De laatste thuiswedstrijd op de favoriete zaterdag
Deze moet je natuurlijk winnen, maar zo slecht presteert Almere niet na de winter.
19-04-2025 sc Heerenveen - Almere City, 20:00 uur
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
-
Marça Verified
- Wereldspeler
- Contacteer:
Re: 19-04-2025 sc Heerenveen - Almere City, 20:00 uur
De komende twee wedstrijden (ook tegen NEC hierna) moet je eigenlijk winnen met het eigen publiek erachter! We hebben zowel in Nijmegen als Almere eerder dit seizoen kansloos verloren, terwijl we eigenlijk het hele seizoen al boven hen staan op de ranglijst.
Ik verwacht dat Luuk Brouwers inmiddels wel weer een hele wedstrijd kan spelen (laatste keer na 72 minuten gewisseld) en Trenskow weer een helft (of 60 minuten) kan spelen. Met name thuis kan Trenskow met zijn acties en vlammende schoten het verschil maken.
Op Trenskow/Sebaoui na (wie er gaat starten) denk ik voor de rest zelfde opstelling als afgelopen weken.
Ik verwacht dat Luuk Brouwers inmiddels wel weer een hele wedstrijd kan spelen (laatste keer na 72 minuten gewisseld) en Trenskow weer een helft (of 60 minuten) kan spelen. Met name thuis kan Trenskow met zijn acties en vlammende schoten het verschil maken.
Op Trenskow/Sebaoui na (wie er gaat starten) denk ik voor de rest zelfde opstelling als afgelopen weken.