Goede kans is wel erg optimistisch. Ik denk dat spelers als van Galen toch iets beter zijn dan Fledderus, maar als jongens als Samaras en Seip mee doen zit er zeker een verrassing in.
Maar is er niet ergens een regel dat spelers maar voor één club mogen uitkomen?
In dat geval denk ik niet dat Samaras, Seip en Waterman mee doen met de beloftes, en is er dus ook weinig hoop tegen AZ.
Het mag wel hoor want ajax II had ook heel veel gewone ajaxieden er in toen ze het zo goed deen.Dus als Heerenveen het niet mag en Ajax wel dan is het gewoon hand boven de hoofd houden van de Knvb en dat is ook wel vriendjespolitiek.Dus VERBODEN!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Heerenveennr1! schreef:Het mag wel hoor want ajax II had ook heel veel gewone ajaxieden er in toen ze het zo goed deen.Dus als Heerenveen het niet mag en Ajax wel dan is het gewoon hand boven de hoofd houden van de Knvb en dat is ook wel vriendjespolitiek.Dus VERBODEN!
Zijn mensen uit het tweede geen echte ajaxieden dan, zijn die ongewoon?
Zo'n misselijke truuk als Ajax destijds uithaalde is nu niet meer mogelijk. Het eerste team werd uitgeschakeld en prompt overgeheveld naar de beloften, of zoals het toen was, het tweede team.
Sorry Nielshh, heb geen verslag voor je iedereen die wel met me mee wou haakte op t laatste moment af. En had geen zin om alleen te gaan. Maar gelukkig konden ze t ook zonder mijn hulp af.
Bij mijn weten is het helemaal niet aan de orde, want de wedstrijden worden tegelijk gespeeld volgens mij. Je kunt dus niet bijv Samaras en Seip met het eerste en de beloften mee laten spelen op het zelfde tijdsstip. De beloften zullen het dus alleen op moeten knappen. Ik ga lekker naar Putten, is hier om de hoek.
Wanneer grote belangstelling wordt verwacht spelen ze in het stadion, anders op Skoatterwâld, het trainingscomplex van de club. Dat ligt net aan de andere kant van de snelweg op loopafstand van het stadion.
Nou, hemelsbreed lijkt dat misschien zo ja. Maar in werkelijkheid moet je dus helemaal om de velden heen. Maar daar is ook heel gemakkelijk met de auto te komen, afslag Oranjewoud aanhouden en dan ben je er zo.
Maar ik denk wel dat ze die wedstrijd gewoon in het ALS houden.
Nielshh schreef:Nou, hemelsbreed lijkt dat misschien zo ja. Maar in werkelijkheid moet je dus helemaal om de velden heen. Maar daar is ook heel gemakkelijk met de auto te komen, afslag Oranjewoud aanhouden en dan ben je er zo.
Maar ik denk wel dat ze die wedstrijd gewoon in het ALS houden.
Maar er zal van Heerenveen-kant waarschijnlijk niet zoveel belangstelling zijn omdat Heerenveen 1 op dezelfde tijd speelt.
Weet iemand al hoe laat de wedstrijd gespeeld zal worden?
Ik denk ook dat het gewoon in het stadion gespeeld zal worden, en dat de kidsclub mischien wel gratis kaartjes gaat krijgen om toch wat gebrul van de tribunes te krijgen.
Dat denk ik ook, en het 1e gaat toch wel door,
het 2e kan onze steun beter gebruiken
Als er bij het 2e veel mensen komen kijken zal hun dat extra motiveren.
Moeilijke keuze. Op zich wil ik best wel naar Putten, alleen Heerenveen 2 kan onze steun meer dan gebruiken. Persoonlijk weet ik het nog niet waar ik voor kies.
Verder lijkt het mij toch wel eens gepast, om de seizoenkaarthouders gratis toegang te geven. Zeker gezien de kosten van de voorbereiding. Intertoto en oefenwedstrijden hebben toch lrond de € 75,-- aan toegangskaarten gekost. Dit buiten de kosten van hotelbezoek in Antwerpen, benzine, treinkaartjes en "drankjes". Ik zal niet klagen, immers een hobby kost geld, maar een kleine gift vanuit SC Heerenveen, in de trend van een gratis toegangskaartje is een goed gebaar. Misschien toch maar naar Heerenveen 2.
Vroeger kreeg je nog wel eens gratis toegang bij een niet competitie wedstrijd. Tegenwoordig wil ook Heerenveen overal aan verdienen. ( neem maar de euro extra die een kaartje naar Lierse koste ) het is misschien een klein bedrag maar alle kleine beetjes helpen nietwaar. Maar los daarvan is het niet een makkelijke keuze waar heen te gaan.
Hoe laat is die wedstrijd in Putten eigenlijk?
Kom op zeg, om nu te gaan denken dat Heerenveen2 wel ff gaat winnen van AZ vind ik een beetje optimistisch, ze maken zeker kans maar makkelijk is het absuluut niet, in iedergeval een prima testcase.......
Arjen schreef:Vroeger kreeg je nog wel eens gratis toegang bij een niet competitie wedstrijd. Tegenwoordig wil ook Heerenveen overal aan verdienen. ( neem maar de euro extra die een kaartje naar Lierse koste ) het is misschien een klein bedrag maar alle kleine beetjes helpen nietwaar. Maar los daarvan is het niet een makkelijke keuze waar heen te gaan.
Hoe laat is die wedstrijd in Putten eigenlijk?
Ik lees net op jullie site dat Putten-Heerenveen om 17.45u begint en Jong Heerenveen-AZ om 20.00u. Als jullie heel erg snel zijn kunnen jullie dus beide wedstrijden zien.
Forza AZ schreef:
Ik lees net op jullie site dat Putten-Heerenveen om 17.45u begint en Jong Heerenveen-AZ om 20.00u. Als jullie heel erg snel zijn kunnen jullie dus beide wedstrijden zien.