Ik hoop op een mooie sportieve revanche op Robin van Persie. Zijn vertrek was niet zoals je dat van tevoren zou bedenken of hopen, maar ik heb zelden zo genoten van de voorbereiding op het seizoen en vond de vernieuwing op het veld (tijdens zowel de wedstrijd als bijvoorbeeld de warming-up) in het begin vermakelijk. Experiment geslaagd? In veel opzichten niet, maar de hele soap heeft het verlangen naar echte clubmensen versterkt. Dus ergens misschien ook weer wel.
Voor degenen die uit zijn op persoonlijke wraak:
“Before you embark on a journey of revenge, dig two graves.” - Confucius
Ik ga er vanuit dat Feyenoord wel thuis van RKC gaat winnen, dan is Feyenoord op doelsaldo wel zeker van de 3e plek
Feyenoord is dus wel uitgespeeld als ze bij ons komen
Van Persie verdient een negatief ontvangst. Heeft onze club misbruikt voor zijn achterlijke denkbeelden. 9-1 verliezen, van Quick B met de keerperswissel. Em nu bij Feyenoord de realist uihangen. Heerlijk die 2-3 vandaag! Zondag hem maar af laten druipen.
Van Persie is wat mij betreft niet zo belangrijk. Hij heeft in die eerste maanden inderdaad de voorbereiding van het seizoen ontzettend veel mensen enthousiast gemaakt. Daarna heeft hij als beginnend trainer een aantal dingen gedaan die niet goed waren. Echt niet goed. Toen bleek ook dat hij natuurlijk toch dat podium zocht dat hij als voetballer gewend was. Natuurlijk zijn er velen hem voorgegaan. Maar het projectje "vP" is wat mij betreft zeer leerzaam geweest voor Heerenveen maar wat mij betreft ook mislukt.
Ik hoop dat we met zijn allen onze energie in onze eigen club zetten dan in het uitfluiten van de Rotterdammers. Meestal wordt het daar niet beter van. Een 4-1 uitslag komt harder aan dan gefrustreerde fluitconcerten. Het wordt trouwens nog wel een lastige. Eén van die gasten weet wel wat scoren is. Op naar een mooie seizoensafsluiting in het Abe Lenstra Stadion.
Als PEC en Groningen gelijkspelen, dan ziet het er goed uit voor ons. Alleen NEC óf Heracles kunnen immers over ons heen gaan en Sparta zou dus moeten winnen van PSV in de kampioenswedstrijd om ons van plek 9 af te houden.
Als er een winnaar komt bij PEC - Groningen, dan moet je hopen dat Heracles met een klein verschil (minder dan drie doelpunten verschil) van NEC wint. Dan blijven zowel Heracles als NEC onder je. Ook hier mag Sparta niet winnen van PSV.
Mocht Sparta toch winnen van PSV, dan moeten PEC en Groningen gelijkspelen en Heracles met een klein verschil van NEC winnen.
Een puntje gisteren was toch wel heel handig geweest...
Strijden (nu hopelijk wel) tot je erbij neervalt en dan zien we het wel. Verder heeft RvP nog wat goed te maken dus hopelijk vindt Feyenoord het wel best. Maar het blijft Rotterdam, dus waarschijnlijk wordt door hun AZ-thuis weer volop uitgelicht en opgeblazen. Feyenoordsupporters blijven bijzonder volk.
We spelen thuis en dat geeft ons dit seizoen vleugels. We spelen tegen Feyenoord dat al klaar is én tegen Van Persie, die eigenlijk nog wel wat goed te maken heeft. Ook omdat zijn club nu drie toptalenten wegrooft uit de jeugdopleiding.
Onze ploeg zal hoe dan ook op scherp staan en dit seizoen goed willen afsluiten! Wat er daarna in de play-offs gebeurt, is voor latere zorg.
Ik hoop dat Noppert de wedstrijd van zijn leven speelt en Nico ultieme wraakgevoelens koestert. Alleen op wilskracht, mentaliteit en strijdlust ga je deze winnen
Op zuid is de onderste rij vakken met uitzondering van het vak naast het uitvak uitverkocht. Helaas de 2e "ring" nog wel echt 50-60% van de stoelen beschikbaar
Zou graag een kaart willen bemachtigen, meerdere pogingen gedaan met bekenden die een seizoenskaart hebben maar die vakken waren binnen no time uitverkocht(allen op noordzijde). Ken helaas niemand op zuid met een seizoenskaart. Is er hier iemand op zuid(of eventueel ander beschikbaar vak) die een seizoenskaart heeft waarvan ik een kaart zou kunnen kopen?
ThomHaye schreef: ↑16-05-2025 10:46
Zou graag een kaart willen bemachtigen, meerdere pogingen gedaan met bekenden die een seizoenskaart hebben maar die vakken waren binnen no time uitverkocht(allen op noordzijde). Ken helaas niemand op zuid met een seizoenskaart. Is er hier iemand op zuid(of eventueel ander beschikbaar vak) die een seizoenskaart heeft waarvan ik een kaart zou kunnen kopen?
Volgend seizoen dus maar een seizoenkaart aanschaffen dan ben je erbij
Ik weet zijn situatie natuurlijk niet maar zo simpel is het niet voor iedereen. Als je geen 9 tot 5 maandag tm vrijdag baan hebt.
Ik werk bijvoorbeeld in de evenementen industrie waardoor ik minimaal tweederde van de thuiswedstrijden gewoon aan het werk ben. Dan is losse kaarten kopen wanneer je wel eens een keer een wedstrijd bij kan wonen gewoon de enige optie
BakCristian schreef: ↑17-05-2025 13:26
Wat een gestook vanuit de media aangaande de terugkeer van RVP.
Die Hans Kraaij toen we zelf wonnen van AZ, werd er te uitbundig gevierd, Groningen maakt tegen
Ajax gelijk en ze zijn even uitbundig in Eindhoven, en dan vind hij het logisch....
Best wel trots op hoe 'we' deze wedstrijd als supporters hebben doorstaan. De stilte rondom RvP, het bier op het veld met om een uitstekende reden. Sportieve wraak genomen op Feyenoord.
Verder een hele goeie eerste helft gezien, waarbij er mannen op het veld stonden die konden vechten. Je vraagt je dan toch af hoe het kan dat we met deze selectie zo weinig uit hebben gewonnen.
Maar we hebben hier een uitstekende reden gezien om gewoon weer te verlengen, op het veld, en om het veld!
Fantastische middag. Met en voor elkaar. Wat een strijd en wil om te winnen de gehele wedstrijd. Enige dissonant wat mij betreft: Hopland. Wat is hij ver terug gezakt na een heel sterk begin.
Hopelijk kunnen ze ons donderdag verrassen! Spelen we zondag dan sowieso thuis of alleen als NEC van Twente wint?