...
Het was vandaag de 1e helft helemaal top, 2-0 voor, mooi sfeertje. 2e helft werd alles anders, Sparta ging voetballen en daar hadden wij geen antwoord op. Niet te geloven ook, geen vuiltje aan de lucht en ineens geef je het uit handen.
Verbeek is ook een onbenul. Dan staat het 2-2, je moet winnen en heb je voorin 3 vleugelspelers lopen, terwijl je kopsterke spits zich op de bank moet verbijten.
Wordt tijd dat het bestuur van Heerenveen eens conclusies gaat trekken.
Het was vandaag de 1e helft helemaal top, 2-0 voor, mooi sfeertje. 2e helft werd alles anders, Sparta ging voetballen en daar hadden wij geen antwoord op. Niet te geloven ook, geen vuiltje aan de lucht en ineens geef je het uit handen.
Verbeek is ook een onbenul. Dan staat het 2-2, je moet winnen en heb je voorin 3 vleugelspelers lopen, terwijl je kopsterke spits zich op de bank moet verbijten.
Wordt tijd dat het bestuur van Heerenveen eens conclusies gaat trekken.
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
- g11
- Selectiespeler
Makkelijk gegeven penaltie (niet de eerste dit seizoen)
Verbeek zei dat je op halve kracht deze duels niet wint, maar als je een Pranjic en Nilson toch de hele wedstrijde laat staan, en het verdomd om een Niclas in te brengen, heb je het in ieder geval geprobeerd, en dat siert deze coach in ieder geval toch wel....
Verbeek zei dat je op halve kracht deze duels niet wint, maar als je een Pranjic en Nilson toch de hele wedstrijde laat staan, en het verdomd om een Niclas in te brengen, heb je het in ieder geval geprobeerd, en dat siert deze coach in ieder geval toch wel....
Ik pas hier niet
- Flying Tilster
- Forumicoon
Juist die penal was onterecht. Kijk de beelden er maar eens op na. Voor hands moet de hand naar de bal gaan en dat was hier niet het geval. Jammer genoeg heeft Wegereef dit seizoen heel veel van dit soort fouten gemaakt.Bok de Korver schreef:De penalty was overigens wel terecht, die back van jullie blokte de bal met beide onderarmen, is geen discussie!
Op die manier naaide hij Ajax ook tegen AZ.
Nee... die scheidsrechters bij ons zijn een drama. Toch moet sc Heerenveen dit gewoon afmaken. Weer een "assist" van Alves die niet afgemaakt wordt...
Logisch dat je dan weer geen assist op je naam krijgt, want hij zet alweer iemand vrij voor de keeper.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen