NK Koper thuis/uit (2-0/1-0, Intertoto)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Uneverwokal1
Jeugdspeler

NK Koper thuis/uit (2-0/1-0, Intertoto)

Bericht door Uneverwokal1 »

Als een beetje voorzichtig optimistisch mogen zijn en onze jongens de lijn " Lierse SK" doortrekken dan moet het toch mogelijk zijn een ronde verder te komen?????
Koper werd het afgelopen seizoen 5e in de altijd lastige Sloveense competitie met 41 doelpunten voor en ook 41 tegen in 31 wedstrijden. Dus we hebben te maken met een niet al te handige voorhoede en een niet al te solide defensie.
Lodeweges heeft overigens zaterdag gescout (gespioneerd). Bron LC.
Gaarne zijn reactie hier op het forum!!!!!!

Afbeelding

Website:http://www.nkkoper.net

In het guestbook http://www.nkkoper.net/debata/gbook.php heeft ene Jezus al een opmerking geplaatst. Een knappe Sloveen die daar wat van snapt.
Het land van Johan Cruijff en Abe Lenstra

(Lange F + Baas B)
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Altijd moeilijk in te schatten.. net zoals amica wronki enzo..
Maar volste vertrouwen in..

1-0 Hansson
2-0 Denneboom
3-0 Vayrynen
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Lodeweges: Koper is redelijke ploeg
maandag 28 juli 2003 14:35

Onder het toeziend oog van Dwight Lodeweges bereikte FC Koper zaterdagavond voor eigen publiek de halve finale van de Intertoto Cup.

"Het is beslist geen ploeg om te onderschatten", vond de assistent van trainer Foppe de Haan. Al was hij nog meer dan van de tegenstander onder de indruk van de warmte in de Sloveense kustplaats. "Het was er onnoemelijk heet. Ik denk dat de temperatuur in de zon wel opliep tot veertig graden. Maar dat was wel heel extreem, want normaal is het daar in deze tijd van het jaar hoog in de twintig graden."

Desondanks maakte FC Koper wel een aardige indruk op de Lodeweges. "Het is een redelijke ploeg met twee redelijke spitsen. Koper speelt een beetje op de manier zoals Lierse SK in Heerenveen speelde: met twee diepe spitsen. Ze hopen op balverlies van de tegenstander waardoor ze heel snel de spitsen proberen te bereiken." De dertigjarige Sasa Jakomin is een lange spits, die de openingstreffer scoorde tegen Egaleo. De ook al dertigjarige linksbenige Viktor Trenevski, die ook fungeert als spelverdeler, is de andere spits.

Koper nam weliswaar in het kleine stadion, dat plaats kan bieden aan 5000 toeschouwers, tweemaal een voorsprong, maar de Griekse ploeg maakte ook steeds gelijk. "Daardoor konden ze het zich niet permitteren gas terug te nemen. Daar was de marge te broos voor."

Maar de uitslag bleek voldoende om de halve finale te bereiken, waarin Koper woensdag in Heerenveen in actie komt. "Het is belangrijk om thuis een goede prestatie neer te zetten. We zullen volle bak moeten gaan, want het is een vechtersploegje met twee gevaarlijke spitsen. Maar er liggen zeker kansen voor ons." Eerder al zocht Heerenveen contact met de Macedoniër Milko Djurovski voor informatie over FC Koper.

Bron: Fansite
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Het is eigenlijk een bericht voor Koper - Heerenveen vooraf, maar goed.

De club gaat die kant weer op met een chartervliegtuig. Op dit moment is de club vooral bezig met de thuiswedstrijd. Of er voor de fans wat georganiseerd wordt is niet bekend. Het is zelfs de vraag of er ruimte is om fans mee te nemen. Mocht hier meer over bekend worden dan wordt dit alleen via de club-website gemeld.
Wéér uit!!!!
Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

Valt nix van te voren te zeggen over de wedstrijd...onbekende pleog dat FC Koper...
Toch zeg ik winst, 3-0...
taz
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door taz »

Hmm, (héél) veel kan deze ploeg volgens mij niet zijn, dus ik vind dat H'veen er minstens met 2/3-0 overheen moet gaan :twisted: !

Ik ga voor de 2-0:

Edman
Paul de Lange

Zo. Eens kijken hoevaak ik mijn inzet win als daadwerkelijk deze twee spelers scoren :D
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Ey vraagje die gele kaarten van knopper en samaras enzo.. tellen die gewoon door als ze tegen koper nog een gele kaart krijgen, zijn ze dan de volgende wedstrijd geschorst?
Vincent
Fanmaster
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Artikel 19 van de Intertoto Cup regulations stelt dat de derde gele kaart een schorsing oplevert, en elke oneven kaart daarna. Openstaande kaarten en schorsingen gaan mee naar de volgende (ik neem aan Europese) competitie.
KingBee
Wereldspeler

Bericht door KingBee »

Ik denk dat het 4-0 wordt

knopper 2x, vayrynen en samaras

Ik schat de belgische competitie iets hoger in dan de sloweense, dus het MAG geen enkel probleem worden!! En dan wordt het ook niet!
Net fan dat benaude!
Gurbe
Invaller
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Ik verwacht een late 3-1 overwinning na 1-1 bij rust.

Doelpunten sch: denneboom 2x, knopper.
Robert
Selectiespeler

Bericht door Robert »

Stugge tegenstander die super verdedigend gaat spelen denk ik... Kortom het zal heel lastig worden en ik gok op een kleine overwinning om het vervolgens in Slovenië degelijk af te maken.
hrfean
Jeugdspeler

Bericht door hrfean »

Wat is eigenlijk de aanvang van de wedstrijd?
In de agenda van het forum en op de officiele site staat 19.30 uur vermeld,
op de toegangskaart echter 20.00 uur?
Enigszins verwarrend!, wat is de juiste tijd?
Gurbe
Invaller
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

In een advertentie van de leeuwarder courant stond gister een aanvangstijd van 8 uur vermeld en het volgende staat op de site van de uefa

Semi-finals - First leg
30/07/2003
Cibalia 17:00 Wolfsburg
Pasching 18:00 Bremen
Brno 20:00 Villarreal
Nantes 20:00 Perugia
Heerenveen 20:00 Koper
Schalke 20:15 Liberec
NOTE: Match kick-offs are listed in local time
Please click the match result for full details

dus ik denk dat 8 uur de aanvangstijd is
superfean
Bankzitter

Bericht door superfean »

Als er weer zo snel gescoord word als tegen Lierse(of ietsjes later :wink: ) dan word het een redelijke score van 3 of 4-0 maar als Koper de 0 houd is het ze wel goed en word het lastig.
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Denk dat het een lastige wedstrijd wordt. 't lijkt wel dat Heerenveen altijd moeite heeft met ploegen uit Oost Europa. Amica ging nog wel maar Varteks, Boekarest 2X, die turkse ploeg vorig jaar in Appelscha en in Letland ging het ook niet zo goed. Dus ik maak me wel een beetje zorgen vooral omdat we eerst thuis spelen.
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Alhoewel ik behoorlijk optimistisch ben voor wat betreft het elftal zoals het zich op het ogenblik presenteert, en dat optimisme slaat dan met name op de komende competitie, ben ik toch niet helemaal gerust op de wedstrijd van morgen. Ik ben het met Riemer eens dat oost-europese ploegen niet onze voorkeur genieten. Verder weet je zo verrekte weinig van zo'n ploeg. Dwight Lodeweges heeft ze dan één keer gezien, maar da's niet al te vaak.
Ik hoop dat we niet de fout maken het "onbekende" te onderschatten, want dan kunnen we nog wel eens lelijk "af" gaan. Als we scherp zijn zoals thuis tegen Lierse dan moeten we toch, ook tegen een oost-europese club, de volle buit binnen kunnen halen. En wie weet lonkt dan toch nog UEFA-cup voetbal.......
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

We moeten gewoon net als thuis tegen Lierse.. dat het gewoon al is beslist in de eerste wedstrijd..
Gurbe
Invaller
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Is er al een opstelling bekent voor de wedstrijd tegen Fc Koper??

