01-04-2007: Sparta-sc Heerenveen (2-2)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
- dagizmo
- Invaller
-
xander Verified
- Superster
Valt wel mee bussen trams metro's zijn op vertoon van je treinkaartje gratis.
Dus zo ongelukkig is het niet.. Het is niet een reden om niet met de trein mee te gaan lijkt mij..
Gewoon 10.24 vertrek station Heerenveen. En alles komt wel goed..
Dus zo ongelukkig is het niet.. Het is niet een reden om niet met de trein mee te gaan lijkt mij..
Gewoon 10.24 vertrek station Heerenveen. En alles komt wel goed..
Laatst gewijzigd door xander op 31-03-2007 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
- dagizmo
- Invaller
Dat op zeker niet!! Het loopt ook wel los, maar het is wel ff goed om te weten dat we er dus eerder uit moeten dan geplandxander schreef:Valt wel mee bussen trams metro's zijn op vertoon van je treinkaartje gratis.

- ItFean82
- Forumicoon
-
- Wereldspeler
- Tijnjenees
- Jeugdspeler
-
- Selectiespeler
de opstelling en dergelijken, wegens vermoeiing geen prager maar hanssen, die het geod deed tegen nac, veel pasjes es naar voren, gonzalo weer en breuer naar recht J-A-P op linksHanssen vervangt Prager op het middenveld
31 maart 2007
Heerenveen reist morgenmiddag met een volledig fitte selectie af naar Rotterdam om het op te nemen tegen Sparta. De opstelling van Heerenveen kent amper verrassingen. Calvin Jong A Pin vervangt de geschorste Zuiverloon en op het middenveld krijgt Hanssen de voorkeur boven Thomas Prager.
Trainer Gertjan Verbeek beschikt aan de vooravond van de cruciale slotfase van de competitie geen personele problemen. De ziekenboeg is leeg, alle internationals keerden fit terug van hun optredens met de nationale elftallen en Thomas Prager keert terug van een schorsing. De enige afwezige is Gianni Zuiverloon. De rechtsback is geschorst.
Veel veranderen aan zijn basiself doet Verbeek dan ook niet. De enige wijziging die de trainer doorvoert vindt plaats op het middenveld. Verbeek speelt morgen in Rotterdam met Hanssen voor Prager. De Oostenrijker speelde de afgelopen week twee interlands en keerde kwam vermoeid terug . Verbeek kiest daarom voor de fittere Hanssen. De afwezigheid van Zuiverloon wordt opgelost door Breuer achterin op rechts te posteren. Calvin Jong A Pin speelt daardoor weer linksback.
Calvin Jong A Pin speelt morgen linksback. Breuer verhguist daardoor naar de rechterkant van de defensie.
Calvin Jong A Pin speelt morgen linksback. Breuer verhguist daardoor naar de rechterkant van de defensie.
Heerenveen hoopt in Rotterdam, waar thuisclub Sparta het 119-jarig bestaan viert, de goede lijn van de afgelopen weken door te trekken. Als Heerenveen wint, betekent dat de vierde zege op rij. En natuurlijk wordt aandachtig gevolgd wat het door blessures geplaagde Feyenoord in Arnhem presteert, want bij een Friese zege en puntverlies van de ploeg van Erwin Koeman, kan Heerenveen de vijfde plaats in handen nemen.
Miralem Sulejmani, die eindelijk speelgerechtigd is, zit in Rotterdam nog niet op de bank. De aanvaller komt maandag, bij het uitduel van het beloftenteam tegen AZ, voor het eerst in actie voor Heerenveen. De Friezen presteren de laatste jaren goed bij Sparta. De laatste drie uitduels werden allemaal gewonnen.
Andrë Hanssen speelt morgen in plaats van Thomas Prager op het Friese middenveld.
De Heerenveense bank wordt morgen bezet door Van Dijk, Yildirim, Prager, Tarvajärvi. Johnson, Poulsen en Bradley. Bij Sparta ontbreekt de geschorste Van Bueren. Ook Bouaouzan komt waarschijnlijk niet in actie.
Opstelling Heerenveen: Doel: Vandenbussche. verdediging: Breuer, Hansson, Dingsdag, Jong A Pin. middenveld: Bosvelt, Garcia-Garcia, Hanssen, Pranjic: voorhoede : Alves, Nilsson.
-
- Superster
- Contacteer:
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
- ItFean82
- Forumicoon
Ja we worden ook elke keer kapotgeslagen bij de kuipBeetle schreef:Kan nog lachen worden als Feyenoord verliest bij Vitesse... Die spelen al om half 1 in Arnhem. Die zijn al terug in Rotterdam als Heerenveen nog speelt. Kan gezellig worden. Moeilijke keuze voor Feyenoord supporters. ADO speelt immers ook in Rotterdam.

Op naar het volgende seizoen....
- camataru
- Wereldspeler
Als ik het zo lees hier en daar gaan er nogal wat mensen naar ""het kasteel", nu maar hopen dat we gaan winnen en Sparta niet gaan overschatten.
Naar mijn idee Medunjanin en oost in de gaten houden want die jongens kunnen veel onrust veroorzaken.
PS Jason Oost zou ook een aardige speler zijn voor ons. Meende Dat van GAal hem laatst ook wou hebben als Linker buiten speler bij AZ.
Naar mijn idee Medunjanin en oost in de gaten houden want die jongens kunnen veel onrust veroorzaken.
PS Jason Oost zou ook een aardige speler zijn voor ons. Meende Dat van GAal hem laatst ook wou hebben als Linker buiten speler bij AZ.
Wij zijn Heerenveen.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
- hm_DR88
- Wereldspeler
- Flying Tilster
- Forumicoon
-
- Wereldspeler
-
- Superster
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
Tsja, voor de zoveelste keer zou je zeggen dat je die 5e plaats nu wel kan vergeten maar elke week is het weer anders. Dat hier dure punten zijn verloren ljikt me duidelijk. Vier punten achter met nog twee lastige uitwedstrijden waar ik heerenveen niet 'even' zie winnen in Tilburg en Alkmaar. Wederom een discutabel moment met Pin, wil de beelden ook nog wel even terugzien.
Eala Frisia!
-
- Forumicoon
Onvoorstelbaar. Eerste kans was voor Sparta (goede redding Brian), maar daarna speel je ze helemaal van de mat. Twee fraaie doelpunten en er hadden er nog een aantal gemaakt kunnen worden. Het enige wat je de ploeg in de eerste 45 minuten kan verwijten is dat er geen meerdere goals zijn gemaakt.
Maargoed, 0-2 voor in de rust en dan verwacht je in de tweede helft dat de score gaat oplopen. Maar nee, Heerenveen viel terug en bij Sparta lukte bijna alles. Eerst een knappe aansluitingstreffer. De 2-2 hing in de lucht, al had Yildirim gewoon de 1-3 moeten maken (van de lijn gekopt). Uiteindelijk valt de 2-2 uit een discutabele strafschop en mag je niet eens klagen dat Sparta niet meer aan de goede kant van de score komt.
Eerste helft een groot compliment. De tweede helft een wanprestatie. Gezien de 0-1 zege van Feyenoord lijkt de 5e plaats té ver weg. Zaak is nu om de komende twee duels te winnen, misschien een stuntje in Alkmaar te boeken en hopen dat Feyenoord op maximaal 3 punten staat. Dan is het nog mogelijk, maar het gaat heel zwaar worden.
Maargoed, 0-2 voor in de rust en dan verwacht je in de tweede helft dat de score gaat oplopen. Maar nee, Heerenveen viel terug en bij Sparta lukte bijna alles. Eerst een knappe aansluitingstreffer. De 2-2 hing in de lucht, al had Yildirim gewoon de 1-3 moeten maken (van de lijn gekopt). Uiteindelijk valt de 2-2 uit een discutabele strafschop en mag je niet eens klagen dat Sparta niet meer aan de goede kant van de score komt.
Eerste helft een groot compliment. De tweede helft een wanprestatie. Gezien de 0-1 zege van Feyenoord lijkt de 5e plaats té ver weg. Zaak is nu om de komende twee duels te winnen, misschien een stuntje in Alkmaar te boeken en hopen dat Feyenoord op maximaal 3 punten staat. Dan is het nog mogelijk, maar het gaat heel zwaar worden.
-
- Selectiespeler
Oh oh oh...Wat een armoedig volk dat zootje scheidsrechters...Het lijkt inmiddels een standaardprocedure dat we eens in de zoveel wedstrijden worden genaaid door de scheidsrechters. Vandaag was het weer eens zover. Een belachelijke beslissing van deze droplul. Je kan Pin z'n armen moeilijk afhakken.
Verder hadden we natuurlijk meer moeten scoren in de eerste helft, maar dat lieten ze na. Hoor nu Vandenbussche praten, spreekt werkelijk totaal geen beleving uit. "We hebben een punt". Je hebt verdomme 2 dure punten laten liggen.
Benieuwd welke scheidsrechter ADO Den Haag volgende week aan de overwinning helpt bij ons. Ik krijg zo langzamerhand moordneigingen jegens de scheidsrechters. Bah!
Oja, Gertjan, bedankt voor je topwissels he! Toptrainer! Sodemieter toch op.
Verder hadden we natuurlijk meer moeten scoren in de eerste helft, maar dat lieten ze na. Hoor nu Vandenbussche praten, spreekt werkelijk totaal geen beleving uit. "We hebben een punt". Je hebt verdomme 2 dure punten laten liggen.
Benieuwd welke scheidsrechter ADO Den Haag volgende week aan de overwinning helpt bij ons. Ik krijg zo langzamerhand moordneigingen jegens de scheidsrechters. Bah!
Oja, Gertjan, bedankt voor je topwissels he! Toptrainer! Sodemieter toch op.
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, heb dus ook geen idee of het een penal was of niet. Ik heb het op Langs de Lijn gevolgd.
Daaruit bleek duidelijk dat Heerenveen de eerste helft uitstekend speelde en verdiend op 0-2 kwam. Na rust een dramatisch Heerenveen en gewoon een strijdlustig Sparta.
Ik vind het erg slecht dat je niet professioneel een 0-2 kunt uitspelen, wanneer het spel even niet lukt. 90 min goed spel is een utopie, zorg iig dan wel dat het dermate goed staat dat een Sparta wat nergens meer voor speelt geen kans heeft. Dit reken ik de spelers en de trainer absoluut aan.
Feyenoord te ver weg. Heel eerlijk gezegd zou ik een 5e plek ook onverdiend vinden voor Heerenveen, als fan hoop je er natuurlijk wel op.
Daaruit bleek duidelijk dat Heerenveen de eerste helft uitstekend speelde en verdiend op 0-2 kwam. Na rust een dramatisch Heerenveen en gewoon een strijdlustig Sparta.
Ik vind het erg slecht dat je niet professioneel een 0-2 kunt uitspelen, wanneer het spel even niet lukt. 90 min goed spel is een utopie, zorg iig dan wel dat het dermate goed staat dat een Sparta wat nergens meer voor speelt geen kans heeft. Dit reken ik de spelers en de trainer absoluut aan.
Feyenoord te ver weg. Heel eerlijk gezegd zou ik een 5e plek ook onverdiend vinden voor Heerenveen, als fan hoop je er natuurlijk wel op.
-
- Selectiespeler
-
- Superster
Ik kan niet beoordelen of de penalty terecht was of niet, maar de werkelijke oorzaak voor dit toch wel teleurstellende resultaat ligt er natuurlijk in dat het in de eerste helft niet is afgemaakt en Sparta na de rust de gelegenheid werd gegeven weer in de wedstrijd te komen. Al is dat natuurlijk ook de verdienste van Sparta. Eigenlijk ben ik trouwens nog "blij"dat het bij 2 -2 is gebleven.
Overigens zie je wat voor tombola het eigenlijk is: schiet Lazovic die bal tegen Feyenoord binnen, dan heb je al een heel andere situatie.
Overigens zie je wat voor tombola het eigenlijk is: schiet Lazovic die bal tegen Feyenoord binnen, dan heb je al een heel andere situatie.
-
- Forumicoon
De conclusie is dat dit elftal en de trainer de 5e plaats gewoon niet verdienen!
Er is te weinig kwaliteit en ze zijn te weinig kerel! Wie een 0-2 voorsprong tegen Sparta weggeeft heeft niks te zoeken in de play-offs om de CL.
Wie 8 punten verspeelt uit tegen Heracles, Excelsior en Sparta heeft nergens recht op.
Zwaar balen dit, maar goed, dit elftal is heel goed in het neerzetten van teleurstellende prestaties op het moment dat er iets moois te halen valt. En daar doet een scheidsrechterlijke dwaling niks aan af!
Er is te weinig kwaliteit en ze zijn te weinig kerel! Wie een 0-2 voorsprong tegen Sparta weggeeft heeft niks te zoeken in de play-offs om de CL.
Wie 8 punten verspeelt uit tegen Heracles, Excelsior en Sparta heeft nergens recht op.
Zwaar balen dit, maar goed, dit elftal is heel goed in het neerzetten van teleurstellende prestaties op het moment dat er iets moois te halen valt. En daar doet een scheidsrechterlijke dwaling niks aan af!
-
- Basisspeler
Let maar op, Nilsson krijgt de schuld.
A.U.B. Gert-Jan, zout een ***** end op, en bestuur, geef ons een trainer waarmee de spelers wat kunnen.....
A.U.B. Gert-Jan, zout een ***** end op, en bestuur, geef ons een trainer waarmee de spelers wat kunnen.....

Daar heb je de keutel bij het schone end!Wie 8 punten verspeelt uit tegen Heracles, Excelsior en Sparta heeft nergens recht op.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????