Mijn vermoedelijke opstelling....

vonk, seip, klompe, hansson, edman, radomski, knopper, vayrynen, denneboom, sibon, selakovic

bank: bakkati, samaras, de lange, hakansson, quito, waterman
Roelos
Bankzitter

Bericht door Roelos »

Venema is ook al lang geblesseerd. Jammer, gezonde concurrentie voor Seip is altijd goed, want Bakkati is duidelijk de derde optie voor de rechtsback. Hopelijk doet hij het op links wel goed, als vervanger voor Edman :|
de boswachter
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

hooiveld in de basis. lekker bikkelen
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Outlaw
Invaller

Bericht door Outlaw »

Venema is bijna klaar, die is er zo weer.
dat hij Seip uit het elftal kan houden is een tweede.

Hoe is het eigenlijk met Hansma? Of mis ik iets.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

6-1, ze rollen die gasten op! Moet ook wel, we moeten relaxed naar die bakoven kunnen. Maar goed, onderschatting, zoals ik nu ook doe, kan ook bij de spelers optreden.

dp Knopper 2x
Vayryen
Sibon
Denneboom'
Samaras
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Phaemus
Jeugdspeler

Bericht door Phaemus »

Een swingend Heerenveen wint vanavond met 5-2.

Gokje wat betreft doelpuntenmakers...

Knopper
Samaras 2x
Edman
eigen goal van de Slovenen
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Mika the best
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

3-0

1-0 Knopper
2-0 Sibon
3-0 Vayrynen
Gurbe
Invaller
Contacteer:

Opstelling volgens sch-site

Bericht door Gurbe »

Ronny Venema terug in de basis tegen FC Koper
Trainer Foppe de Haan heeft voor de eerste halve finale wedstrijd voor de UEFA Intertoto Cup duel tegen FC Koper, rechtsachter Ronny Venema weer een plaats in de basis gegeven. Stefan Selakovic kan nog niet spelen, maar Gerald Sibon en Tieme Klompe, die afgelopen zaterdag niet inzetbaar waren, zijn wel van de partij.

De opstelling van sc Heerenveen is als volgt: Hans Vonk, Ronny Venema, Petter Hansson, Tieme Klompe, Arek Radomski, Mika Väyrynen, Romano Denneboom, Erik Edman, Richard Knopper, Georgios Samaras, Gerald Sibon.

De bank bestaat uit de volgende spelers: Marcel Seip, Paul de Lange, Said Bakkati, Jos Hooiveld, Antonio Correia, Boy Waterman (k) en Santi Kolk.

bron: officiele site sch
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Die jongen is net terug van een Blessure zet ie hem er gelijk in.. snap ik ff niet dat is toch wel een risico.. terwijl seip opzich wel een basisplek heeft verdiend!!
Phaemus
Jeugdspeler

Bericht door Phaemus »

Dat Venema speelt kan me niet zoveel interesseren, wat ik belangrijker vind is dat Samaras speelt! Heerlijk! Kan me nu al verheugen op de wedstrijd vanavond. Samaras wordt echt de revelatie van het seizoen.
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, van mij had Seip ook wel mogen blijven staan, hoezeer ik het Ronnie ook gun. Maar vind het vooral jammer dat Paul de Lange niet speelt. Die bevalt me zeer qua wedstrijdinstelling. 'Hoppa, dan moet 'ie maar onder het gras!', dat mag ik graag eens zien bij onze ploeg.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Ben het wel met je eens Niels, maar wie moet er dan uit?
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Plaats reactie